Kirjoitin numeroni paperille tarjoilijalle :D
Eilen illanvieton jälkeen. En tosin ollut kuin pikkuhiprakassa, kysyin tarjoilijalta josko hänellä on kynää, kirjoitin nimeni ja numeroni kuitin toiselle puolelle.
Enpä olisi ikinä uskonut että uskaltaisin ottaa noin rohkean lähestymistavan :D
Kommentit (27)
Toivottavasti annoit kuitin niin päin, että kirjoituksesi näkyi tarjoilijalle. Itse kun tein töitä ravintolassa en koskaan katsonut kuitteja tarkemmin, saatika toiselta puolelta. Useimmiten vaan myttyyn ja roskiin, jos ei ollut mikään säästettävä.
Varmasti ottaa yhteyttä jos ei ole varattu. Itse olen tehnyt noin useasti(n.20 kertaa) ja yli puolet on ottanut yhteyttä ja näistä 2/3 on antanut pimperoa ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti annoit kuitin niin päin, että kirjoituksesi näkyi tarjoilijalle. Itse kun tein töitä ravintolassa en koskaan katsonut kuitteja tarkemmin, saatika toiselta puolelta. Useimmiten vaan myttyyn ja roskiin, jos ei ollut mikään säästettävä.
Kyllä annoin.
AP
Olen myös ehdottomasti sitä mieltä ettei tuosta mitään haittaa/häiriötä ole voinut tarjoilijalle koitua. Laittakoon roskiin jos ei kiinnosta :)
Tuohan on juuri hyvä keino testata kiinnostaako tarjoilijaa.
Itsekin baarihommissa ennemmin tykkäisin siitä jos asiakas antaisi itse numeronsa eikä ala vonkaamaan minun numeroani. Kieltäydyn aina numeroni antamisesta vaikka olisi kiinnostavakin ihminen kyseessä, koska tuntuisi epämukavalta alkaa kesken kiireen sitä rustailemaan johonkin lapulle.
Mikäs siinä, ihan ok tapahan tuo on. Kun vain uskoo, että hiljaisuus tarkoittaa ei. Ongelmia syntyy siitä, kun tyypit menee "livenä" yrittämään jotain toisen työpaikalle. Varsinkin kun toisen ammatti vaatii tiettyä ystävällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ottaa yhteyttä jos ei ole varattu. Itse olen tehnyt noin useasti(n.20 kertaa) ja yli puolet on ottanut yhteyttä ja näistä 2/3 on antanut pimperoa ensitreffeillä.
Jep, ja sitten heräsit. Jo kirjoitustyylisi perusteella voin sanoa, ettei sinunkaltaisellesi tyypille kukaan nainen halua "antaa" mitään.
Kyllä noin voi mielestäni tehdä. Tarjoilija sitten itse päättää että ottaako yhteyttä vai ei. Paljon miellyttävämpää tuo on, kuin se että olisit jäänyt vonkaamaan siihen baaritiskille. Itsekin tein joskus samalla tavalla, sillä erotuksella tosin että olen nainen ja tarjoilija oli mies. Hän otti yhteyttä ja muutamat treffit käytiin, mutta mitään vakavampaa siitä ei syntynyt.