Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hieroi ystäväni jalkoja

Vierailija
16.10.2016 |

Katselimme leffaa, minä nojatuolissa, ystäväni ja mieheni sohvalla. Jossain kohtaa iltaa ystäväni kysyi mieheltäni että haittaakojos hän menee makuulleen sohvalle ja laittaa jalat mieheni syliin. Mieheni sanoi ettei haittaa ja kaikki jatkui normaalisti. Jossain kohtaa iltaa kuitenkin huomasin TV-ruudun heijastuksesta, että mieheni hieroi kevyesti ystäväni jalkateriä, kun käänsin päätäniu hän heti lopetti. Pitäisikö huolestua vai oliko kyse vain harmittomasta hieronnasta?
N22

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku laittaa jalkansa mun syliin, alan refleksinomaisesti räpläämään niitä jalkoja, siis edellyttäen, että mua jalkatelineenään pitävä henkilö on sellainen ihminen, jonka ylipäätään sallin laittaa jalat syliini.

Vierailija
62/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mitään ihmeellistä jos meillä noin kävisi. Ollaan hyviä ystäviä koko poppoo niin olisi ihan normi case

Normi case että miehesi lopettaisi hieronnan syyllisen näköisenä kun vilkaisisit heihin?

Miehesi pettää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä ei ainakaan ole tapana laittaa toisen kullan syliin kinttuja

Mieheni on muutenkin hyvin fyysinen eli halailee paljon minua ja myös ystäviäni ja myös omien kavereidensa kanssa paljon koskettelua (ei siis mitään seksuaalista..).

AP

Miksi lopetti hieronnan kun sinä katsoit?

Varmaan koska kuten tämäkin ketju todistaa moni nainen on vainoharhainen.. Terv. nainen joka halailee ja syleilee ystäviensä miesten kanssa ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista tai pettämiseen viittaavaa.

N25

Kauhea ystävä. Suurin osa kokee toisen oman syleilyn sopimattomana. Silti tämä N25 jatkaa toimiaan oman päänsä mukaan, ei tule mieleen välittää toisten tunteista.

Vierailija
64/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut miehesi kanssa asiasta? Suuri osa miehistä kaipaa seksielämäänsä piristystä toisesta naisesta. Voisit ehdottaa kaksi vastaan yksi -seksileikkejä?

Naisesta? Haha!

Vierailija
65/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni pitää joskus jalkoja miehen "sylissä" ja välillä toisin päin, kun vietetään porukalla iltaa. Saattavat jopa kevyesti "taputella" niitä toisen jalkoja siinä. Mut tämä ihan mun ja muiden nähden rennosti kirkkaassa huonevalossa. Hämärässä leffavalaistuksessa salassa tapahtuva koskettelu ois aivan eri asia.😁

Vierailija
66/75 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksissaan ronklaisin jos joku jalat mun syliin laittais. yleensä oma muija mut joskus sen sisko pitää jalat mun sylissä kun ollaan hänen luona leffaa kattomassa. tykkäävät molemmat siitä ja ei, en ole harrastanut enkä aiokkaan harrastaa hänen siskonsa kanssa mitään, se jääköön hänen miehensä tehtäväksi. 

Vierailija
67/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä vipinää oli, mutta en tiedä tarvitseeko huolestua. Tosin mielestäni aika outoa, että kaverisi pyytää, että voiko laittaa jalkansa poikakaverisi syliin.

Minulle tuli kerran tahattomasti hieman eroottinen tilanne tyttöystäväni kaverin kanssa. Hän nyppi tyttöystäväni kulmakarvoja ja kysyin leikillä, että voiko hän nyppiä samalla minun kulmakarvani. Suostui siihen ja ajattelin, että no mikäpä siinä toisaalta, koska osaa homman. Menin makoilemaan sängylle, jossa hän tyttöystävänikin kulmat nyppi. Hän tuli istumaan päälleni ja alkoi nyppimän luonnollisesti kasvot aika lähellä omiani. Siinä sitten molemmat tajusivat mihin tuli ryhdyttyä ja jännitettä oli ilmassa, koska mitä ilmeisemmin pidämme molemmat toisiamme seksikkäinä. Onneksi tyttöystäväni oli keskittynyt muihin juttuihin, niin ei huomannut tuota ja homma saatiin hoidettua loppuun, vaikka molemmat olivatkin hieman häkeltyneitä.

Miksi miinusta?

Vierailija
68/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä ei ainakaan ole tapana laittaa toisen kullan syliin kinttuja

Mieheni on muutenkin hyvin fyysinen eli halailee paljon minua ja myös ystäviäni ja myös omien kavereidensa kanssa paljon koskettelua (ei siis mitään seksuaalista..).

AP

Miksi lopetti hieronnan kun sinä katsoit?

Varmaan koska kuten tämäkin ketju todistaa moni nainen on vainoharhainen.. Terv. nainen joka halailee ja syleilee ystäviensä miesten kanssa ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista tai pettämiseen viittaavaa.

N25

Kauhea ystävä. Suurin osa kokee toisen oman syleilyn sopimattomana. Silti tämä N25 jatkaa toimiaan oman päänsä mukaan, ei tule mieleen välittää toisten tunteista.

Juu ja varmaan vielä ihmettelee miksei kelpaa vakituiseksi kenellekään...

Vierailija
69/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä vipinää oli, mutta en tiedä tarvitseeko huolestua. Tosin mielestäni aika outoa, että kaverisi pyytää, että voiko laittaa jalkansa poikakaverisi syliin.

Minulle tuli kerran tahattomasti hieman eroottinen tilanne tyttöystäväni kaverin kanssa. Hän nyppi tyttöystäväni kulmakarvoja ja kysyin leikillä, että voiko hän nyppiä samalla minun kulmakarvani. Suostui siihen ja ajattelin, että no mikäpä siinä toisaalta, koska osaa homman. Menin makoilemaan sängylle, jossa hän tyttöystävänikin kulmat nyppi. Hän tuli istumaan päälleni ja alkoi nyppimän luonnollisesti kasvot aika lähellä omiani. Siinä sitten molemmat tajusivat mihin tuli ryhdyttyä ja jännitettä oli ilmassa, koska mitä ilmeisemmin pidämme molemmat toisiamme seksikkäinä. Onneksi tyttöystäväni oli keskittynyt muihin juttuihin, niin ei huomannut tuota ja homma saatiin hoidettua loppuun, vaikka molemmat olivatkin hieman häkeltyneitä.

Sitten sinua ei haitanne jos naisesi antaa vaikka miespuoliselle kaverillesi hellästi hyväilevää hartiahierontaa.

Vierailija
70/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen hierominen on aika intiimi toimi. Entisinä aikoina hieno nainen ei näyttänyt tai maininnut jalkojaan kuin omalle puolisolleen ja lääkärille. Ehkä se käsitys, ettei ole ihan sopivaa työntää jalkojansa jonkun miehen syliin, juontuu noista ajoista. Mietin jotain vertailukohtaa ja keksin, että entäpä, jos tyttökaveri olisi pyytänyt AP:n miestä raapimaan selkäänsä, sieltä niin, paidan alta lapaluiden välistä.

Kai se on niinkin, että noi selän raapimiset ja jalkojen hieromiset suoritetaan mieluiten tai ainoastaan hyvin läheiselle ihmisille. Jotenkin ei tunnu mukavalta hiplata vieraamman henkilön koipia.

Vierailija
71/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuis todella oudolta antaa kenenkään "tutun" ihmisen hieroa mun jalkoja. En edes hyvien ystävien. En koe jalkojen hieromista seksuaalisena, mutta kuitenkin sen verran intiiminä, etten halua ihan kenen tahansa koipiani ronkkivan. Mielelläni en myöskään koske toisten jalkoihin kuin siitä syystä, että haluan tuottaa läheiselleni mielihyvää. Jalat on ällöttäviä.

Vierailija
72/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä mustasukkaista porukkaa jos ei edes jalkoja saa hieroa. Ystäväni on sinkku, eikä hänellä ole uransa takia aikaa parisuhteelle, eikä hän halua harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, joten annan hänen lainata miestäni tuohon käyttötarkoitukseen. Mies rakastaa minua, joten en näe tässä mitään ongelmaa. Itseasiassa tämän järjestelyn takia hän tuntuu rakastavan minua entistä enemmän.

Vierailija
73/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä mustasukkaista porukkaa jos ei edes jalkoja saa hieroa. Ystäväni on sinkku, eikä hänellä ole uransa takia aikaa parisuhteelle, eikä hän halua harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, joten annan hänen lainata miestäni tuohon käyttötarkoitukseen. Mies rakastaa minua, joten en näe tässä mitään ongelmaa. Itseasiassa tämän järjestelyn takia hän tuntuu rakastavan minua entistä enemmän.

Hähhäh. SINÄ annat hänen lainata miestäsi. Eikö sillä tohvelisankarilla ole omaa mieltä ollenkaan?

Vierailija
74/75 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hähhäh. SINÄ annat hänen lainata miestäsi. Eikö sillä tohvelisankarilla ole omaa mieltä ollenkaan?

Voin sanoa, että ketään osapuolta ei tässä ole paljon tarvinut suostutella sen jälkeen kun uskoivat, että olen oikeasti tosissani ja asia on minulle ok.

Vierailija
75/75 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?