Miksi aikuisille ei ole omaa HopLoppia? Kysyntää olisi varmasti!
Käydään ystävien kanssa n. kerran kahdessa kuukaudessa Helsinki Rushissa, mutta miksi ihmeessä tuon kaltaisia paikkoja ei ole enempää aikuisille? Voisi olla jotain pitkiä liukumäkiä, isoja pallomeriä, keinuhevosia (sellaisia joita on lasten leikkipaikoilla, tietynlaiset jouseet alla), sellainen korkea laite jossa kaksi istuu vastakkain, ottavat jaloin vauhtia ja menevät korkealle ylös ja alas, pyörivät.. Hangossa on sellainen. En tiedä nimeä. 5D elokuvia, kauhukujia, mitä vain tuollaista. Aikuisten kanssa ainoat vaihtoehdot ovat karkeasti sanottuna: "Lähdetäänkö ulos, istutaanko iltaa jonkun luona vai lähdetäänkö ulos syömään?" Olisi mukavaa mennä laskemaan liukumäkiä, hyppimään trampoliineilla, tekemään jotain vapauttavaa ja palauttavaa.
Kommentit (49)
Kannattaa kokeilla paikallisia aikuistelinevoimisteluryhmiä. Monissa ryhmissä saa tehdä ihan mitä itse haluaa, ohjaaja vain ehdottaa liikkeitä (aikuiset ovat niin eri tasoilla kunnoltaan, taidoltaan ja treenivammoiltaan, ettei kaikkia yritetä pakottaa tekemään samoja juttuja). Tiloissa pääsee käyttämään trampoliineja, pehmokuoppia, kiipeilyköysiä, renkaita, ponkkuja...
Prison island flamimgossa tai ruoholahdessa oli ainakin vähän aikuisten leikkipaikka -tyylinen kaikkine kiipeily, palloilutehtävineen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa mentaliteetti on että aikuisen kuuluu käyttäytyä aikuisen tavalla eli käydä töissä, salilla ja juoda viinaa, kaikki muu onkin sitten epänormaalia käytöstä mitä kollektiivisesti sitten joukolla paheksutaan. Oma identiteetti ja mielipiteet ovat kiellettyjä.
Mä olen sitten varmaan kylähullu kun käyn vesiliukumäessä yksinään ja seison käsilläni monitoimialtaassa. Ihan vain koska sattuu huvittamaan. Evvk jos joku katsoo. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö päässyt lapsena tarpeeksi leikkimään vai mieli jäi lapsen tasolle?
Jollakin näköjään ainakin jäi. Pitää olla niin kovis että :D
kasvakaa aikuisiksi ! leikit kuuluu lapsille ei enää aikuisille. jos ikinä nään aikuisen miehen lasten kanssa pallomeressä tai muussa lapsille tarkoitetussa paikassa niin turpaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla paikallisia aikuistelinevoimisteluryhmiä. Monissa ryhmissä saa tehdä ihan mitä itse haluaa, ohjaaja vain ehdottaa liikkeitä (aikuiset ovat niin eri tasoilla kunnoltaan, taidoltaan ja treenivammoiltaan, ettei kaikkia yritetä pakottaa tekemään samoja juttuja). Tiloissa pääsee käyttämään trampoliineja, pehmokuoppia, kiipeilyköysiä, renkaita, ponkkuja...
Plääh, ei mitään liikkeitä ja kontrolloitua ohjausta! Pitää päästä leikkimään vallattomasti! Ei kai aikuisten leikkiminen nyt voi rajoittua johonki jumppaan, bilettämiseen tai seksiin. Hei kamoon nyt! Milloin mennään? :D
T. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa mentaliteetti on että aikuisen kuuluu käyttäytyä aikuisen tavalla eli käydä töissä, salilla ja juoda viinaa, kaikki muu onkin sitten epänormaalia käytöstä mitä kollektiivisesti sitten joukolla paheksutaan. Oma identiteetti ja mielipiteet ovat kiellettyjä.
Mä olen sitten varmaan kylähullu kun käyn vesiliukumäessä yksinään ja seison käsilläni monitoimialtaassa. Ihan vain koska sattuu huvittamaan. Evvk jos joku katsoo. :D
Oikein! Hyvä sinä!! :D
Iiro Seppäsen Xon-park Mikkelissä.