Mies hieroi ystäväni jalkoja
Katselimme leffaa, minä nojatuolissa, ystäväni ja mieheni sohvalla. Jossain kohtaa iltaa ystäväni kysyi mieheltäni että haittaakojos hän menee makuulleen sohvalle ja laittaa jalat mieheni syliin. Mieheni sanoi ettei haittaa ja kaikki jatkui normaalisti. Jossain kohtaa iltaa kuitenkin huomasin TV-ruudun heijastuksesta, että mieheni hieroi kevyesti ystäväni jalkateriä, kun käänsin päätäniu hän heti lopetti. Pitäisikö huolestua vai oliko kyse vain harmittomasta hieronnasta?
N22
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä ei ainakaan ole tapana laittaa toisen kullan syliin kinttuja
Mieheni on muutenkin hyvin fyysinen eli halailee paljon minua ja myös ystäviäni ja myös omien kavereidensa kanssa paljon koskettelua (ei siis mitään seksuaalista..).
AP
Miksi lopetti hieronnan kun sinä katsoit?
Varmaan koska kuten tämäkin ketju todistaa moni nainen on vainoharhainen.. Terv. nainen joka halailee ja syleilee ystäviensä miesten kanssa ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista tai pettämiseen viittaavaa.
N25
Ei oikein ystävän käytöstä tuollainen
Kysyisin mieheltä miksi hieroi jalkoja ja miksi lopetti heti, kun näit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on muutenkin hyvin fyysinen eli halailee paljon minua ja myös ystäviäni ja myös omien kavereidensa kanssa paljon koskettelua (ei siis mitään seksuaalista..).
AP
Varmaan koska kuten tämäkin ketju todistaa moni nainen on vainoharhainen.. Terv. nainen joka halailee ja syleilee ystäviensä miesten kanssa ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista tai pettämiseen viittaavaa.
N25
Kyllä minäkin halailen, mutta puolisolta salattava jalkahieronta ei kuulu tapoihin...
N44
Tietenkään ei ole normaalia tuollainen. Teimme ex-mieheni kaverin kanssa tuollaista ja valehtelin jopa itselleni että se on normaalia. No, nyt olemme tuon kaverin kanssa olleet yhdessä jo pitkään. Kyllä tuossa pitäisi hälytyskellojen soida.
Ystäväsi yrittää miestäsi. Eihän kukaan laita noin vain jalkoja täysin vieraan miehen syliin ilman että on jotain taka-ajatuksia. Vai tekisitkö itse niin ap ihan tuosta vaan ilman mitään sen kummempaa syytä?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi yrittää miestäsi. Eihän kukaan laita noin vain jalkoja täysin vieraan miehen syliin ilman että on jotain taka-ajatuksia. Vai tekisitkö itse niin ap ihan tuosta vaan ilman mitään sen kummempaa syytä?
Täysin vieraan? Eihän se täysin vieras ollut, vieras ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ystävän mies nyt mikään niin tuttukaan voi olla että ainakaan tuollainen olisi mitenkään täysin normaalia käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna kuitenkin ok? Pillun näkeminen kiihottaa miestä paljon enemmän kuin jalat sylissä.
En tiedä millaisissa sekasaunoissa olet ollut, mutta minun tietääkseni ideana ei ole tarkastella pilluja eikä hieroa kanssasaunojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ystävän mies nyt mikään niin tuttukaan voi olla että ainakaan tuollainen olisi mitenkään täysin normaalia käytöstä?
Älä sitten puhu täysin vieraasta, täysin vieras on sellainen jota ei ole koskaan nähnytkään.
On aika moukkamaista.
Henkinenväkivalta alkaa juuri tuollaisilla "viattomilla" pikkujutuilla, joihin uhri ei oikein voi heti vastaan sanoa, koska tuntuisi nipottamiselta.
Itsetunto nakerretaan palapalalta ja uhrille näytetään hänen paikkansa.
On normaalia ja tervettä loukkaantua tuollaisesta.
En sulattaisi. Liian intiimiä. Omituinen tilanne kerrassaan.
Tutstumisvaiheessa miehen syliin jalkojen laittaminen on ollut viesti ja siitä saatava jalkahieronta tuntunut kihelmöivän hyvältä. Niin ja johtanut seksiin. :)
Minä olisin kokenut tilanteen vähintäänkin epämiellyttävänä. Ainakin itse koen jalkojeni hieronnan melko seksuaalisena ja sensuellina.
Olisin ollut jo melko ihmeissäni jos joku olisi kysynyt saako laittaa jalkansa mieheni syliin, jos tilaa kerran kuitenkin on istua ihan ok. On meilläkin monesti ystävien kanssa maattu sohvalla katsomassa leffoja, mutta eipä ole tullut mieleenkään, että joku olisi halunnut "koskea" miestäni. Itse olen saattanut maata hänen sylissään tms. En laittaisi jalkojani edes siskoni miehen syliin, vaikka hän on minulle melkein kuin oma veli.
Minusta olisi vähintäänkin keskustelun paikka - ainakin miehen kanssa. Omituista, ettei mies ensinnäkään ollut kiusaantunut tilanteesta ja jos oma-aloitteisesti alkaa hieroa toisen jalkoja :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*hakee popcornit*
Siis hyi! Vieläkö joku syö tänä päivänä poppareita. Niistä jää siemenenkuoria hampaitten väliin ja niissä on ihan hirveän paljon hiilaria. Epäterveellistä paskaa.
Kyllä tää palsta on paljon epäterveellisempää paskaa ja silti sadattuhannet täällä käy. 😉
Vähän oudolta kuulostaa, mutta sehän riippuu täysin tilanteesta, henkilöistä ja teidän suhteista. Jos sua huolestuttaa puhu miehellesi tai ystävällesi. Turha täällä kysellä ihmisiltä jotka osaa verrata tilannetta vain omaan elämäänsä.
Mistä vetoa jos tilanne olisi ollut toisin päin niin nainen olisi nyljetty elävältä.
Jos nainen olisi PerttiErkin kanssa seurustellessaan hieroskellut sohvalla ollutt PerttiErkin kaveria JormaJerkkua.
PerttiErkki olisi hakannut naiselta silmät turvoksiin jos olisi sivusilmällään nähnyt kuinka naisensa lopettaa salahieroskelut kiinni jäätyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna kuitenkin ok? Pillun näkeminen kiihottaa miestä paljon enemmän kuin jalat sylissä.
En tiedä millaisissa sekasaunoissa olet ollut, mutta minun tietääkseni ideana ei ole tarkastella pilluja eikä hieroa kanssasaunojia.
No mikäs sitten? Ajan säästäminen? :D
Ei ole normaalia. Oma mieheni olisi parhaillaan laittamassa eropapereita, jos laittaisin jalkani toisen miehen syliin ja hän hieroskelisi niitä salaa tai hänen nähtensä.