Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häämatka

Vierailija
16.10.2016 |

Tarkoitus lähteä häämatkalle huhti-toukokuussa ja vähän jo vertailtu paikkoja, mutta tuli mieleen osaisiko joku täällä vinkata jotain kivaa. Budjetti ei ole mikään superiso, mutta siitä voidaan neuvotella. Aikaa on vain viikko. Reppureissu ei ole meille se juttu ainakaan tällä matkalla. Lento mielellään 6h tai vähemmän. Tärkeintä olisi suorat lennot ja mukava kohde (suht lämmintä ja ilmapiiri turvallinen).

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa best places to go on a holiday in April. Suht lämmintä on kuuden tunnin sisällä Etelä-Euroopassa. Vaikka Sisilia, Malta tai Kypros. Dubain lento on hitusen pidempi ja Pohjois-Afrikka ei niin turvallinen.

Vierailija
2/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat saisi maksaa enintään n. 2000€ yhteensä ja lämpö on oikeastaan ainoa välttämätön asia. Toki meri ja vuoret on plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa best places to go on a holiday in April. Suht lämmintä on kuuden tunnin sisällä Etelä-Euroopassa. Vaikka Sisilia, Malta tai Kypros. Dubain lento on hitusen pidempi ja Pohjois-Afrikka ei niin turvallinen.

Kiitos, minä googlaan. Onko kokemuksia Sisiliasta tai Maltasta? Kyproksella ollaan käyty ja se oli ihan kiva, häämatkalle halutaan jonnekin uuteen paikkaan taas.

Vierailija
4/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan rantalomakohde, jos siitä tykkäätte. Kreikka, Espanja, Italia, Kroatia

Tai sitten kaupunki. Lissabon, Rooma, Barcelona, Nizza

Vierailija
5/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia!

Vierailija
6/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lofootit, ja terassilämmitin mukaan!

Vierailija
7/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffa tai Fuerteventura kiva ilmasto ja mukavia paikallisia.

Vierailija
8/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaan rantalomakohde, jos siitä tykkäätte. Kreikka, Espanja, Italia, Kroatia

Tai sitten kaupunki. Lissabon, Rooma, Barcelona, Nizza

Kiitos vastauksesta, siinä olikin paljon niitä mitä olemme katselleet. Kokemuksia (varsinkin jos joku on häämatkalla ollut) luen mieluusti. Tuntuu, että kaikki lähtee jonnekin huippupaikkoihin kauas ja suurella budjetilla tyyliin Karibialle risteilemään. Meillä ei tosiaan ole kuin viikko käytettävänä, joten kovin kauas ei tee mieli lähteä.

Vierailija
9/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka tai Italia. Luonto kauneimmillaan tuohon aikaan vuodesta. Joku Kreikan saari esimerkiksi olisi ihana vaihtoehto.

Vierailija
10/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venetsia!

Tätä olen itseasiassa miettinyt. Oletko itse ollut? Onko suosittelemisen arvoinen paikka?

Vierailija
11/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka tai Italia. Luonto kauneimmillaan tuohon aikaan vuodesta. Joku Kreikan saari esimerkiksi olisi ihana vaihtoehto.

Kreikan saaret kiinnostaa ja Italiakin. Onko jotain, mitä suosittelisit erityisesti?

Vierailija
12/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venetsia!

Tätä olen itseasiassa miettinyt. Oletko itse ollut? Onko suosittelemisen arvoinen paikka?

En ole Venetsian ehdottaja, mutta kaupungissa vierailleena voin suositella :) Ainakin jos historia ja arkkitehtuuri kiinnostaa, paikka on todella upea. Sanoit, että reppureissaus ei kiinnosta, mutta itse ehkä yhdistäisin Venetsiaan jonkun muun paikan lähiseudulla tyyliin 3 yötä Venetsiassa ja 4 jossakin muualla. Koko pohjois-Italia on kaunista, ei muuta kun etsimään itseä kiinnostavia kohteita. Milano, Verona ja Parma tulevat mieleen isommista paikoista siinä Venetsian läheisyydessä, samaten Garda-järven ympäristö.

Mitä kaipaat häämatkaltasi?

Vierailija
13/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo 18 v häämatkasta. Oltiin Meksikossa. Menisin uudelleenkin, mutta kalliiksi tulee

Ja nykyään tehdään kahdestaan kaupunkimatkoja. Jos haluaa yhdistää vähän rantalomaa niin Nizza tai Barcelona ovat kivoja

Myös Rooma tai Lissabon on ihania

Vierailija
14/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikan saaret kiinnostaa ja Italiakin. Onko jotain, mitä suosittelisit erityisesti?

Karpathos, Samos ja Limnos ainakin.

-9 & 11

Vierailija
15/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venetsia!

En ole Venetsian ehdottaja, mutta kaupungissa vierailleena voin suositella :) Ainakin jos historia ja arkkitehtuuri kiinnostaa, paikka on todella upea. Sanoit, että reppureissaus ei kiinnosta, mutta itse ehkä yhdistäisin Venetsiaan jonkun muun paikan lähiseudulla tyyliin 3 yötä Venetsiassa ja 4 jossakin muualla. Koko pohjois-Italia on kaunista, ei muuta kun etsimään itseä kiinnostavia kohteita. Milano, Verona ja Parma tulevat mieleen isommista paikoista siinä Venetsian läheisyydessä, samaten Garda-järven ympäristö.

Mitä kaipaat häämatkaltasi?

Garda-järven maisemia olen kyllä ihaillut kuvista jo jonkin aikaa, ehkä laitankin tämän oikein kunnolla harkintaan.

Häämatkalta haluamme yhdessä oloa ja rentoutumista, pientä luksusta ja hyvää ruokaa.

Vierailija
16/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia haisee ja on törkykallis. Niinku todella kallis.

Me oltiin kroatiassa häämatkalla ite. Kaunista ja puhdasta. Toki oltiin elokuussa, mutta sen puoleen suosittelen.

Vierailija
17/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venetsia!

Kävimme mieheni kanssa hääpäivä matkalla siellä ja ehdottomasti suosittelen. Olimme pitkän viikonlopun siellä samoilemassa. Kävimme gondoliajelulla, joka oli kokeilemisen arvoinen. Oli nähtävää ja shoppailtavaa ja mielestäni oli romanttinen kohde. Kävimme Karibian risteilyllä yhtenä hääpäivänä eikä siellä minusta ollut hirveän romanttista:-)

Mutta ehdottomasti minusta Venetsia on käymisen arvoinen, se on ihan oma maailmansa! Hotellimme oli kanssa tosi hyvä, sieltä löytyi palanen historiaa, oli ollut aikoinaan Casanovan koti;-) Aamiainen oli todella runsas, en olisi osannut mitään enää kaivata siihen lisäksi. Ihania huiveja muutamalla eurolla, vaikka Venetsiaa on sanottu kalliiksi niin mielestäni Rooma oli kallis. Venetsiassa tekee vain hintavertailua niin ei se niin kallis ole.

Vierailija
18/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo 18 v häämatkasta. Oltiin Meksikossa. Menisin uudelleenkin, mutta kalliiksi tulee

Ja nykyään tehdään kahdestaan kaupunkimatkoja. Jos haluaa yhdistää vähän rantalomaa niin Nizza tai Barcelona ovat kivoja

Myös Rooma tai Lissabon on ihania

Oi, Meksiko kuulostaa hyvältä. Harmi ettei se ole rahallisesti ja ajallisestikaan mahdollista. Barcelona on ollut haaveena jonkun aikaa. Pelkään ehkä odottavani liikaa siltä ja häämatkalla en haluaisi pettyä mihinkään. Hölmöä.

Vierailija
19/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venetsia!

Kävimme mieheni kanssa hääpäivä matkalla siellä ja ehdottomasti suosittelen. Olimme pitkän viikonlopun siellä samoilemassa. Kävimme gondoliajelulla, joka oli kokeilemisen arvoinen. Oli nähtävää ja shoppailtavaa ja mielestäni oli romanttinen kohde. Kävimme Karibian risteilyllä yhtenä hääpäivänä eikä siellä minusta ollut hirveän romanttista:-)

Mutta ehdottomasti minusta Venetsia on käymisen arvoinen, se on ihan oma maailmansa! Hotellimme oli kanssa tosi hyvä, sieltä löytyi palanen historiaa, oli ollut aikoinaan Casanovan koti;-) Aamiainen oli todella runsas, en olisi osannut mitään enää kaivata siihen lisäksi. Ihania huiveja muutamalla eurolla, vaikka Venetsiaa on sanottu kalliiksi niin mielestäni Rooma oli kallis. Venetsiassa tekee vain hintavertailua niin ei se niin kallis ole.

Ihana, kiitos. Nyt kuulostaa mahtavalta. Täytyykin heti katsoa lentoja josko olisi sopivia.

Vierailija
20/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venetsia haisee ja on törkykallis. Niinku todella kallis.

Me oltiin kroatiassa häämatkalla ite. Kaunista ja puhdasta. Toki oltiin elokuussa, mutta sen puoleen suosittelen.

Olen myös kuullut tuon haisu-asian :D Missä päin Kroatiaa? Siellä on hintatasokin hyvä eikö? Minkälaista asiakaspalvelua saitte? Mikä oli paikallisten asenne matkailijoita kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme