Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulussa on yks tyyppi joka lyöttäytyy seuraan. Ei sano ikinä paljon mitään. Mitä voimme tehdä?

Vierailija
16.10.2016 |

Istuu usein samassa pöydässä kavereitteni kanssa, kuuntelee meidän juttuja ja hymyilee silloin kun on jotain hauskaa. Tai itseasiassa, hymyilee koko ajan. :O

Eipä meitä haittaa se jos hän haluaa meihin tutustua, mutta kun hän ei tee YHTÄÄN mitään sen jälkeen kun on päässyt liittymään porukkaan. Eikä hänelle paljon viitsi jutella kun on huono vastailemaan.

En haluaisi olla ilkeä mutta hermo menee! Mitä voin tehdä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa olisit fiksumpi ja yrittäisin vielä tutustua häneen.

Vierailija
2/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa syrjiä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan tosi ujo. Toivon että pidätte häntä vielä kaveripiirissänne, varmasti siitä rohkaistuu. Kauheinta on jos alatte supisemaan keskenänne ja toivotte että tyyppi tajuaa että on ei-toivottu seuraanne.

Yrittäkää vielä tutustua. En tiedä miksi tämä aloitus tuntui niin pahalta, varmaan siksi että mun luokalla oli ihan superujo tyttö ja luovutin liian helpolla. Loput luokat tyttö oli ihan yksin. Vieläkin mietin mitä hänelle kuuluu...

Vierailija
4/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että itse koen tällaisen yhtään mitään puhuvan tosi ahdistavaksi. Varsinkin kun olen täällä päässyt lukemaan, mitä introvertit rehellisesri todella ajattelevat meidät ekstroverteistä. Ennen yritin jutustella hiljaisille ihan yleisellä tasolla ja kysellä vaikka päivän kuulumisia, mutta nykyään ajattelen että tuokin minua varmaan tyhjänhölöttäjänä.

Että kiitos av tästä. Nykyään en enää edes halua yrittää :(

Vierailija
5/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että itse koen tällaisen yhtään mitään puhuvan tosi ahdistavaksi. Varsinkin kun olen täällä päässyt lukemaan, mitä introvertit rehellisesri todella ajattelevat meidät ekstroverteistä. Ennen yritin jutustella hiljaisille ihan yleisellä tasolla ja kysellä vaikka päivän kuulumisia, mutta nykyään ajattelen että tuokin minua varmaan tyhjänhölöttäjänä.

Että kiitos av tästä. Nykyään en enää edes halua yrittää :(

Siis "yhtään mitään puhumattomat"

Vierailija
6/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain keksi puheenaiheita. Olen itse sellainen, olen ollut aina. Nuorena olin vielä hiljaisempi. Nyt ikää on jo yli 50 vuotta ja vieläkin on vaikea keksiä puhuttavaa. Ei vaan ole asiaa. Haluan silti kuulua joukkoon.

Vierailija
7/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi aloittaa tutustumista kysymällä häneltä jotain? Jos hän on huono vastaamaan, niin kysy aluksi jotain sellaista, mihin on tosi helppo vastata.

Vierailija
8/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sen vain olla kuuntelemassa. Se ehkä jännittää ja on siksi hiljaa tai on introvertti. Koulussa olisi kuitenkin kaikkien hyvä päästä johonkin porukkaan.

Vierailija
9/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisesta ihmisestä, joka on täysin tuppisuu, tulee kuva, että pitää itseään muita parempana. Kuuntelee toisten keskustelua, mutta ei vaivaudu kommentoimaan mitään.

Vierailija
10/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele hänelle. Kysy mielipidettä jostain. Jotain mihin ei voi vastata kyllä tai ei.

Vierailija
11/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ap, että olette antaneet tuon henkilön olla seurassanne. Sillä saattaa olla erittäin merkittävä asema hänen elämässään. Älkää miettikö liikaa hänen osallistumistaan tai "ahdistuko" erilaisuudesta, vaan antakaa hänen olla se, mikä hän on. Sanokaa edes joskus, että kiva, kun hän tuli tai että häntä on odotettu tai mietitty, missä hän on. Ymmärrän, että vastavuoroisuus on tärkeää, mutta tunnette varmaan itsekin, että hän tarvitsee teitä. Olkaa yhtä reiluja kuin tähänkin saakka! Kiitos!

Vierailija
12/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on noita hiihtelijöitä, karmivia tyyppejä. Ihan saletisti tulevia kouluampujia tai sarjamurhaajia.

Vierailija
13/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain keksi puheenaiheita. Olen itse sellainen, olen ollut aina. Nuorena olin vielä hiljaisempi. Nyt ikää on jo yli 50 vuotta ja vieläkin on vaikea keksiä puhuttavaa. Ei vaan ole asiaa. Haluan silti kuulua joukkoon.

Input joukkoon on nolla, mutta silti siihen haluaa kuulua? Mahdoton yhtälö.

Vierailija
14/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on teidän luokassa tai kurssilla, niin kyllä hän nyt teidän ryhmäänne vaan kuuluu. Miksi haluat syrjiä jotain?

Vierailija
15/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko kuumottamaan että puhut minusta. Oon aika hiljanen meidän kaveriporukassa ja hymyilen paljon :DD Olen ujo ja en vain keksi mitään järkevää puhuttavaa. Vastaaminenki on välillä vaikeeta, koska en tiedä kysytystä asiasta paljoa tai aihe ei kiinnosta minua mitenkään.

Vierailija
16/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä koulussa olet? Siis ammattikoulu, lukio, amk, yliopisto?

Vierailija
17/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihuu!

Vierailija
18/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan lukiossa, toisella luokalla. On siis jo kerennyt tottumaan

Vierailija
19/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee siitä ongelmaa, kun se ei sellainen ole. Anna olla mukana vaikkei sanoisi koskaan sanaakaan.

Vierailija
20/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on rohkaissut itsensä kun tulee istumaan mukaanne. Se on paljon se. Osa istuu yksin nurkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi