Kuinka vaikeaa on ymmärtää se että siistit vaatteet miehellä ovat se, joka sytyttäänaisen kuin naisen?
Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.
Miesten klassista pukeutumista väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :D
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus noita kenkiä... :D :D :D
Ihan oikeasti.
Linkittäkää sopivia miesten kesäkenkiä tähän, kiitos.
Ihan mitkä tahansa muut kuin loaferit, purkkarit ja mokkasiinit.
Ei kelpaa tuollainen ympäripyöreys. Kuvia kiitos ja yhteensopivuutta muiden vaatteiden kanssa.
Pappa on hyvä ja etsii itse. Itse katson mieluummin vaikka turvakenkiä miehen jaloissa kuin noita sun ihannoimia mummokenkiä.
Loaferit ja muut siistit nauhattomat kengät eivät todellakaan ole mummokengät vaan klassiset miesten kesäisemmät siistit kengät. En väitä että pitäisi olla joka asiassa kansainvälinen, mutta vetäkää nyt se pää pois perseestä. Kummallinen maku palstamammoilla kun teinien skeittikengät ovat kovempaa huutoa kuin perinteiset italialaiset loaferit, aikuisella miehellä.
Mitä jos sä ottaisit itse sen pään pois perseestäsi ja ymmärtäisit, että makuja on monia. Mun silmiin loaferit ovat naurettavat.
Samaa mieltä. Ehkä jossain on nainen, joka pitää näitä ap:n suosimia mauttomia loafereita tyylikkäinä? Se ei silti tarkoita, että saisit millään ilveellä ainakaan minun mielipidettäni noista kengistä muuttumaan poitiiviseksi. Järkyttävän kamalat. Jos miehelläni olisi ne linkkaamasi kengät olisin vaivihkaa lahjoittanut ne lähimpään UFF:n konttiin.
No, laita nyt ihmeessä ehdotuksia miesten kesäkengiksi! Linkkejä ja kuvia vaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän näitä miestenvaateketjuja täällä on ollut niin sitä selvemmäksi on kyllä käynyt naisten "tyylitaju" ja syy miksi naisten halparättikaupat jatkavat porhallustaan. Suominaisella ei näytä olevan mitään rotia pukeutumisessa mitä tulee aitoon klassiseen tyyliin.
Muttku se klassinen ei sytytä. Sitten on turha itkeä kun naiset rakastuu renttuihin. Ennemmin ne linttaan astutut lenkkarit kuin chinot ja loaferit. Ja siis mun maku ei ole kumpikaan näistä.
Miehen sisko treffailee noita chinos-tyyppejä Daniel-tukassa ja -laseissa. Persoonattomia, tyhjiä miehen kuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti.
Ei kelpaa tuollainen ympäripyöreys. Kuvia kiitos ja yhteensopivuutta muiden vaatteiden kanssa.
Pappa on hyvä ja etsii itse. Itse katson mieluummin vaikka turvakenkiä miehen jaloissa kuin noita sun ihannoimia mummokenkiä.
Loaferit ja muut siistit nauhattomat kengät eivät todellakaan ole mummokengät vaan klassiset miesten kesäisemmät siistit kengät. En väitä että pitäisi olla joka asiassa kansainvälinen, mutta vetäkää nyt se pää pois perseestä. Kummallinen maku palstamammoilla kun teinien skeittikengät ovat kovempaa huutoa kuin perinteiset italialaiset loaferit, aikuisella miehellä.
Mitä jos sä ottaisit itse sen pään pois perseestäsi ja ymmärtäisit, että makuja on monia. Mun silmiin loaferit ovat naurettavat.
Samaa mieltä. Ehkä jossain on nainen, joka pitää näitä ap:n suosimia mauttomia loafereita tyylikkäinä? Se ei silti tarkoita, että saisit millään ilveellä ainakaan minun mielipidettäni noista kengistä muuttumaan poitiiviseksi. Järkyttävän kamalat. Jos miehelläni olisi ne linkkaamasi kengät olisin vaivihkaa lahjoittanut ne lähimpään UFF:n konttiin.
No, laita nyt ihmeessä ehdotuksia miesten kesäkengiksi! Linkkejä ja kuvia vaatteiden kanssa.
Miksi vaivautua, kun sä haukut kuitenkin pystyyn, kun ei oo sun makus mukasia vaatteita, eli hajuttomia, mauttomia, muodottomia, värittömiä ja tyylittömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti.
En viitsi etsiä. Sinullehan nämä vaatteet tuntuvat olevan ongelma. Minulle on aivan sama kuinka pukeudut. En silti pidä noista loafereista, mutta eihän se sinun päänsärkysi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän näitä miestenvaateketjuja täällä on ollut niin sitä selvemmäksi on kyllä käynyt naisten "tyylitaju" ja syy miksi naisten halparättikaupat jatkavat porhallustaan. Suominaisella ei näytä olevan mitään rotia pukeutumisessa mitä tulee aitoon klassiseen tyyliin.
Muttku se klassinen ei sytytä. Sitten on turha itkeä kun naiset rakastuu renttuihin.
Siinä ei toki kukaan menetä mitään.
Laadukas puku, isommissa juhlissa smokki, mieluiten nauhakengät ja smokin kanssa tietysti kiiltonahkakengät. Kesällä vapaalla valkoiset tai beiget chinot, valkoinen paita hihat käärittynä tai paita ja klubitakki sekä loaferit, talvella siistit farkut, kauluspaita ja neule sen päällä sekä pikkutakki -minä olen myyty :). Tietysti pukeudun itsekin klassisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti.
Miksi vaivautua, kun sä haukut kuitenkin pystyyn, kun ei oo sun makus mukasia vaatteita, eli hajuttomia, mauttomia, muodottomia, värittömiä ja tyylittömiä.
No siksi vaivautua, että tiedettäisiin mikä on sinun ja muiden mammojen käsitys hyvästä mausta ja tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Laadukas puku, isommissa juhlissa smokki, mieluiten nauhakengät ja smokin kanssa tietysti kiiltonahkakengät. Kesällä vapaalla valkoiset tai beiget chinot, valkoinen paita hihat käärittynä tai paita ja klubitakki sekä loaferit, talvella siistit farkut, kauluspaita ja neule sen päällä sekä pikkutakki -minä olen myyty :). Tietysti pukeudun itsekin klassisesti.
Valkoiset chinot ja valkoisen paidan mainitsit, mutta unohdit mainita ristin ja naulat.
Siistit vaatteet, jotka näyttävät hyvältä. Turha lukea mitään ohjeita kovin tarkkaan, koska peili sen kertoo sopiiko vai ei. Stereotypioita harrastavat voikin sitten jättää omaan arvoonsa.
Muhun ei kyl tosiaankaa mitkää pikeepaidat vetoais yhtään. Nahkatakki on aivan helvetin seksikäs miehellä kuin miehellä !
Millaisia ovat tämän yhden jankkaamat hajuttomat, mauttomat ja tyylittömät seinäruusuvaatteet? Sellaisia missä on klassinen, hillitty leikkaus, pelkistetty olemus, perinteiset miehiset värit?
Puuttuu "rouhea renttuisuus" eli oudot leikkaukset, kirkkaat värit ja monenlaiset logot sekä mietelauseet ja kymmenet yksityiskohdat?
Kauluspaitaankin voi pukeutua niin monella tavalla. Voi olla esimerkiksi nörtti, bisnesmies, normimies, juntti, muotiguru tai hipsteri.
Se, että täällä sanotaan kauluspaidan olevan tyylikäs saattaa hyvinkin perustua siihen, että se sopii komealle miehelle hyvin sopivassa tilanteessa. Esimerkiksi jos keskiverto kolmekymppinen, niin älä helvetissä laita kauluspaitaa esimerkiksi nuorten suosimaan yökerhoon ellet näytä siinä nuorekkaalta ja menevältä. Tuolloin kannattaa valita mieluummin rennompi pukeutumistyyli.
Anastasia kirjoitti:
Muhun ei kyl tosiaankaa mitkää pikeepaidat vetoais yhtään. Nahkatakki on aivan helvetin seksikäs miehellä kuin miehellä !
Mihin ihmeeseen tää nahkatakin fanitus perustuu? Täällä on ilmeisesti hyvin nuoria äitejä jotka muutamia vuosia sitten olivat täynnä kapinaa ja fanittivat rockkia?
Miten noin ylipäätään jokaiselle miehelle voisi sopia nahkarotsi joka ilmentää rockia tai motoristielämää?
Kuinka vaikeaa on tajuta että miehen pituus, naama ja peniksen koko ovat ne mitkä naiset sytyttävät eikä mitkään vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset chinot ja valkoisen paidan mainitsit, mutta unohdit mainita ristin ja naulat.
Mitkä ihmeen naulat ja risti?
Ja sorry, minua nyt ei vaan renttuilu sytytä yhtään, mieluummin klassinen tyyli, josta näkee että raha on puhunut :D
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että vaikka mies olisi ihan järkyttävä oksetus, kamalan näköinen ja inhottava, etova, lipevä ja kaikin puolin kamala, mutta pukeutuisi kuvailemallasi tavalla, ap, niin saisi kaikki naiset? Joo ei. Tuollainen pappatyyli sopii todellakin vähän iäkkäämmille miehille.
Mun mies pukeutuu ihan tavallisesti, farkut ja t-paita, mutta koska hän on tosi lihaksikas niin toi näyttää ihan törkeän hyvälle!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että vaikka mies olisi ihan järkyttävä oksetus, kamalan näköinen ja inhottava, etova, lipevä ja kaikin puolin kamala, mutta pukeutuisi kuvailemallasi tavalla, ap, niin saisi kaikki naiset? Joo ei. Tuollainen pappatyyli sopii todellakin vähän iäkkäämmille miehille.
Mun mies pukeutuu ihan tavallisesti, farkut ja t-paita, mutta koska hän on tosi lihaksikas niin toi näyttää ihan törkeän hyvälle!
Joo, just sitä se tarkoittaa!
Sukupuolet kääntäen kannattaa uskoa, että kaikki yli pieruverkkareiden ja crocsien on täysin turhaa naiset. Ei se kuutosen - seiskan perusmamma muuksi muutu vaikka meikkaisi ja yrittäisi pukeutua naisellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.
Miesten klassista pukeutumista väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :DKun ei tuo ole mikään yleispätevä juttu vaan sun oma pikku pakkomielteesi.. Hlökoht joku kenttätakki ja loaferit on ihan turn off ja vihaan sinistä ja ruskeaa. Sä olet NIIIN väärässä, mr. Dressmann.
Onneksi mieheni osaa pukeutua kunnon pukuun ja sillä on kunnon kengät eikä mitään kamalia loafereita. Derbyt tai oxfordit mieluummin.
Suomessa kunnon puku = ylisuuri muovisekoite takki, äidin solmima solmio kun ei itse osaa ja samalla paidan ylin nappi auki kun ei mene enää kiinni (sdp:n "äijäfeministi" hyvänä esimerkkinä) taikka sitten ilman solmiota ja paidan ylin nappi tiukasti kiinni (persuilla näkee tätä). Hyviä esimerkkejä taas löytyy Kokoomuksen riveistä, joskin Stubin muuten edustavan tyylin pilaa hirveä muovinavigaattori ranteessa.
Sori, ei osunut veikkaus oikeaan. Muovisekoitetta ei löydy eikä navigaattoria. Solmion osaa mies solmia itse. Ilmeisesti liikumme eri piireissä.