Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellon Halosen ala-arvoinen palvelu - älkää ostako epäluotettavalta kaupalta mitään

Paljon kotona vaatteita sovittava
16.10.2016 |

Olin keväällä lapseni kanssa katsomassa kenkiä Halosella jotka aioin kotona rauhassa sovittaa kun lapsen kanssa vaateostot ovat mahdottomia. Otin kahdet kengät jotka olivat alennuksessa ja kysyin nuorelta myyjältä, että voiko kengät palauttaa. Tämä nuori, kokematon myyjä kysyi vanhemmalta jotain jota en kuullut ja vastasi sitten minulle, että voi. Käytin nimenomaan sanaa palauttaa, sillä ostan usein juuri esimerkiksi Stockmannilta, marketeista sekä muistakin vaatekaupoista joiden tuotteet voi palauttaa kun on rauhassa sovittanut kotona.

Yllätys oli suuri mennessäni palauttamaan kenkiä kun paikalla ollut eritäin epäkohtelias myymälän osastonhoitaja sanoi, että heillä on vain vaihto-oikeus. Kerroin hänelle, että tämä nuori kokematon myyjä oli vastannut, että voi kysyessäni nimenomaan, että voiko palauttaa en käyttänyt sanaa vaihtaa sillä missään nimessä en olisi ottanut 50 euron arvosta tuotteita joiden ostamisesta en ollut varma sillä en käy Halosella muutenkaan. TÄmä vanha myyjä ei antanut edes yhteystietoja minne voi valittaa koska oli niin epäkohtelias. Jouduin itse etsimään ne. Tällä hetkellä asia on kuluttaja-asiamiehellä, mutta lopputulos tulee olemaan se, että tapauksesta ei ole todisteita eikä kuittiin oltu merkitty palautusta, koska tämä nuori kokematon myyjä valehteli, että olisin kysynyt, että voiko tuotteet vaihtaa vaikka kysyin palauttamismahdollisuudesta. Miksi hitossa ostaisin 50 eurolla jotain josta en saisi edes rahoja takaisin ja sitten joutuisin taas pakolla ostamaan jotain vaihdossa saadulla kaupan lahjakortilla.

ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN HALOSELTA SEN HUONON JA EPÄLUOTETTAVAN PALVELUN VUOKSI!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että myyjä mokasi. Minä olen aina saanut Espan Haloselta aivan loistavaa palvelua.

Vierailija
2/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alennustuotteila tietenkään ole palautusoikeutta! Haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei "nuori kokematon myyjä" oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit. Siis perinteinen väärinkäsitys missä toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.

Vierailija
4/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennustavaroita ei koskaan vaihdeta.

Vierailija
5/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkin Haloselle myös iso peukku erittäin hyvästä palvelusta - ovat tilanneet tarvittaessa toisesta liikkeestä postissa tarvitsemani vaatekappaleen pelkästään sovitettavaksi jos olen ollut jostain todella kiinnostunut. Viime viikolla 700 euroa heidän firmaansa (takki+kengät+pari paitaa) ja varmasti myöhemminkin tulee samaan puljuun mentyä.

Mutta kyseinen kauppahan ei ole niin trendikäs vaan tällaisen keski-ikäistyvän setämiehen pulju, joten saapi haukkua...

Vierailija
6/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sovittaa kaupasta ostettavat kengät vasta kotona... kyllä olet ap itse tässä mokannut, voin kuvitella miten olet suu vaahdossa vaatinut rahoja ja uhkaillut myyjää potkuilla :D uskon että tämän takia olet saanut huonoa palvelua, myyjän tietysti pitäisi pitää pokka tilanteessa kuin tianteessa mutta aina ei jaksa..

Vierailija
7/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota palautusjuttua ei aina meinaa muistaa, kun lähes kaikissa isommissa on automaattisesti. Haloselta jos lapselle olen ostanut, olen pyytänyt kuittiin merkinnän "avokauppa", koska se ei tosiaan ole automaattinen. Aina ei ole tuokaan onnistunut eli avokauppa, joskus joku myyjä on sanonut, että ei onnistu. Mutta joskus taas on ollut ok.

Vierailija
8/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla nuori kokematon asiakas.

Vierailija
9/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään ainoa aloittajan kanssa samaa mieltä oleva. Juuri palautin hullujen päivien tavaroita. Niitä ei edes myydä hullujenpäivien jälkeen, eli menevät johonkin outlettiin ne palautukset. Halosen olisi pitönyt ottaa vastuu myyjästään. He olisivat ihan helposti voineet ottaa vastuun ja palautuksen vastaan tai sitten perustelleet miksi eivät voi niin tehdä. Nykyään kaupat ovat erittäin joustavia asiakkaiden suhteen, joten tuossa on saanut vanhanaikaista palvelua. Itse kääytän Halosta ja pistän tuon asian muistiin. Kiitos varoituksesta.

Vierailija
10/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaatinut kuittiin kirjauksen palautusoikeudesta. 50 euroa nyt ei kenenkään budjettia kaada, olisit vaihtanut ne johonkin joka sinulle kelpaa. 

Vierailija
11/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kuitista saanut myyjän nimen ja sitä kautta selvitettyä asian. Asiakkaan pitää voida luottaa myyjän sanaan. Mihin muuhun hän voi luottaa? Myyjäosapuoli luottaa asiakkaaseen ja jos ei niin asiakas on silloin yleensä myymälävaras tms. Mikä on kauppa johon asiakas ei voi luottaa? Miksi tässä haukutaan asiakasta, jos myyjä sanoo hänelle että tuotteen voi palauttaa.

Vierailija
13/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kaupoilla järjestään myös aletuotteet voi palauttaa. Ja koska muilla kaupoilla erittäin joustavaa tuo palautus oli tuote alennus tai ei niin olettaa, että Halosella koskee myös samaa asiaa.

Jos myyjältä on kysytty nimenomaan palautusta niin silloin myyjän on ymmärrettävä, että on kyseessä palautus. Kuka nyt vaihdosta kysyisi koska se on itsestään selvyys.

Uskon aloittajaa, lisäksi osassa kauppoja on tiskeillä ilmoitus, että tuotteita ei voi palauttaa esimerkiksi Hennes ja Maurits muistaakseni ilmoittaa.

Haiskahtaa kyllä tuon nuoren myyjän toiminta.

Vierailija
14/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osti kengät keväällä.... Jos se nyt on liitän palauttamassa, niin eivät tietenkään ota enää takaisin.

Vierailija
15/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää sopia kirjallisena. Kuitti on todiste sovituista asioista, puheita ei kukaan muista. Mitä isompi liike sitä vaikeampi tuollaista on jälkikäteen selvitellä.

Ja kyse on avokaupasta. Ja tilanne arvioidaan jokaisessa tapauksessa erikseen.

Alennustuotteita ei yleensä anneta kotiin sovitettavaksi. Tässä kuulostaa nyt siltä että asiakas on väärässä. Ja on tärkeää mustamaalata myymälää täällä netissä! Kyse on vain 50€ ostoksesta.

Vierailija
16/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää:-) korjaan

Vierailija
17/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kuluttaja-asiamies repäisty mukaan! Pientä liioittelua, sanoisin.

Vierailija
18/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä aletuotteista on tarkoitus kaupan päästä eroon. Ei palauteta rahoja eikä usein edes vaihdeta muuhun tuotteisiin. Osta normihintaista tavaraa niin voit palautella sesongin tuotteita (usein 7 tai 14 pv palautusoikeus). Aletotteiden palautusta tai palauttajaa ei oikein henkilökunta vaan jaksa...Sesongit vaihtuu nopeasti nykyään ja mallit muuttuu, kiljutaan riemusta kun asiakas vie jonkun punalappuisen ale-tuotteen! Saadaan uutta hyllyille. Tämmöisissä tilanteissa vaan ei jonkun tarjoushaukan valitus vaikuta yhtään. Uhkaat että hankit mulle potkut: Hanki vaan, kypsyttää koko asiakaspalvelu. Karenssin takia en eroa itse.

Vierailija
19/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletuotteille harvoin antaa vaihto-tai palautusoikeuden iso eikä pieni kauppaketju. Pitäisi olla jo niin tuttu asia kaupassa! Ja aletuotehan oli ap: lla kyseessä sillä ei 50€ :lla kenkiä saa. Ainakaan muuta kuin jotain kangaskenkiä.

Vierailija
20/43 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti näitä kuningasvalittajia. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi