Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku väittää ettei naisia kiinnosta miehen auto...

Vierailija
15.10.2016 |

niin kyllä valehtelee!

Olin tänään ensi kertaa liikkeellä hienolla ja erottuvalla autolla (ei tosin omani).
Huh huh, että aika monen tytön ja miksei naisenkin huomio kyllä kiinnittyy ihan ennennäkemättömällä tavalla!!

Mainittakoon toki, että iso osa naisista ei kiinnitä huomiota lainkaan.
Mutta aika moni kiinnittää.

En ole saanut näin paljon huomiota naisilta sitten syntymäni :D

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään katsella hienoja autoja. Kuka niillä ajaa, on täysin toisarvoista. Huomioni kiinnittyy nimenomaan autoon, ei kuskiin. 

Vierailija
2/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnosta miehessä ennen kaikkea miehen tulotaso ja varallisuus. Autosta sitä ei voi suoraan päätellä, mutta antaa se kuitenkin suuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään katsella hienoja autoja. Kuka niillä ajaa, on täysin toisarvoista. Huomioni kiinnittyy nimenomaan autoon, ei kuskiin. 

Totta kai. Ei kuskin niin väliä ole, kunha onn mies, jolla on varaa hienoihin autoihin, omakotitaloihin, kesämökkeihin.

Vierailija
4/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan katsoa erikoisen mallista tai väristä autoa. Kuljettaja tai merkki ei kiinnosta.

Ap, kirjoituksesi on mielestäni surullinen.

Vierailija
5/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miesystävällä ole autoa lainkaan.

Vierailija
6/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei joukosta erottuva auto kääntäisi naisten päitä, kun se kääntää miestenkin päitä?

Vierailija
7/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiauto on minusta seksikäs.

Vierailija
8/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auto kiinnostaa, mutta yksikään suhteeni ei ole vielä kaatunut rumaan autoon. Sen verran turhamainen olen, etten välttämättä halua nousta ruman auton kyytiin, mutta voidaan kyllä tapailla. :D Nykyiselläkin on ihan kauhea 90-luvun romu.

Vierailija
9/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia, jotka kiinnittävät huomionsa hienoon autoon, ainakin hetkeksi. Niin minäkin. Mutta ei sillä ole mitään tekemistä minkään parisuhdeasian kanssa, ei miehelläni ollut autoa lainkaan, kun opiskelijoina tutustuimme. Auto on auto, ja mies on mies.

Vierailija
10/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hienoa autoa katsotaan! Yhtä lailla kuin komeaa miestä tai kaunista naista. Esteettisesti miellyttävä on esteettisesti miellyttävä. Joillakin naisilla auto saattaa toki vaikuttaa parinvalintaan, mutta henkilökohtaisesti säälin sellaista miestä joka sellaiseen naiseen retkahtaa.

Vierailija
11/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Ei kuskin niin väliä ole, kunha onn mies, jolla on varaa hienoihin autoihin, omakotitaloihin, kesämökkeihin.

Ei mun miehellä oo varaa hienoihin autoihin tai kesämökkeihin. Ja omakotitalostakin vain puolikkaaseen 😂

Vierailija
12/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei tartte olla kuskia ollenkaan. Näin viime kesänä llivenä lamborghini aventadorin, joita on Suomessa ilmeisesti kai vain se yksi ja ihan sama, kuka sen omistaa, hieno on. Omistaja itse ei ollut paikalla, oli erään hotellin parkissa. Google kertoo, että se olisi kallein koskaan Suomeen tuotu auto. Kyllä sitä piti vähän katsoa, kahteenkin kertaan. En ole kiinnostunut auton omistajasta. 

Vierailija
13/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut näin paljon huomiota naisilta sitten syntymäni :D

Harmi puhkoa sun kupla, mutta et sinä sitä huomiota saanut vaan auto! :-|

Vierailija
14/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen että ne katsoo sitä autoa eikä voisi välittää vähempää kuka sitä ajaa? Voin kertoa että hieno tai erikoinen talo herättää samalla lailla huomiota mutta takuuvarmasti 99% ihmisistä ei edes tajua ajatella sen omistajaa...

Vierailija
15/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on näyttävä auto ja nautin siitä kun miesten päät kääntyvät. Tänäänkin yksi irakilaisen näköinen nuori mies otti selfien autoni taustanaan.

Tuntuu myös hyvältä päästää rumia poikia suojatien yli, katsella sieltä ylhäältä. Ja ei - autoni ei ole mieheni ostama tai nimissä vaan minun, enkä ole ostanut sitä osamaksulla tai lainarahalla 🙂.

Nainen siis olen.

Vierailija
16/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa se auto, ei kuski, olipa sitten mies tai nainen. Valtaosa autoista tosin ei kiinnosta pätkääkään, osa on sellaisia että pää kääntyy ja pieni osa sellaisia, että itkisin kateudesta jos kehtaisin.

Vierailija
17/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas, että olet vainoharhainen  ihminen AP. 

Katselen usein kaupungilla hienoja autoja ja niin tekee miehenikin. Joskus jopa kommentoimme kuinka hieno auto ajoi ohi. Katselen myös hienoja taloja, söpöjä koiria jne. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisin omistaa näitä asioita, tai että haluisin miehen joka omistaisi katselemiani asioita. Olen täydellisen tyytyväinen omaan autooni, enkä edes tarvitse tai halua mitään kallista  öky autoa. Olen myös erittäin tyytyväinen köyhään ja työttömään mieheeni ja hänen romu autoonsa. 

Vierailija
18/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei tartte olla kuskia ollenkaan. 

Epäilemättä tuo olisi se paras vaihtoehto. Saisit miehen rahat ja omaisuuden ilman että joudut ottamaan sivutuotteena miehen riippakiveksi.

Vierailija
19/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kieltää, olen intohimoinen autoharrastaja. Kuski on siinä yhtälössä aivan yhdentekevä asia. Tosin ns. premium-plääh autot jne. ei kiinnosta ja sellainen löytyy omasta takaakin, vaan kunnon vanhan liiton harrasteautot ovat se mikä kääntää aina pään. Riittää kun kuulee kasin äänen, niin se on jo ihan refleksi.

Vierailija
20/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jokaisella poikaystävällä on ollut joku ihan rupuinen auto tai ei autoa ollenkaan, ei vois vähempää kiinnostaa. Itselleni on turn off jos mies on kovin kiinnostunut autoista, puhumattakaan autolla pröystäilystä. Plussaa on jos välttää yksityisautoilua mahdollisuuksien mukaan. :)