Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tein raskaustestin, joku clearbon tai sinnepäin. Tein 5 päivää liian aikaisin päiväpissasta ja negaa näytti.
07.03.2006 |
Kauhea vauvakuume ja nyt 4 yrityskiertoa jo takana. Ennestään 1 lapsi, tärppäs heti ekasta kierrosta. Voiko kuitenkin olla että testi väärässä?? koska 5 päivää liian aikaisin tehty..
Kommentit (2)
sitten vielä testiä testin perään kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Säästä nekin rahat tulevaa lasta varten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olin tyhmä kun tein, mut kun niin kova vauvakuume..