Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o
Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"
Kyllä pisti vituttamaan.
Kommentit (299)
Ei jumalauta. 17 sivua miehestä joka söi riisit. Luulis et olisi edes horror stooreja kuinka yhden deitti piilotti kanankoivet sohvan sisään ja toinen joutu maksamaan itse, kolmannella kaadettiin majoneesit syliin ja neljäs jäi kokonaan hylättynä ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aamun ahne mies. Illalla maitoa jäljellä vähän. Kahvimaidoksi riittää aamuksi kummallekin. Sanon vielä miehelle joka herää aiemmin että jätäthän mullekin kahvimaitoa.
Alan aamukahville ja maitoa ei ole, selitys "muttakun mua niin väsytti että join useamman kupin". Itsekäs sika.
Tuo kyllä vituttaisi vielä enemmän kuin riisijuttu.En juo mustaa kahvia ja ilman aamukahvia en yksinkertaisesti pysty tekemään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aamun ahne mies. Illalla maitoa jäljellä vähän. Kahvimaidoksi riittää aamuksi kummallekin. Sanon vielä miehelle joka herää aiemmin että jätäthän mullekin kahvimaitoa.
Alan aamukahville ja maitoa ei ole, selitys "muttakun mua niin väsytti että join useamman kupin". Itsekäs sika.
Sulla on minäminä-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies itsekäs ollut, vaan tyhmä, ajattelematon ja äkkipikainen.
Millä tavalla kaiken riisin rohmuaminen itselleen ei ole itsekästä toimintaa? Toki mies oli myös tyhmä ja ajattelematon.
Siinä tapauksessa ei, jos ei tiedä että riisiä on niin vähän vaan kahdelle, niin kuin tossa varmaan kävi.
Eiköhän ne siellä ravintolassa ole antaneet kahden hengen annoksen riisiä. Jos ap:lla ja miehellä on ollut kaksi eri kastiketta,ja yksi riisisatsi,niin sanoohan sen maalaisjärki että se riisi on tarkoitus jakaa.Erityisen tökeröä tuo että mies tarjosi omalta lautaseltaan riisiä,jossa on lihakastiketta,vaikka ap ei syö lihaa.Eli tyhmä ja itsekäs tyyppi.
Vahinkohan tuo on varmaan ollut. Mitä muutakaan vois tehä, kuin tarjota omalta lautaselta? Tuskin se liha kaikkia riisejä kosketti.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta. 17 sivua miehestä joka söi riisit. Luulis et olisi edes horror stooreja kuinka yhden deitti piilotti kanankoivet sohvan sisään ja toinen joutu maksamaan itse, kolmannella kaadettiin majoneesit syliin ja neljäs jäi kokonaan hylättynä ravintolaan.
Minusta aihe on mielenkiintoinen.Siis se,miksi joku on niin itsekäs/tyhmä/ajattelematon.Ei tässä mitään horrorstooreja haeta,vaan pohditaan sitä,kuinka treffeillä kuuluu käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies itsekäs ollut, vaan tyhmä, ajattelematon ja äkkipikainen.
Millä tavalla kaiken riisin rohmuaminen itselleen ei ole itsekästä toimintaa? Toki mies oli myös tyhmä ja ajattelematon.
Siinä tapauksessa ei, jos ei tiedä että riisiä on niin vähän vaan kahdelle, niin kuin tossa varmaan kävi.
Eiköhän ne siellä ravintolassa ole antaneet kahden hengen annoksen riisiä. Jos ap:lla ja miehellä on ollut kaksi eri kastiketta,ja yksi riisisatsi,niin sanoohan sen maalaisjärki että se riisi on tarkoitus jakaa.Erityisen tökeröä tuo että mies tarjosi omalta lautaseltaan riisiä,jossa on lihakastiketta,vaikka ap ei syö lihaa.Eli tyhmä ja itsekäs tyyppi.
Vahinkohan tuo on varmaan ollut. Mitä muutakaan vois tehä, kuin tarjota omalta lautaselta? Tuskin se liha kaikkia riisejä kosketti.
Edelleenkään en tajua,miten voi olla "vahinko",että mättää kahdelle hengelle tarkoitetun riisikasan omalle lautaselleen.Jos kastike on kaadettu riisien päälle,kuten yleensä tehdään,ei siinä välttämättä ole ollut "puhtaita" riisejä.Jaa mitä olisi voinut tehdä? Hommata uudet riisit,joko keittää itse tai hakea ravintolasta.Siis niin normaali ihminen toimisi,itsekäs urpohan ei edes tajunnut käytöksessään mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme että olet sinkku jos tuollainen kaataa suhteen.
Mies vetää ahneuksissaan kaikki riisit jättämättä mulle yhtään! Missähän muissa asioissa mahtaa olla yhtä itsekäs minäminä-tyyppi?
Etpähän liho. Mieshän oli vieraanasi. Ajattele positiivisesti.
Mitäköhän positiivista siinä on,että on erehtynyt kutsumaan vieraakseen sian,joka ei hallitse minkäänlaisia käytöstapoja tai ylipäätään osaa ottaa toista ihmistä huomioon?
Ja normaaliannos riisiä kastikkeen kanssa ei taatusti lihota ketään.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vieläpä tilanteessa, jossa yritetään tutustua toiseen ihmiseen ja se ruoka on vaan toissijainen juttu.
Jos ruoka on toissijaista ja riisikin pelkkä lisuke (kuten joku mainitsi), niin miksi pitäisi nostaa äläkkä sen puuttumisesta?
Ap ei myöskään kertonut, mistä kaukaa annos haettiin. Ne, jotka täällä huutelevat, että miehen olisi pitänyt "hommata uusi annos riisiä", taitavat kaikki olla kaupunkilaisia, joilla on kiinalainen ravintola nurkan takana. Sitä riisiä ei välttämättä saa lisää tuosta vaan ennen muun ruuan kylmenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vieläpä tilanteessa, jossa yritetään tutustua toiseen ihmiseen ja se ruoka on vaan toissijainen juttu.
Jos ruoka on toissijaista ja riisikin pelkkä lisuke (kuten joku mainitsi), niin miksi pitäisi nostaa äläkkä sen puuttumisesta?
Ap ei myöskään kertonut, mistä kaukaa annos haettiin. Ne, jotka täällä huutelevat, että miehen olisi pitänyt "hommata uusi annos riisiä", taitavat kaikki olla kaupunkilaisia, joilla on kiinalainen ravintola nurkan takana. Sitä riisiä ei välttämättä saa lisää tuosta vaan ennen muun ruuan kylmenemistä.
No ei se pointti nyt ollut riisi tai sen hakeminen,vaan miehen asenne! Normaali ihminen olisi ollut pahoillaan mokasta ja keksinyt jonkun tavan hyvittää sen. AP:n deitti käyttäytyi, kuin olisi ihan tavallista syödä toisenkin ruoka.
Tarinan pointti ei ollut riisi,sen määrä tai riittävyys.Pointii oli miehen mäntti käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies oli röyhkeä syödessään yksin molemmille tarkoitetun riisin.Jos sinulle on OK että deitti syö kaiken lisukkeen ja itse syöt tyytyväisenä pelkkää kastitekatta,se ei tarkoita että niin on yleensnä tapana toimia.Eikä tässä mitään äläkkää ole edes nostettu.AP:han oli asialllisesti todennut,ettei nappaa ja tapailua ei kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Voi olla ihan iloisena vaan, että jaa, söit minunkin ruoat, jotka itse maksoin ja kiva kun et ole hyvittämässä tekoasi mitenkään, kun ravintolakin on 20 km päässä ja ruoka ehtis kylmetä, jos hakisit uutta. Tässä minä siis katon, kun syöt minunkin ruokaa.
Mutta ihanaa päästä tutustumaan sinuun syvällisemmin ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta kanssasi.
Ööö... nope.
Vierailija kirjoitti:
Sika oli, ja ihan tarkoituksella teki toisin kuin ap:n deitti. Miten itse reagoit? Laitoitko miehen menemään kauppaan hakemaan sinulle maitoa, passititko suoraan ulos vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan aamukahville ja maitoa ei ole, selitys "muttakun mua niin väsytti että join useamman kupin". Itsekäs sika.Sika oli, ja ihan tarkoituksella teki toisin kuin ap:n deitti. Miten itse reagoit? Laitoitko miehen menemään kauppaan hakemaan sinulle maitoa, passititko suoraan ulos vai mitä?
Ehkä ei ihan tarkoituksella halunnut olla ilkeä, mutta sitä ihmistyyppiä, joka ei vaan osaa ajatella muita, kun MINUA väsyttää ja pitää saada enemmän kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan aamukahville ja maitoa ei ole, selitys "muttakun mua niin väsytti että join useamman kupin". Itsekäs sika.Sika oli, ja ihan tarkoituksella teki toisin kuin ap:n deitti. Miten itse reagoit? Laitoitko miehen menemään kauppaan hakemaan sinulle maitoa, passititko suoraan ulos vai mitä?
Siis miten ihmeessä saatte ap:n deitin toiminnan väännettyä vahingoksi? Kukaan ei ole ole niin vajaa,että syö vahingossa jättiannoksen riisiä ja kuvittelee,että jossain piilossa on toinen jättiannos riisiä.Mies on ihan tieten tahtoen syönyt kaiken riisin,koska on itsekäs ja ajattalee vain omaa etuaan,Vaikka kuinka väännätte,deitin käytös ei muutu vahingoksi tai väärinkäsitykseksi.Samanlainen sika kuin viimeisen maitotilkan käyttänyt mies.
Ja minä olisin laittanut kahvimaidon yksin käyttäneen miehen kauppaan hakemaan maitoa.Ei sitä mitä tahansa voi tehdä vain omien mielitekojen mukaan,ja olettaa että se on muista ihmisistä ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.
Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D
Osta kunnon höyrykeitin, niin vetää.
Sinkkumies
Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....
Meinasin ylipäätään. Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan tavallinenkin riisi kävisi. Ilmeisesti sitä ei ollut..
Sinkkumies
Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan ei vetelisi napaansa treffikumppaninkin eväitä. Ilmeisesti sitä ei ollut..
Vierailija kirjoitti:
Höööö. Kuvittelin, että täällä olisi ollut jotain oikeasti shokeeraavaa ja kiinnostavaa... 😴
Emojisi ei toimi tietokoneella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä saatte ap:n deitin toiminnan väännettyä vahingoksi? Kukaan ei ole ole niin vajaa,että syö vahingossa jättiannoksen riisiä ja kuvittelee,että jossain piilossa on toinen jättiannos riisiä.Mies on ihan tieten tahtoen syönyt kaiken riisin,koska on itsekäs ja ajattalee vain omaa etuaan,Vaikka kuinka väännätte,deitin käytös ei muutu vahingoksi tai väärinkäsitykseksi.Samanlainen sika kuin viimeisen maitotilkan käyttänyt mies.
Ja minä olisin laittanut kahvimaidon yksin käyttäneen miehen kauppaan hakemaan maitoa.Ei sitä mitä tahansa voi tehdä vain omien mielitekojen mukaan,ja olettaa että se on muista ihmisistä ihan OK.
Miksi tarkoituksella kahden ihmisen riisit eli kaikki riisit ottanut mies kysyisi kesken kaiken missäs sun riisit on, ja kommentoisi ai saatana kun kuulee että on ite rohmunnut ne kaikki? Tuskin nyt feikata yritti.
En usko. Ei tollasia vitun sikoja voi olla olemassa.
Mies oli vaan kaukaa viisas. Testasi, onko sinussa vaimoainesta. Sinun olisi kannattanut esimerkiksi sanoa, että saatanan sika ja ottaa raivarit. Mies olisi avannut tv:n vaikka. Tunnin parin päästä mies olisi huomannut, että sinulla on kananmunia jääkaapissa. Hän olisi paistanut niitä sinulle, tuonut lautasella ne sinulle mitään sanomatta ja mennyt katsomaan itse tv:tä. Sitten myöhemmin sovintoseksiä tai pihtausta.
Näin mies olisi tiennyt, että olet pitkien parisuhteiden ystävä. Vuosien aikana tulee pahempiakin tilanteita kuin että toinen syö riisisi. Miehilläkin on tunteet, ja moni meistä etsii kunnon kestävää parisuhdetta. Huonoja aikoja tulee kaikille.
Johtopäätös: En menisi kanssasi,ap, vihille.
Terveisin
Hannu, Orivesi