Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o
Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"
Kyllä pisti vituttamaan.
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se saapuu pöytään. Ei tarvitse odotella muita. Teidän mokanne oli, että tilasitte liian vähän riisiä, koska mies ajatteli että koko määrä oli hänelle eikä noteerannut että toista annosta ei ollut.
Onko etiketti muuttunut? Aikaisemmin sai aloittaa ruokailun, kun seuraava oli pöperönsä lautaselleen saanut.
Jos oltaisiin jossain hienoilla päivälllisillä,pienessä porukassa pitäisi kai odottaa että kaikki ovat saaneet ruokaa ja isommassa riittää,että molemmat vieruskaverit ovat saaneet ruoan eteensä.Tietenkään kotioloissa ei tarvitse toimia samoin kuin vaikka hienossa ravintolassa,mutta on kohteliasta odottaa että jos on tarkoitus syödä yhdessä,aloitetaan samaan aikaan.Samaten jos on itse saanut jo syötyä,on kohteliasta odottaa toisen seurana eikä vain häipyä kun on itse saanut mahansa täyteen.
AP:n deitti ei selvästikään tunne etikettiä,alkeellisimpia käytöstapoja eikä muutenkaan ole muita huomioon ottava ihminen.Hyvä että asia selvisi,ei tarvitse jatkaa tuollaisen urpon tapailua.
OT hassu ajatus,että ruoan tilaajat olisivat tilanneet "liian vähän riisiä".Ensinnäkin sitä riisiä saa tietyn määrän,ellei erikseen pyydä enemmän.Toisekseen,sillä ei ole väliä oliko riisiä ruokalusikallinen vai rekkalastillinen,jos se oli tarkoitettu jaettavaksi mies oli tyhmä ja ahne kun otti kaiken itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi kuolla nälkään, raukka :(
Tää on aika radikaali ajatus,mutta ap:lla saattaa olla muutakin elämää kuin palstailu,joten hän ei ehkä ehdi päivystää ja vastailla meille ympäri vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiinalainen tai japanilainen mies?
Miten niin? Ihan suomalainen oli.
itä-aasialainen tyyli. jos nainen ei ole tarkkana niin syödään kaikki pois kuljeksimasta ravintolassakin :)
En ole ikinä kuullut tälläisestä ja olen naimisissa itä-aasialaisen kanssa.
Oho :o tää ketju on kasvanut.
En ole ehtinyt kaikkia viestejä lukea ja vastailla kysymyksiin.
Ilmaisin miehelle treffien jälkeen, että tämä oli tässä ja etsin vähän toisenlaista. Ei ole kiinnostusta enää tavata ja siihen vaikuttaa muutkin syyt, kuin tuo riisiepisodi. Mokahan se varmasti oli, mutta jotenkin jäi vähän ajattelematon vaikutelma hänestä.
Mies tarjosi riisiä omalta lautaseltaan, mutta en halunnut sitä ottaa, koska siinä päällä oli miehen härkäkastike ja ite oon vege. Anteeksi ei kuitenkaan pyytänyt ja oli aika vähäsanainen loppuajan. Fiilis ikään kuin vähän lopahti siinä. Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää.
Etiketti on täällä puhuttanut paljon. Itse en pidä niin pahana, että ei odottanut mua syömään, mutta tosiaan ois voinu kattoo, että riisiä jää molemmille. Toki pitäisin kohteliaana odottamista ja itse en aloittaisi ennen kuin toinen on paikalla.
Mä luulen että kyseinen mies yleensä syö määrältään kuin porsas ettei edes ajatellut /ei tiedä miltä ihmisten normaaliannos riisiä tarkoittaa eikä tullut mieleenkään että riisiä voisi olla kahden annos siinä yhdessä paketissa jos on tottunut vetämään sen määrän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Saipa mies ainakin riisiä, jos ei pillua saanut.
Hei, oikein hyvä jasmiiniriisi on paljon, PALJON parempaa kuin seksi!
Itse asiassa monikin hyvä ruoka on parempaa kuin seksi. Eikä syömisen jälkeen tarvitse käydä suihkussa. (Tai, no, riippuu ehkä ruokalajista.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#201, #204 nyt sinulla menee ihan liikaa tunteisiin tämä juttu. Vedähän jo henkeä välillä, olet vouhkannut halveksuntaasi jo ihan riittämiin.
Ja mene sinä ahmimaan riisiä.
Sinua ei yhtään edes nolostuta, että kiivailet jonkun palsta-aloituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saipa mies ainakin riisiä, jos ei pillua saanut.
Hei, oikein hyvä jasmiiniriisi on paljon, PALJON parempaa kuin seksi!
Itse asiassa monikin hyvä ruoka on parempaa kuin seksi. Eikä syömisen jälkeen tarvitse käydä suihkussa. (Tai, no, riippuu ehkä ruokalajista.)
Olen täysin samaa mieltä! Jos pitäisi valita,että luopuisinko loppuelämäksi mieluummin seksistä vai ruoasta,luopuisin hetkeäkään miettimättä seksistä.Ruoka on aina hyvää.
Tää miestyyppi vetää surutta kaapista lasten vanukkaat.
Ei mies itsekäs ollut, vaan tyhmä, ajattelematon ja äkkipikainen.
häääh kirjoitti:
Mutta kai annoit kuitenkin?
Johan AP sanoi,ettei tehnyt miehen kanssa muuta kuin söivät.Itsellenikin typeryys ja itsekkyys olisi suuri turn off treffikumppanissa.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kaiken riisin rohmuaminen itselleen ei ole itsekästä toimintaa? Toki mies oli myös tyhmä ja ajattelematon.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että kyseinen mies yleensä syö määrältään kuin porsas ettei edes ajatellut /ei tiedä miltä ihmisten normaaliannos riisiä tarkoittaa eikä tullut mieleenkään että riisiä voisi olla kahden annos siinä yhdessä paketissa jos on tottunut vetämään sen määrän yksin.
Tuokin on sellainen piirre,joka on hyvä huomata ajoissa.Itseäni vituttaa,kun miesystävä imuroi naamaansa kaiken ruoan mitä saa käsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kaiken riisin rohmuaminen itselleen ei ole itsekästä toimintaa? Toki mies oli myös tyhmä ja ajattelematon.
Siinä tapauksessa ei, jos ei tiedä että riisiä on niin vähän vaan kahdelle, niin kuin tossa varmaan kävi.
Tämän aamun ahne mies. Illalla maitoa jäljellä vähän. Kahvimaidoksi riittää aamuksi kummallekin. Sanon vielä miehelle joka herää aiemmin että jätäthän mullekin kahvimaitoa.
Alan aamukahville ja maitoa ei ole, selitys "muttakun mua niin väsytti että join useamman kupin". Itsekäs sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että olet sinkku jos tuollainen kaataa suhteen.
Mies vetää ahneuksissaan kaikki riisit jättämättä mulle yhtään! Missähän muissa asioissa mahtaa olla yhtä itsekäs minäminä-tyyppi?
Etpähän liho. Mieshän oli vieraanasi. Ajattele positiivisesti.
Onko etiketti muuttunut? Aikaisemmin sai aloittaa ruokailun, kun seuraava oli pöperönsä lautaselleen saanut.