Aiheuttaako suuret rintasi ongelmia elämääsi?
Jos aiheuttaa niin millaisia vaikeuksia? Vai onko vaan hyötyä? Mitä rintaliivikokoa käytät?
Kommentit (65)
Teetin pienennysleikksuksen julkisella puolella, kriteerit meni heittämällä läpi. Jonotin n. 1 v leikkaukseen, hoitotakuu kuitenkin 6 kk että siinä ajassa pitäisi päästä. Koko oli 75 G ja riesana huono ryhti, niska-ja hartiakivut, selkäkivut, urat olkapäissä liivien painamina. Leikkauksessa lähti n. 1,5 kg painavaa rintakudosta ja olo on kevyt ja hyvä. Sain nätit C - kupin rinnat, jotka on nätit ja terhakat entisten patakintaitten sijaan. :D
Kannattaa käydä kunnon liiviliikkeessä niin saa hyvät ja sopivat liivit.
Vierailija kirjoitti:
Teetin pienennysleikksuksen julkisella puolella, kriteerit meni heittämällä läpi. Jonotin n. 1 v leikkaukseen, hoitotakuu kuitenkin 6 kk että siinä ajassa pitäisi päästä. Koko oli 75 G ja riesana huono ryhti, niska-ja hartiakivut, selkäkivut, urat olkapäissä liivien painamina. Leikkauksessa lähti n. 1,5 kg painavaa rintakudosta ja olo on kevyt ja hyvä. Sain nätit C - kupin rinnat, jotka on nätit ja terhakat entisten patakintaitten sijaan. :D
Hmmm, mielenkiintoista. Oma kokoni on 75G ja koen rintani maksimissaan keskikokoisiksi. Eivät paina eivätkä muutenkaan hankaloita elämää, mitä nyt urheillessa pitää huolehtia että urheiluliivit istuvat napakasti. Eivät myöskään ole roikkuvat "patakintaat". Hassua siis, miten erilainen kokemus voi olla. Kiva kuulla että sait lopulta avun ja hyvän leikkaustuloksen :).
Miksi kuulee vähän väliä että roikkuvat rinnat ois rumat??! Joo, terhakat on seksikkäät, mutta eihän se roikkuvuus niistä RUMIA tee. Nännit vaan osottaa alaspäin, that's it! Etenkin isoissa tisseissä roikkuvat näyttää luonnolliselta ja helvetin seksikkäiltä. En tajua. M25
Vierailija kirjoitti:
Että oikein 1,5 kg lähti. En usko ja vielä jäi c kupin rinnat. G 75 ei ole edes isot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, mielenkiintoista. Oma kokoni on 75G ja koen rintani maksimissaan keskikokoisiksi. Eivät paina eivätkä muutenkaan hankaloita elämää, mitä nyt urheillessa pitää huolehtia että urheiluliivit istuvat napakasti. Eivät myöskään ole roikkuvat "patakintaat". Hassua siis, miten erilainen kokemus voi olla. Kiva kuulla että sait lopulta avun ja hyvän leikkaustuloksen :).
Teillä on se ero, että sinulla on luultavasti oikean kokoiset liivit. Aika moni todella isorintainen ilmoittaa olevansa esim. G-kuppi, kun oikeasti tarvitsisi ainakin jotain J/K kokoa.
Minä olen juossut maratoninkin imetysaikana ilman mitään ongelmia (silloin koko 80j). Nyt kun imetys on ohi ja koko on minulle normaali 70e, niin pieniltä tuntuu.
En ymmärrä tota ei voi liikkua länkytystä, kunnon liivit ja elinikäinen liikuntaharrastus on kaiken a ja o.
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaa! Aina kamala tissihiki käytin liivejä tai en. Koko paita aina rintojen alta ja ylävatsasta ihan märkä, en tiedä mikä tuohon auttaisi. Tosi noloa ja pakko pitää kahta aluspaitaa, jotta ei päällimmäisessä paidassa niin näkyisi.
Sopivia rintaliivejä tosi hankala löytää. Pakko ostaa erikoisliikkeistä ja kotona yleensä käytössä totean, että ne onkin aivan älyttömän puristavat ja hyvä kun kauppareissun pystyy niissä tekeen. Kiva aina todeta, että satanen meni kankkulan kaivoon taas. Enää en liivejä pidäkään, kun olen nyt kotona lasten kanssa.
Takkeja myös hirmu hankala löytää. Siis sellaisia, mitkä istuisi hyvin. Muuten sopivat kiristää tisseistä eikä mene kiinni. Sit jos tissit mahtuu kyytiin, takki on muuten ihan teltta... :-(
Juostessa ne on tiellä, mahallaan ei pysty makaamaan, kun niihin sattuu. Nolottaa hyppiä trampoliinilla puistossa.
Koko on 75G ja olo on yleensä hyvin epänaisellinen. Tuntuu kuin olisin lehmä tai joku maatilan entisaikojen emäntä. Vaihtaisin mieluusti maltilliseen kokoon...
Sulla on vääränkokoiset liivit. Ei 75G ole "lehmä"kokoa, tai sitten meillä on ihan erilaiset käsitykset. Tämä malli on kokoa 75G eikä hän näytä miltään maatalon emännältä
Lisää 75G kokoa
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=34&cup=G&age=&brand=&…
Ikävä kyllä alusvaateliikkeestä liivien ostaminen myyjän avustuksella ei takaa oikeaa kokoa, olen sen itse moneen kertaan kokenut.
Inhoan niitä. Haluaisin pienemmät, pitää laihduttaa jos ne siitä edes vähän kutistuisivat.
Ei voi juosta, ei hyppiä, ei löydy liivejä, vaatteet ei istu, mammografia järkyttävää tuskaa jne. En näe isoissa rinnoissa mitään positiivista.
Jatkuvat selkä- ja niskakivut. Kipu tekee välillä täysin toimintakyvyttömäksi. Yöllä herään, jos haluan vaihtaa kylkeä, koska muuten rinnat saattavat jäädä kivuliaaseen asentoon. Selällään tai vatsallaan ei voi nukkua. Selällään rinnat painavat niin, että henkeä ahdistaa ja vatsallaan jäävät puristuksiin ja sattuu. En ole löytänyt hyviä liivejä yöksi, joten niitä saa jatkuvasti asetella peiton kanssa mukavampaan asentoon. Rintsikat täytyy tilata netistä, ja hyviä olenkin löytänyt, mutta kivuilta en silti välty. Juokseminen on liki mahdotonta. Urheiluliivit epämukavia puristimia. Liivit kuluvat melko nopeasti loppuun, koska ne ovat niin suuressa painorasituksessa kokoajan. No mies tykkää, se onkin ainoa hyvä puoli. En kuitenkaan halua leikkausta, sukulaiseni sai siitä pahan sisäisen verenvuodon toipumisvaiheessa ja jouduin seuraamaan tilannetta vierestä. Säikähdin niin pahasti, etten uskalla ottaa samaa riskiä. 80HH
Ei ole ongelmia. Missä te oikein liikutte, jos ihmiset kommentoi tissejänne julkisilla paikoilla!?
Useimmat paidat saavat minut näyttämään tyrkyltä. Juostessa tissit hölskyvät inhottavasti (siksi en juokse muuta kuin pakosta). Jos paita ei ole vyötäröltä myötäisempi, näytän todella lihavalta. Koko on yleensä Suomessa ostaessa oli viimeksi muistaakseni 75H, USAssa 32G (joka ei ole niin jättimäinen kuin luulisi, luulin alunperin itse olevani D).
Itse pidän rinnoistani. Minusta ne ovat kauniit ja kestivät ihmeen kivasti kahden lapsen imetyksen. Hiukan vanhuus kuitenkin pelottaa, että mitäs sitten kun ne heitetään olalle kun pestään tissin alta? En ehkä haluaisi leikkaukseenkaan.
HEL-NYC kirjoitti:
Useimmat paidat saavat minut näyttämään tyrkyltä. Juostessa tissit hölskyvät inhottavasti (siksi en juokse muuta kuin pakosta). Jos paita ei ole vyötäröltä myötäisempi, näytän todella lihavalta. Koko on yleensä Suomessa ostaessa oli viimeksi muistaakseni 75H, USAssa 32G (joka ei ole niin jättimäinen kuin luulisi, luulin alunperin itse olevani D).
Itse pidän rinnoistani. Minusta ne ovat kauniit ja kestivät ihmeen kivasti kahden lapsen imetyksen. Hiukan vanhuus kuitenkin pelottaa, että mitäs sitten kun ne heitetään olalle kun pestään tissin alta? En ehkä haluaisi leikkaukseenkaan.
Myykö usassa mikään ketju tuota kokoa, keväällä olisi reissu sinne päin (itärannikko roadtrip) tiedossa. Victorias secret on ainakin pois laskuista, niiden minulle ehdottama koko oli luokkaa 36D :D
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Myykö usassa mikään ketju tuota kokoa, keväällä olisi reissu sinne päin (itärannikko roadtrip) tiedossa. Victorias secret on ainakin pois laskuista, niiden minulle ehdottama koko oli luokkaa 36D :D
Ketjuista en tiedä, ystäväni vei minut sellaiseen paikkaan kuin Bra Tenders Hell's Kitchenissä (NYC). Sinne pitää varata aika, mutta kokoja on ja palvelu on aivan uskomatonta! Sieltä olen ostanut melkein kaikki rintaliivini.
Eivät aiheuta. Hienot ovat. 85HH.
Kunnollisten liivien kauhea hinta on ainoa varjopuoli.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Ketjuista en tiedä, ystäväni vei minut sellaiseen paikkaan kuin Bra Tenders Hell's Kitchenissä (NYC). Sinne pitää varata aika, mutta kokoja on ja palvelu on aivan uskomatonta! Sieltä olen ostanut melkein kaikki rintaliivini.
Ok, kiitos. En taida kuitenkaan vaivautua varaamaan aikaa kun suomessakin pääsee erikoisliikkeisiin. Ajattelin josko amerikasta vihdoin saisi jostain isommasta ketjusta isoja kuppikokoja pienellä ympäryksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään fyysisiä haittoja ja mahalla nukkuminenkin onnistuu luomurinnoilla, silikoneilla ei varmasti onnistu kun kumipallot ottaa vastaan. Mun mielestä ei edes kovin suuret, G85.
Eivät ne sen kummemmin ota vastaan kuin ihrasäkitkään.
Rintani eivät ole jättimäiset (80E) mutta hankaluuksia tulee samoista kuin monet muutkin ovat maininneet: istuvien kauluspaitojen löytäminen hankalaa (tai muidenkaan istuvien vaatteiden kuten jakkujen, takkien jne), trikoopaidat venyy mutta sitten näkyy nännit, hierojalla käyminen hankalaa, täytyy löytää todella tukevat ja hyvät liivit urheiluun jne. Muutenkin hyvien liivien löytäminen on ehdotonta.
75H, mahallaan on vaikea nukkua, mitkään vaatteet ei sovi tai näyttää rivoilta, liivit maksaa, niskat 24/7 kipeät ja en pysty juoksemaan normaalisti, vaan pitää tukea tissejä toisella kädellä. Ja mies on jo melkein häiritsevän hulluna niihin.
Provosoivat muita. :(