Kuinka vaikeaa on ymmärtää se että siistit vaatteet miehellä ovat se, joka sytyttäänaisen kuin naisen?
Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.
Miesten klassista pukeutumista väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :D
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä sitä päätä, vaan naiset. Jos mua tulis joku mies iskemään chinoissa, pikeepaidassa ja loafereissa mä varmaan alkaisin nauraa. :D
Sulla on varmaan aika matala käsitys omasta tasostasi. Sitten ihmetellään kun ei löydy sitä hyvin toimeentulevaa kumppania, jolla olisi hyvä koti ja ehkä vene ja auto.
Mulla on erittäin hyvä käsitys omast tasostani ja tasan tarkkaan tiedän, ettei mua kiinnosta mummokenkiin ja pappavaatteisiin pukeutuneet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä sitä päätä, vaan naiset. Jos mua tulis joku mies iskemään chinoissa, pikeepaidassa ja loafereissa mä varmaan alkaisin nauraa. :D
Sulla on varmaan aika matala käsitys omasta tasostasi. Sitten ihmetellään kun ei löydy sitä hyvin toimeentulevaa kumppania, jolla olisi hyvä koti ja ehkä vene ja auto.
Mulla on erittäin hyvä käsitys omast tasostani ja tasan tarkkaan tiedän, ettei mua kiinnosta mummokenkiin ja pappavaatteisiin pukeutuneet miehet.
Mitä ihmeen pappamaista on esim chinoissa? Kuka heiluu koko ajan verkkareissa? Ja luulitko että olen ap vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pappamaista on esim chinoissa? Kuka heiluu koko ajan verkkareissa? Ja luulitko että olen ap vai?
Chinot ovat pappamaiset. Etkö tosiaan keksi muita housuja kuin berkkarit ja chinot?
Vierailija kirjoitti:
Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.
Miesten klassista pukeutumista väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :D
Kuinka vaikeaa on tajuta se että tuo pakkomielteinen pukeutushöpötyksesi Dressmanin huonosti istuvine pappaneuleineen ja mummokenkineen ei tasan sytytä ketään. Vihaan sinista, ruskeaa ja valkoista. Kuvailemasti tyyli on pappa= tylsä= ei sytytä = ei jatkoon.
Enkä myöskään pidä nahkatakeista tai revityistä farkuista. Olet kovin rajoittunut jos mielestäsi vaihtoehdot ovat joko pappa tai hevari. Siinä välissä on kokonainen maailmankaikkeus.
Ei niitä ole tarkoitus niin kauan käyttääkään. Kenkiä voi ostaa useat vuodessa, ja pitää eri kenkiä eri päivänä, you know.