Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako suuret rintasi ongelmia elämääsi?

Vierailija
17.10.2016 |

Jos aiheuttaa niin millaisia vaikeuksia? Vai onko vaan hyötyä? Mitä rintaliivikokoa käytät?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-kuppi, rintaliiveihin menee älyttömästi rahaa kun ei voi mitään markettihalpiksia käyttää. Sopivia urheiluliivejä varsinkin on vaikea löytää.

Lisäksi tuntuu, että liivit aiheuttavat närästystä. Vapaalla olen ilman, ja on paljon helpompi olo.

Esimerkiksi ruokapöytään istuutuessa rintoja joutuu hassusti paimentamaan, jotteivät ne mäjähdä lautaselle. 

Mitään hyötyä isoista rinnoista ei ole ollut. 

Vierailija
62/65 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G-kuppi, rintaliiveihin menee älyttömästi rahaa kun ei voi mitään markettihalpiksia käyttää. Sopivia urheiluliivejä varsinkin on vaikea löytää.

Lisäksi tuntuu, että liivit aiheuttavat närästystä. Vapaalla olen ilman, ja on paljon helpompi olo.

Esimerkiksi ruokapöytään istuutuessa rintoja joutuu hassusti paimentamaan, jotteivät ne mäjähdä lautaselle. 

eihän tuo G-kuppi iso edes ole,H-kupista alkaa isot koot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän tuo G-kuppi iso edes ole,H-kupista alkaa isot koot

Riippuu täysin ympärysmitasta.

Vierailija
64/65 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90I, ei mitään ongelmia. Tykkään näistä.

Vierailija
65/65 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90I, ei mitään ongelmia. Tykkään näistä.

oikea asenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi