Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut jonka mielestä Saara Aalto ei ole erityisen hyvä?

Vierailija
16.10.2016 |

Mua ihan ihmetyttää viime aikojen hehkutukset Saarasta. Okei, on päässyt Britannian x-factoriin, mutta oli myös Suomen VOF:ssä eikä ura siitä edennyt. Luulen että vaikka voittaisi tämän kilpailun, ura silti tyssää alkuhuuman jälkeen.
Miksi? Koska hän ei ole karismaattinen eikä niin hyvä. Hänellä on kovasti tahtoa ohjelmassa, mutta se ilmenee laulujen huutamisena tyylipuhtaan laulun sijasta.
Maailmassa on paljon, paljon parempiakin laulajia. Ja myös ihan Suomessa.
Tää somehehkutus on lähtenyt käsistä, hehkutetaan kun kaikki muutkin eikä kunnolla kuunnella mitä hänen laulunsa oikeasti on.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara kuulosti enemmän elvikseltä kuin tina turnerilta

Luulen , ettei tarvitse kuulostaa kummaltakaan vaan tehdä oma parhaansa. Saaran esityksistä kuitenkin paras ja erilainen. Lisää vaan nopeatempoisempia kappaleita ja irrottelua.

Vierailija
42/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri katsoin tämän ja onhan tämä nyt ihan helvetin hyvä veto https://www.youtube.com/watch?v=4KAFl-7xMmw

.

Katsopa tämä Tinan ihan varsin pelkistetty oikea liveveto ilman krumeluureja ja vertaa sitä tuohon Saaran ylituotettuun ja ylisuoritettuun vetoon ja mietipä vielä uudestaan, että oliko se oikeasti niin helvetin hyvä veto: https://www.youtube.com/watch?v=VN_Aq2W2Yi0

Tina antaa Saaralle oppituntia siitä, mitä on sielukkuus ja uskottava lavapreesens. Vaikka vedetään korkeelta ja kovaa ja hieman räkäisestikin, niin silti ei huudeta, vaan tarjotaan kuuntelijalle sielukas ja uskottava musiikkiesitys, eikä mitään muovista väkisin väännettyä ylisuorittamista.

Miksi laulukilpailun kisaajia pitäisi verrata maailmanluokan tähtiin? Saaralle motown oli täysin vieras genre ja kaukana hänen alueltaan. Siihen nähden veti kyllä helvetin hyvin. Mielestäni ketään tämän kauden X Factorista ei voi verrata maailmantähtiin.

Hänellähän on ainakin omien sanojensa mukaan selkeä tähtäin siellä maailman huipulla. Tina on nimenomaan hyvä esimerkki juuri niissä asioissa, mitkä ovat olleet ja ovat edelleenkin suurimpia kompastuskiviä hänen matkallaan kohti unelmaansa, eli luonnollisuuden ja uskottavuuden puute. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla kuka on Suomessa parempi? Joku Ypäjän kirkkoseurakunnan kuoron esilaulaja?

Varmaan hänkin.

Vierailija
44/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olet hyvin tavallinen suomalainen, joka innokkaana ryntää kertomaan negatiivisen mielipiteensä anonyymina palstalle ja sitten Saaran tippuessa hehkuttaa " Mitä mä sanoin".

ja meitä on monta.

Minä olen kyllä sanonut sen ihan ääneen esim. työpaikalla. Eli näin "minä en pidä hänestä, ei ole karismaa, jotain puuttuu, en jaksa kuunnella, ei innosta". Aika samalla tapaa kuin täällä, mutta vain täällä sitä pidetään "vihaamisena".

Toki jos joku on oikein suuri fani niin en minä hänelle mene hehkuttamaan Saaran surkeutta. Mutta jos yleisesti vaikka kysytään, että seuraatko ja diggaatko.

Vierailija
45/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Saarasta voi laulutaidottomuudesta syyttää, vaikka ei ihmisestä ja laulusta itse pitäisikään.

Vierailija
46/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannustan Saaraa,vaikka en ole hänen fani. Kyllä maailman erilaisia ja eritasoisia laulajia sopii.

Itse HENK KOHT en lämpene,että ostaisin levyn tai menisin keikoille. Liian cruise ship,niinkuin Simon sanoi,ja sopisi ilman muuta musikaaleihin vallan mainiosti.Teatraalisuutta löytyy ja hänellä on hyvä laulutekniikka.

Ihailen sitä että hän yrittää! Toi ex-factor on kyllä ihan jokefactor tänä vuonna jotenkin.

Vierailija
47/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Nyt kuuntelin ton motown biisin ja tykkäsin siitä yllättävän paljon. Ihan hyvä se oli.

Mut kuitenkin tuntuu että jonnekin Cats:in tai Hair:in lavalle sopisi paremmin, tai vaikka varieteehen. Siis esittämään ohjelmanumeroita, eikä sitä omaa persoonaa (mihin sooloartistin menestys pitkälti perustuu). Ei jokainen näyttelijäkän hollywoodin suurtuotantoihin päädy, vaikka ihan hyvä olisikin...

T.40

Vierailija
48/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri katsoin tämän ja onhan tämä nyt ihan helvetin hyvä veto https://www.youtube.com/watch?v=4KAFl-7xMmw

.

Katsopa tämä Tinan ihan varsin pelkistetty oikea liveveto ilman krumeluureja ja vertaa sitä tuohon Saaran ylituotettuun ja ylisuoritettuun vetoon ja mietipä vielä uudestaan, että oliko se oikeasti niin helvetin hyvä veto: https://www.youtube.com/watch?v=VN_Aq2W2Yi0

Tina antaa Saaralle oppituntia siitä, mitä on sielukkuus ja uskottava lavapreesens. Vaikka vedetään korkeelta ja kovaa ja hieman räkäisestikin, niin silti ei huudeta, vaan tarjotaan kuuntelijalle sielukas ja uskottava musiikkiesitys, eikä mitään muovista väkisin väännettyä ylisuorittamista.

Täydellinen komppaus mielipiteellesi! Mutta huomioitava on, että Turner on ihan ylivertainen!

Vierailija
49/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Saarasta voi laulutaidottomuudesta syyttää, vaikka ei ihmisestä ja laulusta itse pitäisikään.

Mielestäni ei ainakaan x-factorissa ole laulanut mitenkään erityisen hyvin. Enkä ymmärrä tuota "liian teknillistä" puhetta, joka biisissä ollut pieniä epävireyksiä, välillä menee huudoksi.

Itse tunnen lähinnä myötähäpeää kuunnellessa. Valitettavasti!

Vierailija
50/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa mutta hyssss siitä ei saa puhua, koska kaikkien pitää nyt osallistua kansalliseen Saara-hypeen ja huudella "torilla tavataan!".

Lähinnä on niin, että eltaantuneen kalmanhajuiset korppikotkat istuvat mahoilla oksillaan ja odottavat Saaran putoamista päästäkseen paloittelemaan ja raatelemaan uhrinsa. 

Vierailija
51/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ainakaan x-factorissa ole laulanut mitenkään erityisen hyvin. Enkä ymmärrä tuota "liian teknillistä" puhetta, joka biisissä ollut pieniä epävireyksiä, välillä menee huudoksi.

Itse tunnen lähinnä myötähäpeää kuunnellessa. Valitettavasti!

Kyllä Saara on laulutaidoiltaan tämän kauden paras. Kuuntelitko muita, vai katsoitko vaan Saaran esityksen? Muillakin vaikka kuinka paljon epävireyksiä ja etenkin tummat naiset huusivat, mutta eihän heitä siitä arvostella.

Vierailija
52/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tämä ketju kohta poistetaan jotta saadaan rauhassa hehkuttaa.

poistetussa ketjussa kylläkin dissaajalta paloi hihat, ksoka kaikki eivät suostuneet haukkumaan

Vierailija
53/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen kakkonen. Katsoin wikipediasta hänen menestyksiään ja kaikissa kisoissa oli ollut kakkonen; umk 2016, Voice 2012, euroviisukarsinta 2011, talent 2007. Ykkönen ollut vain kaksi kertaa; Kotkan merilaulukilpailuissa v1998 ja 2016 QX Gay Gaalassa Vuoden homo.

Eli povaan tässäkin kilpailussa korkeintaan kakkossijaa.

Hyvin laulaa ja esiintyy, rohkea mimmi, mutta ei niin hyvä että voittaisi. Itse en rahaa hänen musiikkiinsa tuhlaisi.

Vierailija
54/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sitten syyttänyt? Lähes joka kommentissa sanotaan, että "Saara on taitava laulaja, mutta..."

55/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta Saaran arvostelijalta jää huomaamatta, että arvostelette hänen menestystään sen perusteella, mitä hän on tehnyt.

Eiköhän olisi reilumpaa odottaa ensin hänen tulevat esityksensä ja sitten antaa tuomio, jos on tarvetta.

Ohjelmahan on nimenomaan suunniteltu "lypsämään" esiintyjistä ne parhaat ominaisuudet esiin !

Emme kukaan tiedä kuinka hyväksi hän ehtii kehittyä ?

Voi olla, että hän on jo saavuttanut huipun, tai sitten ei !

Vierailija
56/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missaa nuotin aika usein, mutta kyllä niissä esityksissä silti on särmää jollain tavalla. Varmaan olisi tosi hyvä, jos hioisi tekniikkaa antaumuksella pari vuotta.

Vierailija
58/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos Saara joutuu n 3 seuraavassa jaksossa pudotusuhkaan ja esiintymään tuomareille - niin voivatko tuomarit aina pelastaa?

Aika noloa, kun kisa kuitenkin perustuu yleisöäänille.

Riippuu varmasti siitäkin, kuka toinen olisi vaarassa pudota. Ei Saara ole tuolla mikään tuomarien suosikki, vaikka sitä kuvaa suomalaismediassa yritetään luoda.

Vierailija
59/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sopii palstamammojen mennä ihan itse tekemään sama perästä.

Honey G:n ulkonäöllähän palstamammatkin pääsisivät aika pitkälle, vain se lauluääni taitaa puuttua?

Vierailija
60/99 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ILiian cruise ship,niinkuin Simon sanoi

Misä kohtaa Simon sanoi noin? Sehän ylisti Saaraa ja kaikesta näkee, että Simon on aivan Saaran lumoissa.