Käyttöhuoneiden puolustajat, selittäkää tämä!
Miten ratkaistaan se ongelma, että huumeidenkäyttäjien on saatava se seuraava huumeannos nyt tässä ja heti, eikä voi kävellä muutamaa kilometriä lähimmälle käyttöhuoneelle? Mitäs sitten tehdään? Taas piikitetään kadulla tai yleisessä vessassa? Teen työtä jossa tapaan huumeidenkäyttäjiä, ja tiedän tasan tarkkaan että suurin osa ei pysty odottamaan käyttöhuoneelle asti vaan se annos pitää piikittää nyt heti, oli missä tahansa tai tilanne mikä hyvänsä. Silloin vähät välitetään mistään käyttöhuoneista. Miten tämä ratkaistaan? Tehdään käyttöhuoneita joka kadunkulmalle yhteiskunnan rahoillako?
Kommentit (14)
Huone on käyttöesine, sitä pitää käyttää koska huone tykkää että sitä käytetään
Kertokaa myös haluaisitteko piikityshuoneen lähipuistoon tai ihan siihen naapuriin? Jaa miksi ei?
Eivät kaikki sairaatkaan ehdi terkkariin, sairaalaan ajoissa. Miksi nistien pitäisi.
Kuka ehtii, menköön. Ei tarvitse ratkaista enempää.
No, jostainhan ne riippuvaiset myös käyvät ostamassa kamansa. Ei se ilmesty heille tyhjästä nyt, tässä ja heti. Muutenhan he käyttäisivät vain kotonaan eikä heitä näkyisi kaduilla lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
No, jostainhan ne riippuvaiset myös käyvät ostamassa kamansa. Ei se ilmesty heille tyhjästä nyt, tässä ja heti. Muutenhan he käyttäisivät vain kotonaan eikä heitä näkyisi kaduilla lainkaan.
Suurin osa niistä on kodittomia sattuneesta syystä.
Kun ei tehdä mitään niin ongelma kasvaa entiseen tapaan. Miksi edes kuunnellaan asiantuntijoita kun niiden neuvot ei kelpaa? Joku satunnainen palstailija heittää jotain yksinkertaista ja kuvittelee sanoneensa jonkin pointin.
Vierailija kirjoitti:
Ei käyttöhuone muutenkaan ehdi / voi palvella kaikkia käyttäjiä. Meillä on kuitenkin paljon addikteja, jotka kylenevät suunnitelmallisuuteen ja hyötyisivät käyttöhuoneesta. Lähemmäs vaan Portugalin mallia, heidän joistain virheistään toki oppien.
Eli ei palvele ketään, paitsi aloittelevia nistejä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tehdä mitään niin ongelma kasvaa entiseen tapaan. Miksi edes kuunnellaan asiantuntijoita kun niiden neuvot ei kelpaa? Joku satunnainen palstailija heittää jotain yksinkertaista ja kuvittelee sanoneensa jonkin pointin.
Minä tiedän ratkaisun. Kaikille nisteille veitsi kurkkuun, eipähän ole nistejä enää. Ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän ratkaisun. Kaikille nisteille veitsi kurkkuun, eipähän ole nistejä enää. Ja sillä sipuli.
Murha on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaako ajatus ihmisten puukottamisesta sinua? Oletko puhunut asiasta terveydenhuollon ammattilaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös haluaisitteko piikityshuoneen lähipuistoon tai ihan siihen naapuriin? Jaa miksi ei?
Onko vaihtoehtona se että se lähipuisto on epävirallinen valvomaton piikitysalue?
Mä asun kerrostalossa jossa on huumeidenkäyttäjiä joten kutsun sun ongelmaa kermaperseongelmaksi.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ei? Yhtä hyvin se voi olla mun naapurissa kuin kenen tahansa muunkin.
Ei käyttöhuone muutenkaan ehdi / voi palvella kaikkia käyttäjiä. Meillä on kuitenkin paljon addikteja, jotka kylenevät suunnitelmallisuuteen ja hyötyisivät käyttöhuoneesta. Lähemmäs vaan Portugalin mallia, heidän joistain virheistään toki oppien.