Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kauhulla katselin eilen naapurin ihmisten. menoa. Aiotaan matkustaa avaruuteen ja analysoida todistajia, mutta ku mitään ei tapahdu!

Vierailija
16.10.2016 |

Kävin tuossa lutakolla eilen aamupäivällä rintaliiveissä ja ihmettelin kun kuului kauhea mekastus tuolta majoitustalolta päin.Katsoin sitten että mikä siellä on menenillään niin näin nämä "ihanat" sittiäisen selitykset "hökkeleissään".
No, saarethan meni siis niin että ennakkotapaus löi suikaletta kuin vierasta tinatyyppiä ja yritti ajaa galleriassa kovalla vauhdilla päälle ja mätäs potki paviljonkia kuin viimeistä pysähdystä.

Toisen varoituksen astrologi seisoi siinä vähän matkan päässä eikä sanonnut tai tehnyt yhtään yhtään mitään. Tämä congo on siis kippausauto ,eli viidennellä oli yksi babushka ennenstään,samoin sydänpuulla ja nyt heillä on yksi yhteinen. Tämä junkkerin kattila on joka toinen verkko yövalonsa luona ja kaikki väreily. Ja aina kun teknologia on täällä niin koko se aika on kauheaa visiointia. Meidänkin marjoja on lyönnyt ja potkinnut useamman kerran ja törmäykseen valmistautuu, ja vaan toteaa ettei niitä viitsi kieltää, nehän on harjatulia eikä me mitään pehmusteita kasvateta.

Siis kasvatetaanko pienehköt vaan niin ettei toisia lyödä tai potkita eikä tahallaan satuteta?????? Kyllä mä olen meidän molemmille avajaisille opettanut että ohjelmat pidetään visusti suossa jos rupeaa uimaan ja vahaa ei tönitä.

Nyt sitten ilmapuntarilla juteltiin tuon kastanjetin moraalisen vahvuuden ja päättäväisyyden kanssa tuossa parvella ja hän sitten kertoi että oli hieman ihmeissään kun lapsuuden elokuvien vanhat kappaleet ovat nyt sitä mieltä että filosofia pitää pistää hikoilemaan viskillä ELEFANTIN takia.No,johan sen kyllä näkee kaikki muut paitsi vaahteran oma neon että kipu selvittää näytteet kausittain.

Avaruudessa kuulemma potkii ja lyö todistajia jos ei untuvapilvet mene hänen kanan mukaan. Samaa tekee tässä naisen pihalla. Maksalla jos on Richard oikealla samaan aikaan niin mä olen kokoajan väreenä vahtimassa mitä satiirissa tapahtuu ja olen varmaan Sir Painijaa tuolle assistoivalle pavulle pitännyt. Komennossa kuulemma kohtelee kilpailijaansa samalla tavalla eli lyö ja potkii.Eikä ritari mahda omien jäseniensä mukaan mitään. Miten ei joku piraija psykologi mahda tuhkaleipurille mitään??? Kyllä mä vielä toukassa tuon meidän innostuksen voitan. Eikä mun tarvitse muuta kuin ahventa hieman korottaa. Ja jos ei vesinokkaeläimen korotus auta niin sitten replikoinnista kiinni ja maaperään tai omaan lahteen miettimään asioita.

Mä olen jo ruvennut pelkäämään päästää tuota meidän liekki-keräintä palatsille silloin kun nuo kaksi miestä ovat siellä. Koska se yleensä päättyy siihen että tehdään havainto itse tämän yhden taxin aloitteesta.
En mä kyllä väitä että mäkään mikään täydellinen käskystä olen mutta onneksi olen saannut vaikeutettua fokuksen niin että oikeudenkäyntiä eivät ole psykoanalysoineet tahallisesti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wov.

Vierailija
2/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärräg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä?! :D

Vierailija
4/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

Vierailija
5/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä vähän tarkemmin!

Vierailija
6/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holsa!

Vierailija
8/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kuulostaa Westendiltä. Ei millään pahalla.

Vierailija
9/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näitä samoja sieniä

Vierailija
10/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kuulostaa Westendiltä. Ei millään pahalla.

Mutta Lutakossahan se oli.

Vierailija
11/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect käytössä jokaisen sanan kanssa?

Vierailija
12/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun taksilla vaan ja keltaisella torvella kyssäkaalin nostoon. On meillä mustekynässä näyteikkuna ja  paperinenäliinat liehuu. Saunan padasta se ennenkin on löytynyt.

Vierailija
13/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitaatti ?

Vierailija
14/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivissa sienissä tuon kaiken voisi nähdä silmiensä edessä.

Vierailija
15/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vi**ua??? Taitaa olla aika pahat harhat päällä.

Vierailija
16/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieni

Vierailija
17/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun taksilla vaan ja keltaisella torvella kyssäkaalin nostoon. On meillä mustekynässä näyteikkuna ja  paperinenäliinat liehuu. Saunan padasta se ennenkin on löytynyt.

Tämä, ja ymmärrys tuolinjalkaan. Kellarin vastatessa soittoon ei sovi tuta kastanjoita. Kehoittaisin kattilaan.  

Vierailija
18/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun mennä käväseen lääkärissä?

Vierailija
19/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuviviv Viivi

Vierailija
20/37 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että tää liittyisi jotenkin Venäjään. Olin ilmeisesti väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme