Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa on ymmärtää se että siistit vaatteet miehellä ovat se, joka sytyttäänaisen kuin naisen?

Vierailija
20.10.2016 |

Ei nahkatakkeja, huppareita, tennareita, eikä skeittikenkiä vaan esim. siisti kenttätakki, chinot ja siistit kengät,esim. loaferit. Väreinä sinisen ja ruskean eri sävyt ja valkoinen.
Miesten klassista pukeutumista väitetään turhaan pappamaiseksi. Ja sitä paitsi mieluummin pappa kuin idiootti hevari :D

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen poikamaisuus on jotenkin Suomessa niin arvostettua. Enemmistö ei halua palata miestyyppiin, joka vallitsi aikaan, jona mies: 1. ei voinut näyttää tunteitaan, 2. ei puhunut juuri mitään, 3. huolehti hygieniasta ja vaatteista vähemmän kuin nyt.

Katutyyliin pukeutuva mies edustaa tätä uuden aallon (1990-luvulla syntynyttä) miestä asullaan, ja on siksi parempi kuin klassisen tyylin "historiallinen" mies.

Pidän henkilökohtaisesti kaupunkipukeutumisesta, jossa miehet todella käyttävät pukuja, pikkutakkeja, pikkukenkiä, villakangastakkeja ja kauluspaitoja ja samaten ihailen naisilla etenkin villakangastakkeja, korvakoruja, sukkahousuja, kauniita kenkiä ja hameita. M34

Niin ja fedora sekä varsinkin homburg-hattuja puvun ja päällystakin (chesterfield tmv villakangastakki, poplari/trenssi) kanssa. Mieluiten kolmiosaisia pukuja sekä enemmän kaksirivisiä.

Vierailija
62/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä katse viipyilee työpaikalla, kun Bossin miesten pukujen myyjät ovat sonnustautuneet merkin vetimiin.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/59/2d/b7/592db7f250db3a1af6d4…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a7/87/11/a7871129b06a2cfa5d4a…

Kyllä se tuo asiakaspalvelijalle tiettyä uskottavuutta, jos Osiriksen skeittikenkien tilalla on pikkukengät ja lätkäpipon sijasta on käyty parturissa.

Jostain syystä esimerkiksi pankeissa ei haluta henkilökunnan pukeutuvan huppareihin ja farkkuihin. Kai se pukeutuminen jonkinlaisen viestin antaa muille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain omasta tasostasi, jos vain tällaisia miehiä tapaat.

Itse en tämmöisiä miehiä näe edes kaupungilla liikkuessani. Asutko jossain Kiihtelysvaarassa?

Asun Kalliossa, Helsingissä. Eli täällä ns. hipstereiden mekassa :)

Ja tuollaisia miehiä näen ihan joka aamu esim. työmatkalla metrossa. Kai ne sitten tulee sieltä Itä-Helsingin suunnasta, en tiedä. Mutta noita verkkari-reppumiehiä näkee kyllä ihan keskustassakin, jopa Espoossa. Usko tai älä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
64/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukas puku, isommissa juhlissa smokki, mieluiten nauhakengät ja smokin kanssa tietysti kiiltonahkakengät.  Kesällä vapaalla valkoiset tai beiget chinot, valkoinen paita hihat käärittynä tai paita ja klubitakki sekä loaferit, talvella siistit farkut, kauluspaita ja neule sen päällä sekä pikkutakki -minä olen myyty :). Tietysti pukeudun itsekin klassisesti.

Isoimmissa juhlissa frakki. Puvun kanssa ulkona hattu (homburg/fedora, rennoissa ja epämuodollisissa tilanteissa jopa flat cap) ja tarvittaessa säänmukainen päällystakki

Vierailija
65/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
66/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukas puku, isommissa juhlissa smokki, mieluiten nauhakengät ja smokin kanssa tietysti kiiltonahkakengät.  Kesällä vapaalla valkoiset tai beiget chinot, valkoinen paita hihat käärittynä tai paita ja klubitakki sekä loaferit, talvella siistit farkut, kauluspaita ja neule sen päällä sekä pikkutakki -minä olen myyty :). Tietysti pukeudun itsekin klassisesti.

Valkoiset chinot ja valkoisen paidan mainitsit, mutta unohdit mainita ristin ja naulat.

Mitkä ihmeen naulat ja risti?

Ja sorry, minua nyt ei vaan renttuilu sytytä yhtään, mieluummin klassinen tyyli, josta näkee että raha on puhunut :D

Mikähän klassinen tyyli on pukeutua kokovalkoiseen? Jotenkin en yllättynyt yhtään siitä, että kommenttini ei auennut sinulle.

Vierailija
67/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä katse viipyilee työpaikalla, kun Bossin miesten pukujen myyjät ovat sonnustautuneet merkin vetimiin.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/59/2d/b7/592db7f250db3a1af6d4…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a7/87/11/a7871129b06a2cfa5d4a…

Kyllä se tuo asiakaspalvelijalle tiettyä uskottavuutta, jos Osiriksen skeittikenkien tilalla on pikkukengät ja lätkäpipon sijasta on käyty parturissa.

Jostain syystä esimerkiksi pankeissa ei haluta henkilökunnan pukeutuvan huppareihin ja farkkuihin. Kai se pukeutuminen jonkinlaisen viestin antaa muille ihmisille.

Se, että ulkona käyttää pipoa ei ole mikään tyylimoka. Itseasiassa sen käyttämättömyys on tyylimoka. En näe mitään syytä miksi sama mies ei voisi pukeutua molempiin tyyleihin. Tyylikäs mies pukeutuu tilanteen mukaan oikein.

Vierailija
68/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Muhun ei kyl tosiaankaa mitkää pikeepaidat vetoais yhtään. Nahkatakki on aivan helvetin seksikäs miehellä kuin miehellä !

Mihin ihmeeseen tää nahkatakin fanitus perustuu? Täällä on ilmeisesti hyvin nuoria äitejä jotka muutamia vuosia sitten olivat täynnä kapinaa ja fanittivat rockkia?

Miten noin ylipäätään jokaiselle miehelle voisi sopia nahkarotsi joka ilmentää rockia tai motoristielämää?

Öö tota, en ainakaan itse hae minkään sortin "jännitystä" kenestäkään miehestä vaan mun mielestä se nyt näyttää hyvältä. Toki tietenkin riippuu ruumiinrakenteesta ja omasta tyylistä noin muuten, mut ainakin itse rock-henkisenä ihmisenä viehätyn samaan tyyliin kuuluvista ihmisistä.

En ole äiti enkä metallia kuunnellessani ajattele todellakaan kapinoivani ketään vastaan. Tosi ahdasmielinen maailmankuva sulla, huoh..

Vierailija
69/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei osata pukeutua juuri tällaisen asenneilmaston takia.

Ihmettelen samaa. Kummallisen suurella osalla aikuisista? naisista on sellainen maku, että miehellä pitäisi olla "vähän särmää" ja sitä edustaa hieman renttumaiset farkut, t-paita/college/huppari ja nuorekkaat tennarit eli conssit tai vanssit. Ilmeisesti miehille ei enää muita housuja suositellakaan kuin farkut, joka saatanan paikkaan pl. juhlat jonne sitten se musta puku.

Jos ajatellaan kesää niin tällainen pukeutuminen on MIESTÄ eikä mitään jonnepelleilyä:

http://hespokestyle.com/wp-content/uploads/2016/08/navy-blue-polo-shirt…

https://cdn.lookastic.co.uk/looks/grey-polo-charcoal-chinos-grey-loafer…

Noiha on jotain kolmikymppisiä ukkoja. Eli palstamammojen mielestä täysiä pappoja joilla ei seiso ja joka paikka roikkuu.

Vierailija
70/106 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Kummallisen suurella osalla aikuisista? naisista on sellainen maku, että miehellä pitäisi olla "vähän särmää" ja sitä edustaa hieman renttumaiset farkut, t-paita/college/huppari ja nuorekkaat tennarit eli conssit tai vanssit. Ilmeisesti miehille ei enää muita housuja suositellakaan kuin farkut, joka saatanan paikkaan pl. juhlat jonne sitten se musta puku.

Jos ajatellaan kesää niin tällainen pukeutuminen on MIESTÄ eikä mitään jonnepelleilyä:

Noiha on jotain kolmikymppisiä ukkoja. Eli palstamammojen mielestä täysiä pappoja joilla ei seiso ja joka paikka roikkuu.

Toi ylempi on ainakin heittämällä 50-60v ja alemmankin parasta ennen päivä ollut vuosia sitten.

Vierailija
71/106 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ylempi on ainakin heittämällä 50-60v ja alemmankin parasta ennen päivä ollut vuosia sitten.

Kohtuu hyvässä kuosissa 60-kymppiseksi :)

ja paremmassa kunnossa sekä tyylikkäämpi kuin palstamamma edes 23 vuotiaana.

Vierailija
72/106 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtuu hyvässä kuosissa 60-kymppiseksi :)

ja paremmassa kunnossa sekä tyylikkäämpi kuin palstamamma edes 23 vuotiaana.

Kyllä minusta palstasmammat on miehekkäämpiä kuin toi kuvassa.

Vierailija
73/106 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen Paperi T:n keikalla. Polvipussit, säkkimäinen t-paita ja harjaamattomat pitkät hiukset, mutta pillua varmaan tulee ovista ja ikkunoista.

Pukeutumistyylillä ei ole mitään väliä, jos mies on jollain muulla tavalla puoleensavetävä. Komeat kasvot ja karismaa, niin voit kirjaimellisesti näyttää pummilta.

Vierailija
74/106 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä taas juoksisin tennareissani ja kellomekossani karkuun sitä loaferijalkaista chinomiestä...

ex pukeutui pappamaisiin neuleisiin ja osti suurimman osan vaatteista Dressmanilta, ei enää ikinä sellaista ihmistä minulle!

Vierailija
75/106 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kengät on kyllä ihan järkyttävät.

Vierailija
76/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
77/106 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Mummokenkäfetisisti ei luovuta.

78/106 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen Paperi T:n keikalla. Polvipussit, säkkimäinen t-paita ja harjaamattomat pitkät hiukset, mutta pillua varmaan tulee ovista ja ikkunoista.

Pukeutumistyylillä ei ole mitään väliä, jos mies on jollain muulla tavalla puoleensavetävä. Komeat kasvot ja karismaa, niin voit kirjaimellisesti näyttää pummilta.

Pakko sanoa tähän (vaikka vähän hävettää, kun olen niin vanha) mutta Paperi-T on mies, joka saa mut toivomaan olevani 15 vuotta nuorempi. Tyyli on harkittu renttu, mutta en usko, että vaatteet olisivat likaiset tai yksikään yksityiskohta jätetty huomiotta. Paperi-T esittelu tyyliään Gloriassakin, kauniita ajattomia yksinkertaisia mustia vaatteita. Tyylin perusteella typpiä voisi luulla death metallistiksi, mutta onkin räppäri! Antaisin :) 

🇺🇦🇮🇱

79/106 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noista loafereista sun muista vielä... klassisuus oma oma juttuni, mutta miehellä kiitos ei. Jostain syystä villaslipoverimiehet vaan ei sytytä.

Kyllä mä otan mieluummin sen miehen jolla on jalassa maiharit, kuin jotkut homokengät. Sorry kielenkäyttöni, mutta nämä on sellaisia asioita, jotka päätetään syvemmissä aivokerroksissa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
80/106 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siisti vartalo ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän