Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hieroi ystäväni jalkoja

Vierailija
16.10.2016 |

Katselimme leffaa, minä nojatuolissa, ystäväni ja mieheni sohvalla. Jossain kohtaa iltaa ystäväni kysyi mieheltäni että haittaakojos hän menee makuulleen sohvalle ja laittaa jalat mieheni syliin. Mieheni sanoi ettei haittaa ja kaikki jatkui normaalisti. Jossain kohtaa iltaa kuitenkin huomasin TV-ruudun heijastuksesta, että mieheni hieroi kevyesti ystäväni jalkateriä, kun käänsin päätäniu hän heti lopetti. Pitäisikö huolestua vai oliko kyse vain harmittomasta hieronnasta?
N22

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on huonoitsetuntoista porukkaa. Jos oma mieheni olisi hieronut ystävättäreni jalkoja olisin pitänyt sitä hellyyttävänä. :)

Vierailija
42/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Valitse pelisi. Vainoharhainen totuuspeli on tosi tylsä ja siitä jää paha mieli, en viittis vaivautua. Jos mulle olis käynyt noin, niin olisin ensinnäkin napannut kaverin toisen jalan itselleni ja mennyt kumppanini viereen sitä hieromaan, jos en olisi muuten ylettynyt.

Jos ne olisi siitä jalkahieronnastaan nauttineet, olisin nauttinut ystävättärestäni vähän enemmän, en omasta kumppanista olisi lähtenyt mustistelemaan. En oikeasti tajua, miksi joku epävarma yrittäisi pönkittää asemaansa määräilemällä miestään, että nyt kuules ei tommonen vetele. Mitä jos se vetelee jo? Tai haluaa vedellä? Mitä voit tehdä? Yrität pitää sen ittellläs:D Mä vaan ratsastaisin sillä fantasialla ja ottaisin osaa. Ystävä olisi jo mun ja sohvalla asti. Parempi tilanne kuin joku tuntematon tilanne, josta kuulee jotain epämäärästä juttua eikä voi ottaa osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä ei ainakaan ole tapana laittaa toisen kullan syliin kinttuja

Sekasauna kuitenkin ok? Pillun näkeminen kiihottaa miestä paljon enemmän kuin jalat sylissä.

En tiedä millaisissa sekasaunoissa olet ollut, mutta minun tietääkseni ideana ei ole tarkastella pilluja eikä hieroa kanssasaunojia.

No mikäs sitten? Ajan säästäminen? :D

Ihan vaan löylyistä nauttiminen ja normaali keskuste? Näin ainakin niissä sekasaunoissa missä minä olen saunonut.

Seksi ja sauna ei nyt muutenkaan sovi yhteen. Mitään seksikästä on hyvin vaikea löytää sekasaunasta. Toki jos taustalla on kiellettyä jalkahierontaa, asia on toinen.

Vierailija
44/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua siitä, että olen juonut kaksi lasia viiniä, mutta ihan kiihotuin ajatuksesta, kun kuvittelin itseni tuon tilanteen "ystävänaiseksi".

Jotain tekeillä AP, pidä silmät auki.

Vierailija
45/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne istui sohvalla ja sinä nojatuolissa?

Vierailija
46/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselimme leffaa, minä nojatuolissa, ystäväni ja mieheni sohvalla. Jossain kohtaa iltaa ystäväni kysyi mieheltäni että haittaakojos hän menee makuulleen sohvalle ja laittaa jalat mieheni syliin. Mieheni sanoi ettei haittaa ja kaikki jatkui normaalisti. Jossain kohtaa iltaa kuitenkin huomasin TV-ruudun heijastuksesta, että mieheni hieroi kevyesti ystäväni jalkateriä, kun käänsin päätäniu hän heti lopetti. Pitäisikö huolestua vai oliko kyse vain harmittomasta hieronnasta?

N22

Sun täytyy kysyä sitä siinä uudessa ohjelmassa,jonka nimi on osuvasti pitäisikö huolestua

Vierailija
47/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jäi myös minua häiritsemään kaikista eniten. Kyllä ainakin minä istuisin mieheni vieressä sohvalla ja kaveri siinä nojatuolissa, kun leffaa  yms. yhdessä katseltaisiin.

Vierailija
48/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nai ja tuolla tavalla saivat olla lähekkäin, saivat jännitystä kun idari viereisellä sohvalla ei tajua mitään tai jos tajuaakin niin asiat saa aina seliteltyä sille. Miehesi on kovalla suonikkaalla kullillaan hieronut lutkan pillun huulia.

Saatko tästä jotain nautintoa vai mikä tuo viimeinen lause oli? Nyt on kyse oikeiden ihmisten suhteesta, ei mistään seksifantasioista.

Vierailija
49/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jäi myös minua häiritsemään kaikista eniten. Kyllä ainakin minä istuisin mieheni vieressä sohvalla ja kaveri siinä nojatuolissa, kun leffaa  yms. yhdessä katseltaisiin.

Ihan oikeastiko ootte noin tarkkoja? Ei se nyt ihan normaalia ole, että oman miehen ei edes anneta istua ystävän vieressä. Mitä jos ne istumapaikat vaan meni noin? Olisitteko pyytänyt ystävää siirtymään nojatuolille että pääsette miehenne viereen?

50/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko ootte noin tarkkoja? Ei se nyt ihan normaalia ole, että oman miehen ei edes anneta istua ystävän vieressä. Mitä jos ne istumapaikat vaan meni noin? Olisitteko pyytänyt ystävää siirtymään nojatuolille että pääsette miehenne viereen?

Ystäväni olisi ymmärtänyt istua nojatuoliin, jos vaihtoehtona ei ollut kuin nuo kolme istumapaikkaa. Ja jos ei olisi, olisin saattanut kysäistä, että haluaisiko ystäväni vaihtaa istumapaikkaa, kun hänen olisi varmaan mukavampi istua nojatuolissa kuin "tilarohmun" tms miehen vieressä. Viimeistään mies olisi ehdottanut, että istuisin hänen syliinsä nojatuolissa, jos minä en olisi sanonut mitään, eikä ystävä olisi tajunnut omillaan vaihtaa. 

Vierailija
51/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun "ystäväni" olisi nostanut jalkansa mieheni syliin, olisin aurinkoisesti pyytänyt miestäni Samu-Petteriä keittämään meille kaikille kahvit tms. ja näpsänä tyttönä istahtanut "ystäväni" viereen, enkä olisi hieronut hänen jalkojaan.

Vierailija
52/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jalkahieronta niin vakava asia?

Vierailija
53/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jalkahieronta niin vakava asia?

On hyvinkin, kun se lopetetaan sillä sekunnilla kun pää kääntyy

Vierailija
54/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea ystävä, joko on niin pönttö ettei oikeasti tiedä mikä sopivaa mitä en usko, on vaan kiinnostunut miehestäsi ehkä juuri siksi koska hän on varattu.

Vierailija
55/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä vipinää oli, mutta en tiedä tarvitseeko huolestua. Tosin mielestäni aika outoa, että kaverisi pyytää, että voiko laittaa jalkansa poikakaverisi syliin.

Minulle tuli kerran tahattomasti hieman eroottinen tilanne tyttöystäväni kaverin kanssa. Hän nyppi tyttöystäväni kulmakarvoja ja kysyin leikillä, että voiko hän nyppiä samalla minun kulmakarvani. Suostui siihen ja ajattelin, että no mikäpä siinä toisaalta, koska osaa homman. Menin makoilemaan sängylle, jossa hän tyttöystävänikin kulmat nyppi. Hän tuli istumaan päälleni ja alkoi nyppimän luonnollisesti kasvot aika lähellä omiani. Siinä sitten molemmat tajusivat mihin tuli ryhdyttyä ja jännitettä oli ilmassa, koska mitä ilmeisemmin pidämme molemmat toisiamme seksikkäinä. Onneksi tyttöystäväni oli keskittynyt muihin juttuihin, niin ei huomannut tuota ja homma saatiin hoidettua loppuun, vaikka molemmat olivatkin hieman häkeltyneitä.

Vierailija
56/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Seuraavalla kerralla pyydetään pakarahierontaa ja kolmannella kerralla onkin vähän jumia kaverisi sisällä ja tarvii vähän auttavaa uloketta.

Vierailija
57/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroiko kamelinvarvasta

Vierailija
58/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on tehty kärpäsestä härkänen

Vierailija
59/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena tuollainen ystävä. Kiehnäsi aina kaikkien poikaystävät läpi. Kun erosin poikaystävästäni pitkän seurustelun jälkeen niin eiköhän "ystäväni" heti löytänyt tiensä tuon miehen sänkyyn.