Olenko ainut jonka mielestä Saara Aalto ei ole erityisen hyvä?
Mua ihan ihmetyttää viime aikojen hehkutukset Saarasta. Okei, on päässyt Britannian x-factoriin, mutta oli myös Suomen VOF:ssä eikä ura siitä edennyt. Luulen että vaikka voittaisi tämän kilpailun, ura silti tyssää alkuhuuman jälkeen.
Miksi? Koska hän ei ole karismaattinen eikä niin hyvä. Hänellä on kovasti tahtoa ohjelmassa, mutta se ilmenee laulujen huutamisena tyylipuhtaan laulun sijasta.
Maailmassa on paljon, paljon parempiakin laulajia. Ja myös ihan Suomessa.
Tää somehehkutus on lähtenyt käsistä, hehkutetaan kun kaikki muutkin eikä kunnolla kuunnella mitä hänen laulunsa oikeasti on.
Kommentit (99)
Saara on lahjakas ja taitava, mutta saisi aikuinen nainen irrottautua jo noista prinsessahömpistä.
Mun mielestä Saaralla on tosi hyvä ääni ja osaa myös käyttää sitä, mutta jotenkin sen esiintymistä on tosi kiusallista kattoa. Yrittää liikaa ja vääntelee naamaansa aivan liikaa.
Siis mitä ihmeen kuvaa täällä luodaan? Ihan kuin seuraisi putintrolleja kirjoittamassa avaihtoehtotodellisuutta. Saara lauloi puhtaimmin ja rennoimmin kisassa. Sen sanoivat kaikki tuomaritkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Saarasta voi laulutaidottomuudesta syyttää, vaikka ei ihmisestä ja laulusta itse pitäisikään.
Onko joku sitten syyttänyt? Lähes joka kommentissa sanotaan, että "Saara on taitava laulaja, mutta..."
Kyllä useassa ketjussa ja tässäkin on sanottu että ei osaa laulaa, mikä on tietenkin puppua.
Vierailija kirjoitti:
Saara on lahjakas ja taitava, mutta saisi aikuinen nainen irrottautua jo noista prinsessahömpistä.
Miten tämä kommantti noinniinkuin oamsta mielestäsi kuvastaa Saaran River Deep Mountain High vetoa?
Käyttäjä2762 kirjoitti:
Monelta Saaran arvostelijalta jää huomaamatta, että arvostelette hänen menestystään sen perusteella, mitä hän on tehnyt.
Eiköhän olisi reilumpaa odottaa ensin hänen tulevat esityksensä ja sitten antaa tuomio, jos on tarvetta.
Ohjelmahan on nimenomaan suunniteltu "lypsämään" esiintyjistä ne parhaat ominaisuudet esiin !
Emme kukaan tiedä kuinka hyväksi hän ehtii kehittyä ?
Voi olla, että hän on jo saavuttanut huipun, tai sitten ei !
Tarkoitatko, että en saa kritisoida tämän viikon esitystä, koska en ole vielä nähnyt, miten ensi viikon esitys (jos sellainen on edes tullakseen) menee? Vai sitä, että vasta jälkeenpäin voi tehdä arvion, eli sitten kun Saaran kilpailu on päättynyt? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Totta kai arviointi perustuu aina siihen tietoon, joka meillä arviointihetkellä on. Ja koska kyseessä on laulukilpailu, jossa teema vaihtuu viikoittain, jokainen esitys on yksilöllisesti arvioitava suoritus. Niinhän ne arvioivat myös tuomarit, että katsojat. Muutenhan katsojaäänestyskin järjestettäisiin vasta, kun kaikki 12 finalistia ovat esittäneet kaikki 12 biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä kommantti noinniinkuin oamsta mielestäsi kuvastaa Saaran River Deep Mountain High vetoa?
Ei tämä kuvasta yhtä vetoa, vaan Saaran käytöstä yleensä. Pidän kuitenkin peukkuja, että pääsisi tänään jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmeen kuvaa täällä luodaan? Ihan kuin seuraisi putintrolleja kirjoittamassa avaihtoehtotodellisuutta. Saara lauloi puhtaimmin ja rennoimmin kisassa. Sen sanoivat kaikki tuomaritkin.
Pistätkö lainauksen tuosta, mitä kaikki tuomarit sanoivat? Sharon ei nimittäin ainakaan sanonut mitään tuonne päinkään. Hänhän oli vain "speechless".
Vierailija kirjoitti:
Juuri katsoin tämän ja onhan tämä nyt ihan helvetin hyvä veto https://www.youtube.com/watch?v=4KAFl-7xMmw
Minäkin tykkäsin paljon. Jos vertaa esim. tähän https://www.youtube.com/watch?v=q4RinGaBk-c
Gifty Louise on kyllä teknisesti selvästi parempi, mutta esitys on jotenkin todella kuiva. Saara Aalto saa paremman meiningin päälle.
JEE JEE tänään se tippuu ja me voitetaan. Hyvä me. Tulettehan huomenna sankoin joukoin ilmaisemaan vilpittömän mielipiteenne tästä lahjattomasta myötähäpeää herättävästä rääkyjästä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää englantia? Kukaan ei sanonut eilen tuollaista, Louis jopa antoi kritiikkiä.
Ilmeisesti Saarakaan ei kuullut kunnolla, mitä Louis sanoi, kun reagoi siihen ketkuttamalla vartaloaan, kuin olisi saanut kehuja ulkonäöstään. Joko kuuli väärin, tai sitten oletti saavansa joka tapauksessa pelkkiä kehuja, eikä kuunnellut loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää englantia? Kukaan ei sanonut eilen tuollaista, Louis jopa antoi kritiikkiä.
Ilmeisesti Saarakaan ei kuullut kunnolla, mitä Louis sanoi, kun reagoi siihen ketkuttamalla vartaloaan, kuin olisi saanut kehuja ulkonäöstään. Joko kuuli väärin, tai sitten oletti saavansa joka tapauksessa pelkkiä kehuja, eikä kuunnellut loppuun?
Ei, vaan yritti vartalonkielellä viestittää, että ei ole kylmä, vaan meno oli kuumaa. Se oli vastaus Louisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyssh, ei tota saa sanoa ääneen. Pitää joko hehkuttaa tai sitten olet tyypillinen katkera ja kateellinen suomalainen, jota vituttaa kun ei itse ikinä saavuta noin paljoa.
Oon miettinyt et mitäs jos ei tykkää esim. tuksusta? Päteekö tuo sama silloinkin "kateellinen ku ei ole saavuttanut itse niin paljon"
Kaikki esiintyvät taiteilijat ovat valinneet ammatin/harrastuksen, jossa tuodaan yleisölle tuotokset arvioitavaksi. Arvioijat eivät todellakaan ole vain asiantuntijat, vaan yleisö, joka huvista maksaa ja heillä loppujen lopuksi on viimeinen sana siitä onko joku hyvä vai ei ja mielipiteitä saa olla laidasta laitaan.
Näin tietysti. Olinkin sarkastinen ;) Pointti oli se, että kateus ei ole aina syynä eriävään mielipiteeseen, vaikka meidät suomalaiset on sellaista kasvatettu hokemaan vuosikymmenten ajan.
Vierailija kirjoitti:
JEE JEE tänään se tippuu ja me voitetaan. Hyvä me. Tulettehan huomenna sankoin joukoin ilmaisemaan vilpittömän mielipiteenne tästä lahjattomasta myötähäpeää herättävästä rääkyjästä.
Tulen niin riemuitsemaan tänä iltana kun Saara tippuu, siis niin, se karismaton vinkuja joka kuvittelee että se pärjäisi jossain oikeiden laulajien joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ILiian cruise ship,niinkuin Simon sanoi
Misä kohtaa Simon sanoi noin? Sehän ylisti Saaraa ja kaikesta näkee, että Simon on aivan Saaran lumoissa.
Missä kohtaa Simon sanoi noin? No?
Olen niin onnellinen kun kisa Saaran osalta tänään loppuu. Siitähän saatte, Saarafanit, tyhjä kupla!
En ole ennen tätä brittijuttua tutustunut artistiin, kun kuuntelen aivan erilaista musiikkia enkä katso mitään kotimaisia ohjelmia. Tietysti kiinnostuin kun on ollut nyt niin paljon esillä ja katselin muutaman videon. No, ei kolahtanut yhtään. Taitava on ja lahjakas, mutta... Jotain nyt vaan puuttuu. En osaa sanoa mikä.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen kun kisa Saaran osalta tänään loppuu. Siitähän saatte, Saarafanit, tyhjä kupla!
Vai niin. Minä toivon, että Honey G lähtee, koska hän ei ole laulaja, eikä kovin hyvä räppääjä ja veti eilen aika lailla saman esityksen kuin edellisellä kerralla, eikä se ollut lähelläkään Motownia. En kuitenkaan tule tippaakaan onnelliseksi, jos näin käy, koska en yleensäkään saa mitään kiksejä toisten epäonnesta ja vastoinkäymisistä.
Mitä Saaraan tulee, en usko, että sillä on enää juurikaan merkitystä, pääseekö hän kisassa pitemmälle. Sillä on merkitystä, mitä hän saa kokemuksesta irti. Löytyykö yhteistyökumppaneita, jotka voivat auttaa uralla eteenpäin?
Haluaisin tykätä, mutta en tykkää, ei säväytä ei sitten alkuunkaan. Toi Tina Turnerin biisi Tinankin laulamana on ihan mitäänsanomaton. Pilasi ihan täysin Siankin biisin joka oli mun lemppari, nyt muistan aina vain ton Saaran kiljunnan kun kuulen kyseisen biisin.
Kyllähän noista kakkossijoista on puhuttukin useaan otteeseen, mutta Saara ei ole sanonut tavoitteensa olevan voitto tässä kilpailussa. Voittajat eivät yleensäkään menesty sen kummemmin kilpailun jälkeen.