Mummo ja ukki on ajaneet monena päivänä viikossa kauppaan jossa on kahvi tarjouksessa 2pkt/talous
nyt on kahvia mutta ei ole ajateltu bensakuluja. Ei auta mainita ei ne kuitenkaan ymmärrä mitään. Niin matkaa on 18 km sinne kaupalle.
Kommentit (14)
Luultavasti se on niille kiva yhteinen harrastus. Harrastukset maksaa, eikä niissä ole aina järkeä.
Kyllä minäkin ajan tarjouskahvien perään. Mutta meiltä on vain 3 km, ja aina on samalla muutakin ostettavaa. Käyn vaikka hakemassa itselleni lounaan ja otan samalla tarjouskahvit mukaan.
miks ei ne osta 2+2 kumpikin oman kaks pak! Niin me tehhään.
Kyseessä ei ole vain kahvinhakumatka. Bensakuluilla ei tässä ole mitään merkitystä.
Minä kävelen muutaman kilometrin suuntaansa ja nappaan kahvit mukaan. Tuleepa vähän ulkoiltua ylimääräistä päivittäin.
Minkäslainen tarjous on kyseessä?
2 x 18km = 36km.
Jos kottero kuluttaa 7l/100km kulutus on siinä 2,5 litraa >>
1,8€/l x 2,5l = ~4,5€ bensakulut.
Jos kahvin tarjoushinta on parempi kuin 1.20€/pkt niin he jäävät voitolle.
Turhaan kauhistelit säästäväistä pappaasi.
Ihanat vanhukset. Anna heidän ajella jos tykkäävät ja eivät aja muita autoja päin.
Mä kävin ostamassa 10 pakettia yhdellä reissulla. Ostin 2 pakettia, vein autoon ja hain uuden satsin viisi kertaa. Iso Prisma ja aina eri kassa.
Säästäminen on mukavaa.
Onko prismassa tai koossa nyt tarjous? Voisin vanhalle äitilleni hamstrata.
Miksi sinä, ap, et osta heille alennuskahveita?
Vierailija kirjoitti:
:D :D Jollain tapaa "söpöä".
Niin minustakin, kahvia halvalla, ihanaa. Minun autolla tuosta jää kyllä voiton puolelle.
Noita on paljon. Mm äitini joka ajaa vaikkapa 10km jotta saisi 1 sentin halvempaa pensaa. Alamäet ajaa vapaalla.
Hän ei koskaan osta muovikassia kaupassa, vaan ottaa ne pullonpalautuksen roskiksesta.
:D :D Jollain tapaa "söpöä".