Mitä alkuraskauden merkkejä sinulla oli?
Ja kuinka pian suojaamattoman yhdynnän jälkeen voi tehdä raskaustestin? Itse harrastin seksiä ilman ehkäisyä 2.10-3.10. välisenä yönä, edelliset menkat alkoivat 26.9. (itselläni on lyhyt mutta joskus epäsäännöllinen kierto). Nyt on ollut satunnaista pahoinvointia, tihentynyttä virtsaamisen tarvetta, viluttaa melkein koko ajan, mielialat heittelevät, väsyttää yms.
Olisi aika katastrofi jos olisin raskaana. Mutta kertokaa te, minkälaisia alkuraskauden oireita teillä oli, ja kuinka pian ne ilmaantuivat?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sallisin abortin vain, jos nainen olisi raiskattu tai raskaus olisi hälyyttävä riski naisen hengelle tai lapsi olisi vakavasti vammainen.
Joten ap, joko annat lapsen adoptioon tai pidät lapsen. Muuten olet murhaaja.
Ei hohhoijjaa 😂😂😂
Lasku tulee perästä, lääkkeellinen abortti ei tainnut maksaa muutakuin hoitomaksun verran per käynti. Jouduin itse kaavintaan niin maksuksi tuli kokonaisuudessaan useampi satanen
Minulla oli lähes joka kierrossa aina vaikka mitä alkuraskauden merkkejä silloin, kun yritimme lasta. Kunnes vuoto aina alkoi. Lopulta selvisi, että emme edes voi saada lasta luonnollisin keinoin. Odottelen tässä hoitojonossa ja mietin, taaskohan alan kuvitella omiani hoitojaksoilla.
Eli: kannattaa luottaa tutkittuihin menetelmiin omien mutuilujen sijasta. Mieli ja keho voivat huijata. Eipä tuo tietty paljon lohduta.
En tajua miten joillain menee herne niin perkeleen syvälle nenään sanasta abortti. Se on jokaisen oma valinta. Kellään muulla ei ole tuohon mitään sanomista. Kuinka moni oikeesti pamahtaa vahingossa raskaaksi ja miettii että "hei en todellakaan aio tätä kasvattaa mutta synnytämpä tämän ja annan pois". Sit naurettavimpia on nää jotka tulee vielä haukkumaan paskaseks köyhäks ämmäks kun ei aio pitää lasta jota ei halua.