Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sebastian Tynkkynen haluaa Alanin kanssa adoptoida lapsen Afrikasta

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian kertoo:

En usko, että tulen olemaan montaa vuosikymmentä politiikassa, vaikka mahdollisuuksia saattaisi olla. Haaveenamme on muuttaa Afrikkaan tekemään rauhan ja demokratian välitystyötä. Senkin vuoksi tuntuu, että Etelä-Afrikka adoptiomaana sopisi meille parhaiten.

Vierailija
2/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstapersuilta tule yhtään onnentoivotuksia puolueen varapuheenjohtajalle?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian voisi aloittaa rauhan ja demokratian kunnioituksen työn oman puoluernsa syvässä sotesontapäässä ensin!

Vierailija
4/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen kertoo:

Sitä tunnetta emme halua lapsellemme synnyttää, että koska hän on lähtöisin Etelä-Afrikasta, ettei hän olisi suomalainen. Kun hän täällä meidän kanssamme kasvaa, haluan, että hän jotenkin pystyy juurtumaan ja ymmärtämään, että hän on aivan samalla tavalla suomalainen kuin ne muutkin luokkakaverit siinä luokassa, hänellä on vaan GPS-lokaatio ollut eri."

Niin, suhtautuvatko persut yhtä lempeästi kaikkiin muualta tulleisiin lapsiin tai aikuisiin ihonväriin katsomatta!!?

Vierailija
5/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut muuten ovat niitä oikeasti suvaitsevaisia. He eivät katso ihmisen ulkonäköä vaan ihmisen käytöstä. Sekös harmittaa vasemmistoa.

Vierailija
6/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut muuten ovat niitä oikeasti suvaitsevaisia. He eivät katso ihmisen ulkonäköä vaan ihmisen käytöstä. Sekös harmittaa vasemmistoa.

Kolme virkettä täynnä valetta. Persujen vihapuhe ei kohdistu vain muualta tulleisiin vaan suomalaisiin, jotka ei toteuta heidän sairasta fantasiaansa valkoisten Suomesta.

Vierailija
7/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuthan ovat täälläkin jatkuvasti toitottaneet ettei tummempi voi olla suomalainen, eivätkä edes ruotsinkieliset sovi heidän suomalaisuuteensa. Itse en pidä peräpersuja suomalaisina heidän epäsuomalaisen ajatusmaailmansa takia. Ulos siis koko jengi.

Vierailija
8/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Sitten heräsit kun isoisä oli taas tullut yöllä sänkyysi tarjoamaan taskustaan Werthers original kermakaramellia.

Vierailija
9/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen kertoo:

Sitä tunnetta emme halua lapsellemme synnyttää, että koska hän on lähtöisin Etelä-Afrikasta, ettei hän olisi suomalainen. Kun hän täällä meidän kanssamme kasvaa, haluan, että hän jotenkin pystyy juurtumaan ja ymmärtämään, että hän on aivan samalla tavalla suomalainen kuin ne muutkin luokkakaverit siinä luokassa, hänellä on vaan GPS-lokaatio ollut eri."

Niin, suhtautuvatko persut yhtä lempeästi kaikkiin muualta tulleisiin lapsiin tai aikuisiin ihonväriin katsomatta!!?

Tietysti. Sen voi jo täältäkin todeta n-sanan ja muiden törkeyksien hokemisen perusteella.

Vierailija
10/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstapersuilta tule yhtään onnentoivotuksia puolueen varapuheenjohtajalle?!

Palstis on yleensä tähän aikaan ottanut lääkkeensä ja nyt on äipän nännillä lutkuttamassa maitua päälle. Naminami, Palstis jokeltaa.

Vierailija
11/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen mielestä esim. minä, jonka isä on irakilainen, en ole suomalainen. Olen käynyt monet keskustelut tästä aiheesta ja usein on käsketty painua sinne mistä olen tullut. Suomessa synnyin ja Suomessa olen koko 40-vuotisen ikäni asunut. Epäselväksi on jäänyt minne minun pitää painua.

Vierailija
12/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen kertoo:

Tietysti. Sen voi jo täältäkin todeta n-sanan ja muiden törkeyksien hokemisen perusteella.

Hokijat eivät olekkaan persuja.

Vierailija
13/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen mielestä esim. minä, jonka isä on irakilainen, en ole suomalainen. Olen käynyt monet keskustelut tästä aiheesta ja usein on käsketty painua sinne mistä olen tullut. Suomessa synnyin ja Suomessa olen koko 40-vuotisen ikäni asunut. Epäselväksi on jäänyt minne minun pitää painua.

Varmasti mukavaa kun joku random peräpena kyseenalaistaa jatkuvasti identiteettisi. Meille muille olet suomalainen siinä kuin muutkin. Voimia!

Vierailija
14/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen kertoo:

Hokijat eivät olekkaan persuja.

Yksi näistä hokijoista on tyyppi joka ei osaa kirjoittaa esim. sanaa olekaan oikein. Busted. Noloa sulle.

Vierailija
15/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sairasta mielihyvää Tynkkynen ilmeisesti saa pysyttelemällä PS:n riveissä, jos arvot oikeasti ovat noin erilaiset puoluetovereihin verrattuna. Toivottavasti ei saa adoptoitua, koska tuollainen ristiriitaisuus olisi haitallista lapsellekin. 

Vierailija
16/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tämä asia palstalaisille ja jos kuuluu, niin millä perusteella?

Vierailija
17/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsi siihen sanoo?

Vierailija
18/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ja isäsi muistatte kuitenkin lomailla Irakissa.

Vierailija
19/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tuomion hattutemppu ihmisyydenvastaisesta rikoksesta. En minä tuolle lasta antaisi, epävakaalle viharikolliselle.

Eiköhän tää ole vain taas Tynkkysen metodi hakea näkyvyyttä uhriutumalla, väittämällä että syrjitään :D

Vierailija
20/112 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irakiin tai muihin ählymaihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme