Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi helvetissä te hankitte lapsia

15.10.2016 |

jos ette osaa niitä kasvattaa?! Edes kaupassa ei saa käydä rauhassa kun pikkulapset tai keskenkasvuiset teinit häiriköivät. Tänäänkin kaksi noin 5-7vuotiasta lasta tuli "koskettelemaan" vaatteitani sillä aikaa kun mamma laahustaa puhelin kourassa kärryn kanssa. Yritimme tyttöystävän kanssa ilkeilemättä hätyytellä lapsia kauemmas ja tästähän tämä mamma varsin riemastui. Vihaisesti tiuski kuinka minä olen töykeä ihminen kun haluan asioida rauhassa, näkeehän sen kuulemma jo ulkonäöstä.
Ihmettelen myös kuinka vanhemmat pilkkaavat jälkikasvunsa kanssa avoimesti toisia ihmisiä. Tulee mieleen kuinka lihava mamma hokee teini-ikäisen poikansa kanssa "hyi vittu" joka kerta kun tulemme kaupan käytävillä vastaan. Mikä äidin päässä on vikana ja mikä on mennyt perseelleen lapsen suhteen?
No ei kyllä ole omena kauas puusta pudonnut, en yhtään ihmettele jos opettajakin jo menettää hermonsa kun nykyaikana ei lapsia osata tai haluta kasvattaa.

Ja mammat, pitäkää ne miehenne kurissa myös, inhottavaa kuinka monesti vaimon kanssa kaupassa oleva ylipainoinen mies vihjailee minulle tai kumppanilleni.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

jos ette osaa niitä kasvattaa?! Edes kaupassa ei saa käydä rauhassa kun pikkulapset tai keskenkasvuiset teinit häiriköivät. Tänäänkin kaksi noin 5-7vuotiasta lasta tuli "koskettelemaan" vaatteitani sillä aikaa kun mamma laahustaa puhelin kourassa kärryn kanssa. Yritimme tyttöystävän kanssa ilkeilemättä hätyytellä lapsia kauemmas ja tästähän tämä mamma varsin riemastui. Vihaisesti tiuski kuinka minä olen töykeä ihminen kun haluan asioida rauhassa, näkeehän sen kuulemma jo ulkonäöstä.

Ihmettelen myös kuinka vanhemmat pilkkaavat jälkikasvunsa kanssa avoimesti toisia ihmisiä. Tulee mieleen kuinka lihava mamma hokee teini-ikäisen poikansa kanssa "hyi vittu" joka kerta kun tulemme kaupan käytävillä vastaan. Mikä äidin päässä on vikana ja mikä on mennyt perseelleen lapsen suhteen?

No ei kyllä ole omena kauas puusta pudonnut, en yhtään ihmettele jos opettajakin jo menettää hermonsa kun nykyaikana ei lapsia osata tai haluta kasvattaa.

Ja mammat, pitäkää ne miehenne kurissa myös, inhottavaa kuinka monesti vaimon kanssa kaupassa oleva ylipainoinen mies vihjailee minulle tai kumppanilleni.

Vaikea kuvitella sinun toistuvasti törmäävän tuollaiseen ongelmaan ellet oikein itse tarkoituksella provosoi. Kaverini pukeutuu myös hevityyliin, eikä ole ollut mitään ongelmaa hänen kanssaan liikkuessa.

Vierailija
42/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Eli se on ok et aikuiset ihmiset kyräilee, mut se harmittaa. Mut jos joku lapsi on kiinnostunut ja tulee juttelemaan eikä paskaakaan välitä siitä, voiko sulle jutella kun on gootti tai lesbo tai teini tai musta niin se on paha?

Ainahan sitä saa tulla puhumaan, mutta en pidä siitä jos joku hipelöi millään tavalla, olkoon vaikka lapsi kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien kimppuun on vaan todella helppo hyökätä.. Tulee mieleen kasvattaa niitä just niin että niistäkin tulee niitä mulkoilijoita.. Sellasia jotka ei mee ketään lähelle ja on vaan hiljaa. Ja niistä tulee juuri niitä sulkeutuneita naama norsun veellä kulkevia aikuisia.

Vierailija
44/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa se vika on ap. Vaikka mulla on lapsia, mua ei ole koskaan lapset häirinneet. Jos joku lääppisi vaatteitani katsoisin sen verran pahasti, että lääppiminen loppuisi, enkä ulisisi lapsen vanhempia apuun.

En minä lasten äitiä apuun pyytänyt vaan tämä tietenkin saapuu paikalle ja olettaa minun olevan jotenkin töykeä.

No entä sitten? Jos lapset oli ensin, niin sanot: nuo aloitti! Asia on sillä selvä.

45/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Eli se on ok et aikuiset ihmiset kyräilee, mut se harmittaa. Mut jos joku lapsi on kiinnostunut ja tulee juttelemaan eikä paskaakaan välitä siitä, voiko sulle jutella kun on gootti tai lesbo tai teini tai musta niin se on paha?

Ainahan sitä saa tulla puhumaan, mutta en pidä siitä jos joku hipelöi millään tavalla, olkoon vaikka lapsi kyseessä.

Olen yli kolmekymppinen ja muhun on koskenut joku vieras lapsi kaupassa kerran. Vahingossa erehtyi äitinsä takinhelmasta.

Kannattaisiko sun keräillä ne puolimetriä perässä tulevat ketjut talteen.. Tai ehkä sä oot tietämättäs jotenkin äidillinen? :)

Vierailija
46/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap pelätä niitä vanhempia... "Sen äiti tuli siihen mua paimentaan, yäää"

Vierailija
47/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap pelätä niitä vanhempia... "Sen äiti tuli siihen mua paimentaan, yäää"

Kiitos nauruista, mutta ei. En vain pidä siitä kuinka ensin vanhemmat eivät vahdi lapsiaan ja sitten minua väitetään töykeäksi jos sanon jotain hieman negatiivista heidän pikkuisilleen.

Vierailija
48/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vaatteisiin ei ole koskaan kukaan lapsi tullut koskemaan, eikä mun lapset ole koskeneet vieraisiin ihmisiin. Kyllä sun täytyy olla jo todella erikoinen jotta houkuttelet noinkin isoja, jo jopa kouluikäisen koskemaan itseesi. Näytätkö kävelevältä piirroshahmolta?

Vierailija
49/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun vaatteisiin ei ole koskaan kukaan lapsi tullut koskemaan, eikä mun lapset ole koskeneet vieraisiin ihmisiin. Kyllä sun täytyy olla jo todella erikoinen jotta houkuttelet noinkin isoja, jo jopa kouluikäisen koskemaan itseesi. Näytätkö kävelevältä piirroshahmolta?

No kuule voit vaikka aloitella googlaamalla deathrock, Razor Candi yms. Tältä näytän joka päivä, onhan se kieltämättä erikoisen näköistä jollekin joka ei moiseen ole tottunut.

Vierailija
50/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule voit vaikka aloitella googlaamalla deathrock, Razor Candi yms. Tältä näytän joka päivä, onhan se kieltämättä erikoisen näköistä jollekin joka ei moiseen ole tottunut.

No ei ihme että lapsetkin ihmettelee, minä tosin juoksisin karkuun. Ei hemmetti ihan oikeastiko tälläydyt noin joka aamu? Eihän tuossa ole mitään järkeä!

Vierailija
51/55 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosferatu kirjoitti:

Vaikea kuvitella sinun toistuvasti törmäävän tuollaiseen ongelmaan ellet oikein itse tarkoituksella provosoi. Kaverini pukeutuu myös hevityyliin, eikä ole ollut mitään ongelmaa hänen kanssaan liikkuessa.

Mitä tarkoitat provosoinnilla? Jos tarkoitat pukeutumista niin silloin kun sää sen sallii pukeudun hyvin paljastavasti. Mutta ei se silti anna oikeutta esimerkiksi seksuaaliseen vihjailuun.

Älä vaan sekoita 80-luvun goottia johonkin heviin, nehän ovat musiikillisesti kuin ulkoisestikin aivan eri asioita.

Vierailija
52/55 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näytät varmaan ihan monster high nukelta. Lapset varmaan tulkitsi tilanteen väärin. Sun pitää opetella hoitamaan tollaset tilanteet napakasti, mutta kohteliaasti. Kuulostaa siltä, että menit tilanteessa liikaa lapsen tasolle.

Jos haluaa pukeutua prosoivasti pitä myös osata itse reagoida rakentavasti, kun ihmiset provosoituvat. Enkä tarkoita tällä, että ne törkyehdotukset on mitenkään ok, mutta kannattaa silti miettiä etukäteen miten on viisainta toimia.

Vierailija
53/55 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos vähä vihjailen, ei vaimolta heru tavaraa kotona. Kyllä sulleki patukka kelpaa; ) naiset ottaa aina!

Vierailija
54/55 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen sitä mieltä että sinun pitää sanoa kunnolla takaisin, eihän tuo nyt voi jatkua! On törkeää jos vanhat setämiehet vihjailevat seksuaalisesti. Nostat kunnon metelin seuraavalla kerralla niin nolostuu tuollaiset pervot! Loppuu varmasti eikä kehtaa vähään aikaan asioida kyseisessä myymälässä.

Vierailija
55/55 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosferatu kirjoitti:

Mitä tarkoitat provosoinnilla? Jos tarkoitat pukeutumista niin silloin kun sää sen sallii pukeudun hyvin paljastavasti. Mutta ei se silti anna oikeutta esimerkiksi seksuaaliseen vihjailuun.

Älä vaan sekoita 80-luvun goottia johonkin heviin, nehän ovat musiikillisesti kuin ulkoisestikin aivan eri asioita.

Niinpä niin, ettet vaan olisi elitisti. Kyllä se gootti on niin samanlainen hevin kanssa että ketä edes kiinnostaa? Molemmissa kauheat sotamaalit naamassa, takkuinen tukka ja ties mitkä mustat reuhkat päällä. 5 metriä ketjuja niin tadaa stailaus on valmis. Mitä jos menisit ihan normi kauppaan ostamaan vähän väriä ja iloa elämään? Vai johtuuko tämä vihaisuus miesseuran puutteesta?