Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o
Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"
Kyllä pisti vituttamaan.
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vaan kaukaa viisas. Testasi, onko sinussa vaimoainesta. Sinun olisi kannattanut esimerkiksi sanoa, että saatanan sika ja ottaa raivarit. Mies olisi avannut tv:n vaikka. Tunnin parin päästä mies olisi huomannut, että sinulla on kananmunia jääkaapissa. Hän olisi paistanut niitä sinulle, tuonut lautasella ne sinulle mitään sanomatta ja mennyt katsomaan itse tv:tä. Sitten myöhemmin sovintoseksiä tai pihtausta.
Näin mies olisi tiennyt, että olet pitkien parisuhteiden ystävä. Vuosien aikana tulee pahempiakin tilanteita kuin että toinen syö riisisi. Miehilläkin on tunteet, ja moni meistä etsii kunnon kestävää parisuhdetta. Huonoja aikoja tulee kaikille.
Johtopäätös: En menisi kanssasi,ap, vihille.
Terveisin
Hannu, Orivesi
Omituinen näkemys.Varmasti jos tuollaisen urpon kanssa alkaa parisuhteeseen,tulee pahoja tilanteita vastaan.Kyllä,parisuhteessa tulee vastoinkäymisiä.Silti fiksu ihminen ottaa muutkin huomioon,kyllä ap:n tapaus kuulostaa siltä,että mies on joko piittaamaton tai tyhmä.Vaikka kyseessä olisi kuvailemasi "testi" se olisi typerää.Parempi olla oma itsensä,toinen voi sitten päättää millaista käytöstä sietää mahdolliselta kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aamun ahne mies. Illalla maitoa jäljellä vähän. Kahvimaidoksi riittää aamuksi kummallekin. Sanon vielä miehelle joka herää aiemmin että jätäthän mullekin kahvimaitoa.
Alan aamukahville ja maitoa ei ole, selitys "muttakun mua niin väsytti että join useamman kupin". Itsekäs sika.Sika oli, ja ihan tarkoituksella teki toisin kuin ap:n deitti. Miten itse reagoit? Laitoitko miehen menemään kauppaan hakemaan sinulle maitoa, passititko suoraan ulos vai mitä?
Siis miten ihmeessä saatte ap:n deitin toiminnan väännettyä vahingoksi? Kukaan ei ole ole niin vajaa,että syö vahingossa jättiannoksen riisiä ja kuvittelee,että jossain piilossa on toinen jättiannos riisiä.Mies on ihan tieten tahtoen syönyt kaiken riisin,koska on itsekäs ja ajattalee vain omaa etuaan,Vaikka kuinka väännätte,deitin käytös ei muutu vahingoksi tai väärinkäsitykseksi.Samanlainen sika kuin viimeisen maitotilkan käyttänyt mies.
Ja minä olisin laittanut kahvimaidon yksin käyttäneen miehen kauppaan hakemaan maitoa.Ei sitä mitä tahansa voi tehdä vain omien mielitekojen mukaan,ja olettaa että se on muista ihmisistä ihan OK.
Miksi tarkoituksella kahden ihmisen riisit eli kaikki riisit ottanut mies kysyisi kesken kaiken missäs sun riisit on, ja kommentoisi ai saatana kun kuulee että on ite rohmunnut ne kaikki? Tuskin nyt feikata yritti.
Siis tyyppi rohmuaa kaikki riisit itselleen ja kysyy "missä sun riisit on?" Öh,siinä sun lautasellahan ne on.Joko feikkaa tai sitten on järkyttävän tyhmä.Ja se että reagoi sanomalla "ai saatana" sen sijaan että pahoittelisi mokaansa kertoo myös käytöstapojen puutteesta.Kaikki hyviä syitä lopettaa tapailu.
Oliko tuo "Missä sun riisit on" jotain vittuilua? Tahallaan rohmusi ne ja sitten ilkkui noin?
18 sivun verran jaksavat akat suu ammollaan taivastella, miten mies saattoi väärinymmärtää kaiken riisin kuuluvan itselleen, eikä lihaa hylkivälle naiselle jäänyt mitään. Tietysti osa viesteistä on yhden ja saman vouhkaajan kirjoittamia, mutta silti. Pienet on teillä ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
18 sivun verran jaksavat akat suu ammollaan taivastella, miten mies saattoi väärinymmärtää kaiken riisin kuuluvan itselleen, eikä lihaa hylkivälle naiselle jäänyt mitään. Tietysti osa viesteistä on yhden ja saman vouhkaajan kirjoittamia, mutta silti. Pienet on teillä ongelmat.
Tämähän on hauska ketju! Kunnon syväluotaus Riisimiehen todelliseen luontoon! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoutuiko antamaan sulle omastaan tai tilaamaan kokonaan uuden aterian? Niin herrasmies olisi voinut paikata mokansa.
Miks tätä on alapeukutettu? Mitä miehen teidän mielestänne olisi pitänyt sitten tehdä?
No ei ainakaan jo sössättyjä eiiseja antaa mulle, yök! Ja uuttakaan tuskin ihan heti saa. Ehkä keittämällä uudet riisit, mut peli jo menetetty.
Toiset eivät kyllä yhtään osaa ottaa toisia huomioon. Meillä on työpaikalla yksi mies joka syö aivan mielettömiä määriä (kirjaimellisesti 40 lihapullaa, en tiedä miten mahtuivat lautaselle muusivuoren kanssa). Sitten kun joskus on kakkua tarjolla, kaikki muut osaavat laskea, että kas, meitä on esim. 12 paikalla, otanpa kakusta enintään 1/12 osaa, mutta tämä sankari voi ottaa vaikka neljänneksen. Kerran oli kaksi kakkua, hän söi puolikkaan toisesta.
Eli ehkä voi olla samanlainen sankari joka ei tajua että normaalisti yhdestä paketista take-away riisiä riittää tavalliset annokset 3-5 hengelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko kenties siihen miessakkiin joka päivällisillä lappaa lihat kattilasta omalle lautaselleen miettimättä yhtään jääkö muille - näitä miehiä nimittäin riittää....
No kysyihän se, missä ap:n riisit. Se ilmeisesti luuli, että molemmille on oma sellainen iso rasia riisiä.
Itseä on v-tuttanut tällainen oletus kiinalaisissa ravintoloissa kun olen ruokaa tilannut.. pistävät ison laatikon riisiä, jos tilaat itselle ja jollekin muulle samaan aikaan sen toisenkin puolesta erilaisen ruuan, jossa on myös riisiä. Olen usein harmitellut, että miten ruoka nyt jaetaan, kun olemme parkkikselta lähdössä kanssatilaajan kanssa eri suuntiin omiin koteihimme. Ratkaisuna olenkin pyytänyt riisin jakamaan kahteen laatikkoon, tai jopa pakkaamaan molemmat tilaukset omiin pusseihinsa.
Ideologia on vähän sama kun menet ravintolaan pöytään tilaamaan ja tarjoilija tuo ruokalistan. Tilaat ruokaa ja siinä vaiheessa kun ruoka on valmis tuo tarjoilija sinulle Take Away -annoksen ja laskun. :O Tätä on tapahtunut ja syytä en tiedä. Tai se kun tilaat yksin kymmenen pizzaa ja pizzerian työntekijä kysyy, että "syötkö täällä?" :O
Vierailija kirjoitti:
Siellä on toinen itsekeskeinen minä-minä-minä-ahmatti. Oot varmaan sinkku?
Omituista, jos olet tavannut tämän äijän jo pari kertaa aiemminkin, niin käytät hänestä nimitystä "deitti, joka mulla oli eilen". Tuo viittaa siihen, että oli eka kerta. Koita päättää.
Vierailija kirjoitti:
Omituista, jos olet tavannut tämän äijän jo pari kertaa aiemminkin, niin käytät hänestä nimitystä "deitti, joka mulla oli eilen". Tuo viittaa siihen, että oli eka kerta. Koita päättää.
No eikö se ole deitti, jos ollaan treffeillä ja ei vielä seurustella? Kerro nyt mitä sanaa sä käytät ensimmäisten treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vaan kaukaa viisas. Testasi, onko sinussa vaimoainesta. Sinun olisi kannattanut esimerkiksi sanoa, että saatanan sika ja ottaa raivarit. Mies olisi avannut tv:n vaikka. Tunnin parin päästä mies olisi huomannut, että sinulla on kananmunia jääkaapissa. Hän olisi paistanut niitä sinulle, tuonut lautasella ne sinulle mitään sanomatta ja mennyt katsomaan itse tv:tä. Sitten myöhemmin sovintoseksiä tai pihtausta.
Näin mies olisi tiennyt, että olet pitkien parisuhteiden ystävä. Vuosien aikana tulee pahempiakin tilanteita kuin että toinen syö riisisi. Miehilläkin on tunteet, ja moni meistä etsii kunnon kestävää parisuhdetta. Huonoja aikoja tulee kaikille.
Johtopäätös: En menisi kanssasi,ap, vihille.
Terveisin
Hannu, Orivesi
Kuka haluaa elää tuolla tavalla? Karjutaan toisilleen kuin elukat ja kaikki rauhanomainen kommunikointi hoidetaan elekielellä? Miten sinä ketään vihille viet? Tuollainen varmaan kävelisi alttarille nelinkontin ja siinä vaiheessa pappi heittäisi pariskunnan ulos. En minä halua elää kuin metsäläinen tai villipeto. Tuskin kovin moni muukaan, mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole deitti, jos ollaan treffeillä ja ei vielä seurustella? Kerro nyt mitä sanaa sä käytät ensimmäisten treffien jälkeen.
Aviopuoliso
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo "Missä sun riisit on" jotain vittuilua? Tahallaan rohmusi ne ja sitten ilkkui noin?
Ei vissiin sit hirveästi kiinnostanut treffit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopuoliso
Aika erikoinen tapa avioitua yksien treffien jälkeen.
Minäkin sanoisin varmaan deitti,tai ehkä tapailemani mies.
Ja sille joka ihmetteli,miten jaksetaan jauhaa aiheesta 18 sivua:tämä on viihdyttävä ketju! En ole vielä 18 sivun jälkeenkään saanut selville,miten joku voi ajatella,että kaiken riisin rohmuaminen ja asian kuittaaminens sanomalla "ai saatana" voi olla vahinko,ja merkki asian häpeämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopuoliso
Repesin nauramaan, kun totesin, että suunnilleenpa se näin meni. Ero tuli kunniakkaasti suoritettujen kahden vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopuoliso
Ja sille joka ihmetteli,miten jaksetaan jauhaa aiheesta 18 sivua:tämä on viihdyttävä ketju! En ole vielä 18 sivun jälkeenkään saanut selville,miten joku voi ajatella,että kaiken riisin rohmuaminen ja asian kuittaaminens sanomalla "ai saatana" voi olla vahinko,ja merkki asian häpeämisestä.
No siitähän useimmat ovatkin olleet samaa mieltä, että mies on ylensyövä idiootti :) Toisten mielestä hän otti tahallaan kaikki riisit tietäen että ap jää ilman, toisten mielestä hän on vaan ylensyövä idiootti :) Joka tapauksessa, ei mikään unelmasaalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviopuoliso
Mua ihmetyttää kommentit, joiden mukaan ap on tiukkapipo tosikko, kun edes välitti mitään tuosta riisien rohmuamisesta.
Kyllä tollaset jutut merkkaa, kun ollaan ehkä kumppania etsimässä ja minusta miehen käytös oli vain tökeröä. Olis voinut edes pelastaa tilanteen jotenkin, edes hakemalla uudet riisit.
törppö deiti