Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuisille ei ole omaa HopLoppia? Kysyntää olisi varmasti!

Vierailija
16.10.2016 |

Käydään ystävien kanssa n. kerran kahdessa kuukaudessa Helsinki Rushissa, mutta miksi ihmeessä tuon kaltaisia paikkoja ei ole enempää aikuisille? Voisi olla jotain pitkiä liukumäkiä, isoja pallomeriä, keinuhevosia (sellaisia joita on lasten leikkipaikoilla, tietynlaiset jouseet alla), sellainen korkea laite jossa kaksi istuu vastakkain, ottavat jaloin vauhtia ja menevät korkealle ylös ja alas, pyörivät.. Hangossa on sellainen. En tiedä nimeä. 5D elokuvia, kauhukujia, mitä vain tuollaista. Aikuisten kanssa ainoat vaihtoehdot ovat karkeasti sanottuna: "Lähdetäänkö ulos, istutaanko iltaa jonkun luona vai lähdetäänkö ulos syömään?" Olisi mukavaa mennä laskemaan liukumäkiä, hyppimään trampoliineilla, tekemään jotain vapauttavaa ja palauttavaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vantaallakin joku vastaava olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sellainen korkea laite jossa kaksi istuu vastakkain, ottavat jaloin vauhtia ja menevät korkealle ylös ja alas, pyörivät.."

Näitä on leikkipuistoissa, ja sopivat kyllä tällaisille 170-180-senttisille aikuisillekin. :D Helsingissä ainakin Tehtaankadun leikkipuistossa on tuo. Jep, on tullyt käytyä frendien kanssa pyörimässä.

Muuten olen ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
4/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vaikka Vantaan flamingoon laskemaan liukumäkeä.

Vierailija
5/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaaran Huippuun seuraavalla kerralla. Ei tarvitse istua.

Vierailija
6/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäki ja Särkänniemi jne.

Vierailija
7/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa seinäkiipeilyä.

Vierailija
8/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän voi olla ongelmana että aikuinen ei uskalla "nolata itseään" selvinpäin vaikka hauskaa olisikin. Kännissä taas leikki muuttuu hengenvaaralliseksi.

Vierailija
9/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Vantaalle ensin Superparkkiin ja sitten Flamingoon. Ihan sopivasti saa aikuinenkin pyöritystä.

Vierailija
10/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole Linnanmäestä koskaan kuullut?

Vierailija
11/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole yhtään sama asia.

Vierailija
12/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Linnanmäelläkin joku leikkipaikka? En ole kuullutkaan aiemmin.

-ei ap

Vierailija
13/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille pallomeri? Minkä ikäinen aloittaja oikein on?

Vierailija
14/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos aloittaja haluaa vaihtoehtoa istumiseen ja syömiseen, niin niitä on vaikka kuinka paljon. Mutta vain hiekkalaatikko ja pallomeri käy. Aha.

Vierailija
15/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pallomerestä innostuisi.

Vierailija
16/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen aikuisten leikkipaikka ois just kiva! Mä tykkään esimerkiksi ihan vaan keinua, mutta oon liian leveä lasten keinuihin. Erilaiset vähän hurjemmat ja pidemmät liukumäet ois kans kivoja. Kylpylöissähän noita tietysti on. Pallomeressä ois kiva pyöriä, mutta lasten versiot on liian matalia. Kiipeilyä puuhun tai vastaavaan rakennelmaan ois kans mukava kokeilla.

Tykkään kyllä huvipuistoissakin pyöriä, mutta niissä laitteissa vaan istutaan passiivisena. Näistä kiipeilypuistoista en tykkää, kun on ehkä vähän "putoamiskammoa". En siis varsinaisesti koe niitä ratoja liian korkeiksi itsessään, en vain tykännyt mennä niitä läpi, kun on sellainen olo, että nää on liian hankalia.

Ois kiva joskus päästää se sisäinen lapsi vapaaksi!

Vierailija
17/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Superpark sellainen, että siellä saa aikuinenkin ihan oikeasti leikkiä ja pitää hauskaa, vai pitääkö koko ajan varoa lapsia ja olla tietyllä tavalla "väistämisvelvollinen" lapsiin nähden? Voisi tuolla Vantaan Superparkissa käydä, mutta kun siellä on näköjään lastenrattaita ynnä muita tarjolla, niin väkisin tulee vaikutelma lasten paikasta. 

Eli joo, olen kaipaillut samaa kuin AP :D

Vierailija
18/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä dissaa pallomeriä? Nehän on just parhaita! Ainakin mulla oli ihan superhauskaa veljenpojan kanssa kun opetin poitsun piiloutumaan pallojen alle ja piilouduin sinne itsekin :D

Vierailija
19/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonit Activity Park Seinäjoella on kyllä huippu, varsinkin aikuisille.

Vierailija
20/49 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan pallomerestä innostuisi.

Minä ainakin innostuisin. Tosin valtaosa varmasti ei kehtaisi leikkiä siellä ja siten menisi fiilis helposti touhusta.

Valtaosa ihmisistä ottaa itsensä aivan liian vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän