30+ äidit Tampereelta ja lähikunnista
Hei!
Täällä äiti 33v ja tyttö 7kk kaipailee kavereita joilla suunnilleen samanikäinen lapsi, äidin iän ei niin väliä =) Eli otapa yhteyttä jos haluat kahvittelu-, vaunuttelu-, shoppailu ym. seuraa ja asustelet Treella tai lähikunnissa, itse asun Pirkkalan suunnalla.
mirahka@suomi24.fi
Jospa meitä on enemmänkin niin voitas myös pinoutua ja vaikka nähdä isommallakin porukalla!
Kommentit (11)
Olen 33 v äiti Tampereelta. Minulla on 5 kk ikäinen poika. Mielelläni lähtisin kahvittelemaan tai vaunukävelylle päivisin. Mies on usein pitkiä päiviä töissä ja useimmat ystävät myös.
Sähköpostini on paivi.ni@netti.fi, jos haluat mailata.
Eli vauva syntyy melko varmasti kuukauden sisällä, esikoinen on kohta kaksivuotias ja asutaan miehen kanssa asumuserossa.
Mielelläni tutustuihin muihin tamperelaisäiteihin, etenkisellaisiin joilla kaikki illat ja viikonloputeivät ole pyhitetty perheen kesken vietettäväksi. Hervannassa asustellaan.
pullakana77@jippii.fi
Moi,
Täällä on äiti 33 v. ja tyttö 5 kk, perheeseen kuuluu myös avomies. Me asumme Nekalassa. Onko teitä muita tältä suunnalta, eli Nekala, Viinikka, Veisu, Muotiala, Turtola... Toki muualtakin päin voi olla. Laittakaa meiliä osoitteeseen: p.peltola@luukku.com
Asustellaan täällä länsi Treella, minä 32, isäntä 32 ja pikkuneiti 1 v 2kk.
Postia voi laittaa osoitteeseen jukane@elisanet.fi
Heips!
Täällä ei ihan vielä 30 täytetä, mutta... yh:t osuivat silmään ;)
Itse olen siis 27-vuotias poikavauvan yh ja meidän kaikki illat ja viikonloput eivät siis todellakaan ole pyhitetty perheelle hih.
Jos siis kiinnostaa yh:t ja muutkin, niin vastailkaa ja keksitään jotain kivaa!
Mami
Laitoin sulle meiliä, mutta laitanpa itseni pinoonkin (aikas pieni pino meillä =)
Eli äiti 34v Tampereelta ja tyttö tulee 8kk.
Olen 29v yh äiti Tampereelta ja mulla 2vpoika..s-postia saapi laittaa niin jatketaan:)
Mistä päin Tamperetta olette? Me keskustasta
Me asumme " Tessulla" ja Postia saapi laittaa angelhagen02@suomi24.fi