Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa on ymmärtää se että siistit vaatteet miehellä ovat se, joka sytyttäänaisen kuin naisen?

Vierailija
20.10.2016 |

Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.
Miesten klassista pukeutumista väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :D

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tiedättekö, miksi loaferit on oikeasti oksettavia se lisäksi, että ne junttimaiset? Siksi, että jotkut pitää niitä paljaassa jalassa, ja haju on kamala. 

Ei niitä ole tarkoitus niin kauan käyttääkään. Kenkiä voi ostaa useat vuodessa, ja pitää eri kenkiä eri päivänä, you know.

Vierailija
102/106 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä päätä, vaan naiset. Jos mua tulis joku mies iskemään chinoissa, pikeepaidassa ja loafereissa mä varmaan alkaisin nauraa. :D

Sulla on varmaan aika matala käsitys omasta tasostasi. Sitten ihmetellään kun ei löydy sitä hyvin toimeentulevaa kumppania, jolla olisi hyvä koti ja ehkä vene ja auto.

Mulla on erittäin hyvä käsitys omast tasostani ja tasan tarkkaan tiedän, ettei mua kiinnosta mummokenkiin ja pappavaatteisiin pukeutuneet miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä päätä, vaan naiset. Jos mua tulis joku mies iskemään chinoissa, pikeepaidassa ja loafereissa mä varmaan alkaisin nauraa. :D

Sulla on varmaan aika matala käsitys omasta tasostasi. Sitten ihmetellään kun ei löydy sitä hyvin toimeentulevaa kumppania, jolla olisi hyvä koti ja ehkä vene ja auto.

Mulla on erittäin hyvä käsitys omast tasostani ja tasan tarkkaan tiedän, ettei mua kiinnosta mummokenkiin ja pappavaatteisiin pukeutuneet miehet.

Mitä ihmeen pappamaista on esim chinoissa? Kuka heiluu koko ajan verkkareissa? Ja luulitko että olen ap vai?

Vierailija
104/106 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pappamaista on esim chinoissa? Kuka heiluu koko ajan verkkareissa? Ja luulitko että olen ap vai?

Chinot ovat pappamaiset. Etkö tosiaan keksi muita housuja kuin berkkarit ja chinot?

Vierailija
105/106 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.

Miesten klassista pukeutumista  väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :D

Kuinka vaikeaa on tajuta se että tuo pakkomielteinen pukeutushöpötyksesi  Dressmanin huonosti istuvine pappaneuleineen ja mummokenkineen ei tasan sytytä ketään. Vihaan sinista, ruskeaa ja valkoista. Kuvailemasti tyyli  on pappa= tylsä= ei sytytä = ei jatkoon.

Enkä  myöskään pidä nahkatakeista tai revityistä farkuista. Olet kovin rajoittunut jos mielestäsi vaihtoehdot  ovat joko pappa tai hevari. Siinä  välissä on kokonainen maailmankaikkeus.

Vierailija
106/106 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi