Jos joku väittää ettei naisia kiinnosta miehen auto...
niin kyllä valehtelee!
Olin tänään ensi kertaa liikkeellä hienolla ja erottuvalla autolla (ei tosin omani).
Huh huh, että aika monen tytön ja miksei naisenkin huomio kyllä kiinnittyy ihan ennennäkemättömällä tavalla!!
Mainittakoon toki, että iso osa naisista ei kiinnitä huomiota lainkaan.
Mutta aika moni kiinnittää.
En ole saanut näin paljon huomiota naisilta sitten syntymäni :D
Kommentit (39)
Hei, ei täällä monikaan tiedä,että tarkoitat V8-jenkkiautoa. Rakastan autoilua,nainen olen.
"Jos joku väittää ettei naisia kiinnosta miehen auto niin kyllä valehtelee!"
"Mainittakoon toki, että iso osa naisista ei kiinnitä huomiota lainkaan."
Koitappa nyt päättää kiinnostaako naisia vai ei.
Kiinnitän huomiota autoihin, kyllä. Viimeksi eilen katselin kaupan parkkipaikalla valkoista Teslaa, että oho, onpas se tyylikäs. En itse maksaisi autosta 30 000 euroa enempää, ainostaan jos lottovoitto osuisi kohdalle niin tilaisin Aston Martin DB9:n. Se on myös ainoa auto joka saa pienen kateuden kyyneleen silmäkulmaan.
Kuskit ei kiinnosta pätkääkään. Ja kaikkein vähiten kiinnostaa mies, joka ylpeilee autollaan. Ja nolointa on olla liikenteessä kaverin autolla ja leijua sillä. Ja kun tietää että tänä päivänä auto ei kerro välttämättä muusta kuin isosta velasta (ja ympäristön saastuttamisesta), niin se siitä.
Olen kuitenkin iloinen siitä että omalla miehellä on hyvä itseluottamus, että hän kestää autojen ihailuni ja tekee sitä itsekin. Exälle se oli kova paikka!
... hän tuntee minut. Monta kertaa rekisterinumero ja väri ovat olleet ainoat minulle merkittävät tiedot jonkun kiinnostavan miehen autosta.
Varmasti moni mieskin katsoi "autoasi", eikö vain? Niimpä.
Minäkin vaan satun tykkäämään hienoista autoista. Ja tottakai jos vastaan tulee jotain hienoa, jää tuijottamaan sitä. Samanlailla jos nään jollain toisella naisella hienon käsilaukun, saatan katsoa sitä normaalia pidempään ja jopa kehua sitä!
Jos autosi oli joku sellainen, mitä Top Gearissa koeajetaan, niin olisin minäkin pysähtynyt katsomaan sitä. Katson kyllä ihan taviautojakin, jos niissä on joku silmää miellyttävä erikoisväri, autoa on kolhittu tai sen kohdalla pitää ihmetellä, miten se on päässyt katsastuksesta läpi.
Jotkut miehet tuntuvat kuvittelevan, että Audi tai BMW olisi jotain erityisen hienoa. No ei ole, niissä on hyvin paljon vikoja, mm. vilkku ei toimi ja nopeusmittari näyttää päin p*rsettä.
kuulin eräältä naiselta, jolla on kokemusta muutamasta bemarimiehestä, että kaikilla oli melkoisen pieni penis.
Tykkään katsella hienoja autoja. Yleensä en ollenkaan huomaa, kuka sellaista ajaa. Hieno auto ei useinkaan ole miehelle mikään meriitti. Oikeastaan, jos kuulen jonkun ajavan hienolla autolla (erityisesti erikoisvarustellulla Audilla), mulkvisti-hälytyskellot pärähtävät soimaan ja katson miestä vähän tarkemmalla seulalla, että onko se hyvä tyyppi vai ei. Jos mies taas kertoo ajavansa Skodalla tai Volkkarilla, ei samanlaista hälytystä tule.
Vierailija kirjoitti:
niin kyllä valehtelee!
Olin tänään ensi kertaa liikkeellä hienolla ja erottuvalla autolla (ei tosin omani).
Huh huh, että aika monen tytön ja miksei naisenkin huomio kyllä kiinnittyy ihan ennennäkemättömällä tavalla!!Mainittakoon toki, että iso osa naisista ei kiinnitä huomiota lainkaan.
Mutta aika moni kiinnittää.En ole saanut näin paljon huomiota naisilta sitten syntymäni :D
Sinä sait huomiota vai se auto?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsella hienoja autoja. Yleensä en ollenkaan huomaa, kuka sellaista ajaa. Hieno auto ei useinkaan ole miehelle mikään meriitti. Oikeastaan, jos kuulen jonkun ajavan hienolla autolla (erityisesti erikoisvarustellulla Audilla), mulkvisti-hälytyskellot pärähtävät soimaan ja katson miestä vähän tarkemmalla seulalla, että onko se hyvä tyyppi vai ei. Jos mies taas kertoo ajavansa Skodalla tai Volkkarilla, ei samanlaista hälytystä tule.
Jos se kertoo ajavansa vag-konsernin autolla, kannattaa panna se erityisen seulan alle, koska kyseessä on luultavasti huomattavasti keskimääräistä tyhmempi yksilö.
Toinen vaihtoehto on, että se on upporikas, koska vagin ylläpitäminen ei tule halvaksi. Rikkaudesta huolimatta se on silti luultavasti tyhmä.
Miksi aloittaja luulee että kukaan kiinnitti häneen mitään huomiota? Eiköhän pelkkä auto ollut se kiinnostuksen kohde.
Kun kadulla näkyy esim. miehen ajama Ferrari, moni mies kadulla jää sitä katsomaan. Kaikki nämä miehet ovat ilmeisesti homoja ja kiinnostuneita kuskista? :)
T. Nainen, jonka miehellä ei ole edes ajokorttia - terkkuja Helsingin keskustasta
Vierailija kirjoitti:
Kun kadulla näkyy esim. miehen ajama Ferrari, moni mies kadulla jää sitä katsomaan. Kaikki nämä miehet ovat ilmeisesti homoja ja kiinnostuneita kuskista? :)
T. Nainen, jonka miehellä ei ole edes ajokorttia - terkkuja Helsingin keskustasta
Joka paikassa miesten päät kääntyvät kun hieno auto menee ohi. Naisten paljon harvemmin.
Miehet eivät tosin häikäile laittaa omaa turhamaisuuttaan ja materialismiaan naisten syyksi. Joka ukko jolla on varaa ostaa esim. kallis avoauto, selittää että osti sen saadakseen naisia. Joo, ihan varmaan.
Sä varmaan poljit ja huudatit sitä kaasua niin että kylällä raikui. Vähemmästäkin kaikki ihmiset katsoo, että kuka helkkari siellä metelöi. Itseäni ärsyttää kaikki moottorihuudatus ja mopojen saatanallinen pärinä. Ei kukaan katso ihaillen sitä menopeliä, vaan ärtyneenä tai pelästyneenä.
Monesti jotkut äijät huudattaa moottoria ja kiihdyttävät valoista/viivalta kävellessäni ohi. Pelästyn sitä ääntä tosi usein ja täytyy jopa varmistaa, ettei kukaan hullu yritä ajaan päin. Siinä kääntäessäni päätä autoilijan suuntaan ne äijät sitten elävät varmaan siinä uskossa, että olisin kiinnostunut heistä (heidän autosta?). Ihan niinkuin ehtisi edes nähdä, kuka siellä ratissa istuu.
Että lopettakaa se saatanan meteli ja käyttäkää julkisia. Laskisi bussien ja junien hinnatkin saatana...
Nuorempana seurustellessani parikymppisen miehen kanssa muistan, kuinka minua ärsytti sen autokuviot. Exälläni oli onneton amisurheiluauto, joka varmaan seisoi puolet ajasta pihassa ja oli fiksattavana. Halusi silti välttämättä tuhlata autoon omaisuutensa. Toivoin ja odotin koko ajan, että jätkä olisi vain muuttanut pois porukoidensa nurkista ja hankkinut oman vuokrakämpän, jossa olisimme voineet harrastaa päivät pitkät seksiä ja pitää bileitä ja pelata GTA:ta yömyöhään sylikkäin sohvalla. Mutta ei. Jotenkin miehet vain sitkeästi elää siinä harhaluulossa, että hieno auto korreloi naisten saannin kanssa.
Ehkä ainoa teoria, joka liippaisi läheltä on se, että hienon auton omistaessaan mies on itsevarmempi ja se taas tekee vaikutuksen naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnosta miehessä ennen kaikkea miehen tulotaso ja varallisuus. Autosta sitä ei voi suoraan päätellä, mutta antaa se kuitenkin suuntaa.
Jaa. Minä tiedän tapauksen, jossa auto piti vaihtaa paljon halvempaan, jotta naiselle kelpasi. Ja yhteen muutettaessa miehen piti luopua omista tavaroista aika totaalisesti. Siellä kaupitteli töissä leffoja ja levykokoelmia ettei nainen karkaa.
Arveltiin että 25-30 neitsytmies ja hyppää aina kun neito käskee.
Vierailija kirjoitti:
Pakettiauto on minusta seksikäs.
Ainakin jos kuskilla työvaatteet, mielellään huomiokeltainen takki ja hyvinistuvat tuöhousut ja vähän resuisen näköinen.
Mun pojat tykkää älyttömästi urheiliuautoista ja kiinnittää niihin huomionsa. Ovatkohan he homoja?
Mä tykkään hienoista autoista, varsinkin jenkeistä ja aina petyn, kun kuskiksi osoittautuu joku vanha kääpä eikä nuori ja kuuma kolli. Poikaystävän auto kiinnostaa sen verran, että kävin tasapainotuttamassa sen renkaat, kun ravisti niin älyttömästi yli 80km/h vauhdissa.