Millaisessa asunnossa asut?
Minkä kokoinen ja millaiseksi kuvailet sisustusta? Ketä teillä asuu?
Meillä asuu äiti, isä ja 1-vuotias poika. Asumme kerrostalo kaksiossa vuokralla. Kaksio on ihana ja moderni. Sisustus ja huonekalut eivät ole sellaisia kuin me haluaisimme, koska suurin osa huonekaluista on saatuja tai ostettu edullisesti kirpputorilta (olemme asuntosäästäjiä, siksi näin). Meillä näkyy elämä ja luulisin että jos joku astuisi meille ovesta sisään randomisti, niin voisi kyllä päätellä millainen perhe asunnossa asuu. :D
Kommentit (85)
Minä, mies ja eläimiä vuokrakaksiossa. Ei ole yhtenäistä sisustustyyliä. Jos pakko kuvailla, niin sekoitus modernia, antiikkia, romanttista ja funkkista ja sopivasti väriä. Itse asunto sisäpinnoiltaan moderni.
2010 valmiastuneessa omakotitalossa. 100 neliötä. Mies, teini ja minä. Iso osa kalusteista on ostettu taloon.
Toistaiseksi modernissa kolmiossa mutta aion muuttaa kivaan vanhaan kaksioon. Yksin asustelen, ja sisustuksena suosin minimalismia ja funkista.
Kaksi aikuista, iso talo, huoneita enemmän kuin 10. Sisustus on vanhahtava kristallikruunuineen ja täyspuisine kirjahyllyineen (täynnä kirjoja, vierellä nahkasohva ja täydellinen lukunojatuoli). Kaikissa huoneissa ei tule joka päivä käytyä.
Vanhahkossa isossa okt:ssä miehen, kahden teinin ja eskarin kanssa, koira ja kaksi kissaa. Sisustus saisi olla modernimpaa, mutta sille on aikansa myöhemmin.
Kaksiossa 45 neliötä, yksin, ärsyttää, kun tämä asunto on liian iso minnulle
Äiti, isä ja taapero 1,5v, 82 neliöinen kerrostalo kolmio. Suurin osa kalusteista ja sisustusjutuista Ikeasta. Eli niin tavallista ja tylsää kun vaan voi olla..
Rivarinpätkä. 4h, 2 kph, keittiö. Mies ja minä, lapset (2) lentäneet opiskelemaan ja maailmalle.
Uudehkossa paritalon puolikkaassa. 100m2, kaksi kerrosta, kaksi lasta ja me vanhemmat + koira. Viihdytään hyvin, sisustus ja huonekalut on juuri sitä mitä haluan, suurimmalla osalla huonekaluista on joku tarina jo, joku muukin kuin että ikeasta hain (niitäkin toki on myös meillä!). Elämä näkyy ja kuuluu tässä kodissa, karvan määrästä lattioilla voisi välillä luulla talossa olevan 5 koiraa. Lempparipaikat meidän kodissa on sauna ja meidän makuuhuone :)
Minä ja mies, 60 neliöinen kerrostalokaksio. Vuokralla asutaan, eikä kämppä ole mistään hienoimmasta päästä, mutta viihdytään. Säästetään omaan asuntoon. Sisutus meillä on aika sekalaista, mutta yhteensopivaa. On uutta ja vanhaa, kallista ja halpaa. Siitä omasta ja itse mieleiseksi laitetusta asunnosta haaveilen.
20-luvun kivitalossa kaksiossa. Rakastan asuntoani, täällä on harmonista, kaunista ja viihtyisää. Lastulevyä tai sisustusrihkamaa ei ole, vaan elinaikana perittyjä ja kerättyjä rakkaita huonekaluja, tavaroita ja taidetta.
Okt 5h+k, valmistunut -89, muutettu -09 ja viime kesänä saatiin viimeiset pinnat (kylppäri ja kodinhoitohuone) oman näköisiksi. Toimiva pohja, parasta (erityisesti lapsiperhe-)palvelujen läheisyys, iso keittiö ja ihana suojaisa piha. Täällä asuu minä, puoliso ja lapset 5v ja 3v. Toistaiseksi meillä on yksi iso yhteinen makkari, leikkihuone, "työ-/varastohuone", olohuone ja takkahuone - katsotaan milloin lapset saa yhteisen tai omat makuuhuoneet, meidän puolesta vaikka heti.
Halvalla ostettiin ensikertalaisina pitkään myynnissä ollut talo ja ekat 5v jännäsi että mikä paskapommi paljastuu, mutta kai se vain on uskottava että kävi tuuri.
Vajaa kahdeksankymmentä neliötä, kaksio, yli satavuotias talo ja seklaista tavaraa. Vanhoja mattoja, paljon tauluja, valkoista ja puuta. Minä ja koirani.
Iso ja vanha okt, muutaman hehtaarin tontti taajaman ulkopuolella, päärakennuksen lisäksi 6 piharakennusta. Kaksi aikuista ja kaksi lasta. Kaksi kissaa. Asuntolainaa on vielä muutama vuosi jäljellä. Sisustus talonpoikaista antiikkia pääosin, sieltä täältä haalittu, osa talon mukana tullutta.
Uudessa rivarissa 93 m2. Lähes kaikki huonekalut hankittu tänne uudet. :)
Omistusasunto, velkaa n. 1/2 asunnon arvosta
Vuonna 2012 valmistunut omakotitalo jossa 150 m2. Täällä asuu minun lisäksi mieheni ja 1 v. lapsi. Sisustus on sekoitus uutta ja vanhaa.
Onpa hulppeita asuntoja!
Itsellä yksiö 32 neliötä. Tyylitön lastulevykalustus, pääosin 30v. vanhat pinnat, kylppäri tosin uusittu 2012. Viihdyn, koska talo on superrauhallinen ja naapurit kivoja.
Kerrostalo 4 huonetta, keittiö, sauna ja iso lasitettu parveke. 110 m2. Minä ja mies täällä asustellaan kahden kissan kanssa. Toisella paikkakunnalla opiskeleva teini asustelee täällä välillä viikon loppuisin. Sisustus on sekalaista ja kodikasta. Ikeaa ei juurikaan löydy.
64 neliön kolmio. Kerrostalo, alin kerros (remontoitu liiketila), kaikki pinnat uusittu.
Minä, avomies ja 2 v lapsi. Vaalea sisustus, tykkään siisteydestä mutta olen turtunut kaaokseen kun leluja ja lapsen vaatteita joka paikassa. Lapsi tykkää kaivella kaappeja.
Pienkerrostaloasunnossa, kuusi huonetta, kaksi kylppäriä ja keittiö. Nyt meitä on enää minä, mies, nuorin lapsemme ja kissa. Sekalainen värikäs sisustus, ei mitään hienoa mutta ei rähjäistäkään.