Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Steiner-koulun eurytmia

Vierailija
16.10.2016 |

Lapseni aloittaa ensivuonna steiner-koulun. Mutta... Minua mietityttää eurytmia, mitä se on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkevää haahuilua

Vierailija
2/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avioliittoni on pilalla ja te jauhatte jostain eurytmiasta. Haistakaa vaan paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa taas tätä, KVG.

Vierailija
4/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ollut seuraamassa steinerluokan oppituntia ja tuo oli ainakin sillä kertaa sellaista, että laukkasivat ympäri luokkaa ja hokivat jotain lorua/loitsua.

Vierailija
5/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäistä todellisuudesta irtautunutta haahuilua. Sinuna harkitsisin vielä kouluvalintaa, esim. Montessori olisi paljon parempi.

Vierailija
6/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laittanut lapsesi Steiner-kouluun, olet varmaan myös selvittänyt mitä steinerpedagogiikka pitää sisällään. Vai ilmoititko lapsesi sinne tietämättä, mitä se on ja nyt ajattelit kysyä asiaa vauva-palstalta?

Vierailija
7/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapu päällä ja jumppatossut jalassa kuljetaan luokassa tai salissa musiikin tahtiin. Pääsin seuraamaan eurytmia-tuntia. Ulko-ovesta pääsin pois, niin ajattelin... Onneksi lapseni pääsee täältä pois, ja aloittaa seuraavana syksynä erityiskoulun. Jumppatossuja voi käyttää erityiskoulussa sisäkenkinä.

Vierailija
8/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurytmia on okkultistista hörhöilyä, jonka tarkoituksena on kehittää lapsen selvänäköisyyden kykyä. Sitä samaa kykyä, jonka avulla Rudolf Steiner väitti lukeneensa kosmista akasha-kronikkaa ammentaen siitä "viisautensa" mm. Steiner-pedagogian kehittämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän