Seinässä iso kuluma tapetissa
Olen muuttamassa pois vuokra-asunnosta ja huomasin, että sängyn päädyn vieressä olevassa seinässä on iso kuluma, muu seinä on harmaata tapettia ja tämä on kulunut valkoiseksi. Mietin pitkään mistä on voinut tulla, ja lopulta tajusin, että se on tullut kun olen suihkun jälkeen nojaillut päätä seinään sängyllä makoillen. Olen asunut tässä kaksi vuotta. Miten vuokranantajat yleisesti ottaen suhtautuvat tällaiseen kulumaan, meneekö vuokravakuudesta vaihto?
Kommentit (9)
Eiks tapetti nimenomaan mee kulmien yli?
Menee vakuudesta, tietysti voit yrittää neuvotella, että kyse olisi normaalista kulumisesta, mutta silloinkin joutunet osan korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Menee vakuudesta, tietysti voit yrittää neuvotella, että kyse olisi normaalista kulumisesta, mutta silloinkin joutunet osan korvaamaan.
Kuinka isoista summista puhutaan? Ap
Varmaan satanen. Enempää en itse ottaisi, tuosta kuitenkin selviää yhden tai kahden vuodan vaihdolla.
Tapetti vaihtoon, yhdessäkään asunnossa missä olen asunut ei ole ollut tapettien kulumisia, tässä olemme asuneet 15 v.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan satanen. Enempää en itse ottaisi, tuosta kuitenkin selviää yhden tai kahden vuodan vaihdolla.
Jos samaa tapettia löytyy eikä näy sävyeroja edellisiin.
Pitäisi mennä normaalin kulumisen piikkiin. Usein tapetit kuluu sängyn päädyn kohtaalta jotkut nopeaankin, riippuen tapetin laadusta.
Kulumikkaat tapetit on semmossie. Oisit miettinnä jo ostaessa!
Eikö kukaan tiedä?