Miksi helvetissä te hankitte lapsia
jos ette osaa niitä kasvattaa?! Edes kaupassa ei saa käydä rauhassa kun pikkulapset tai keskenkasvuiset teinit häiriköivät. Tänäänkin kaksi noin 5-7vuotiasta lasta tuli "koskettelemaan" vaatteitani sillä aikaa kun mamma laahustaa puhelin kourassa kärryn kanssa. Yritimme tyttöystävän kanssa ilkeilemättä hätyytellä lapsia kauemmas ja tästähän tämä mamma varsin riemastui. Vihaisesti tiuski kuinka minä olen töykeä ihminen kun haluan asioida rauhassa, näkeehän sen kuulemma jo ulkonäöstä.
Ihmettelen myös kuinka vanhemmat pilkkaavat jälkikasvunsa kanssa avoimesti toisia ihmisiä. Tulee mieleen kuinka lihava mamma hokee teini-ikäisen poikansa kanssa "hyi vittu" joka kerta kun tulemme kaupan käytävillä vastaan. Mikä äidin päässä on vikana ja mikä on mennyt perseelleen lapsen suhteen?
No ei kyllä ole omena kauas puusta pudonnut, en yhtään ihmettele jos opettajakin jo menettää hermonsa kun nykyaikana ei lapsia osata tai haluta kasvattaa.
Ja mammat, pitäkää ne miehenne kurissa myös, inhottavaa kuinka monesti vaimon kanssa kaupassa oleva ylipainoinen mies vihjailee minulle tai kumppanilleni.
Kommentit (55)
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Muistuttaa teiniangstia tuo sun juttusi, oletko kovin nuori? Toivottavasti kukaan vanha kurttuinen eukko ei noin rähise..
En mikään teini enää ole, väkisinkö gootit pitää aina yhdistää siihen teiniangstiin?
Gootti?? Mistä hitosta mää voisin tietää että olet gootti? Eli joku mustaan sadetakkiin kesälläkin pukeutunut henkilö..? Pitääkö goottien siis rähistä??
Miksi te hankitte autoja, kun ette osaa niillä ajaa??? (kolarit)
Miksi te luette lääkäreiksi, kun ette osaa kuitenkaan työtänne tehdä??? (hoitovirheet)
Miksi te rakennatte taloja, kun ette kuitenkaan osaa niitä rakentaa??? (hometalot)
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu on vanha kunnon miesvihaaja. Koskaan en ole lukenut hänen kirjoittavan mitään positiivista miehistä. Aina miehet vain tekevät pelkkää pahaa hänen tarinoissaan. Painuhan nyt jo sinne hautausmaalle hiippailemaan. Ulkona on jo tarpeeksi pimeää.
Voi sinua miesparkaa, onko mennyt noin kovasti tunteisiin? En minä miehiä vihaa, mutta tietenkin miehet niin olettavat jos lesbo tai nainen ylipäänsä sanoo jotain negatiivista miehistä.
Ja ei sinne hautausmaalle näin aikaisten mennä.
Ei minua lesboutesi kiinnosta, joten turhaan yrität siihen vedota. Eikä minua haittaa, että joku kirjoittaa negatiivista miehistä. Mutta kun sinä kirjoitat miehistä vain ja ainoastaan negatiivisesti ja jatkuvasti, silloin sinut voi luokitella miesvihaajaksi. Vai miten itse luokittelisit miehen, joka kirjoittelisi jatkuvalla syötöllä pelkästään negatiivisia tarinoita naisista, ja siitä kuinka naiset tekevät pelkää pahaa hänelle ja hänen läheisilleen?
No pitäisikö väkisinkin vääntää positiviisia asioita miehistä, jotta minua ei vaan leimata miesvihaajaksi? En koe edes puhuvani miehistä kovin useasti, ei pahemmin kiinnosta. Mutta väitätkö etten saa kritisoida jos mies vihjailee minulle seksuaaliseen sävyyn tai sanoa vastaan missään asiassa miehelle?
En väitä. Väitän, että suurin osa jutuistasi on keksittyjä ja loput vääristeltyjä.
Klassinen suomalainen, kun ei omalle kohdalle tapahdu niin eihän niin voi kenelle muulle käydä.
Ei elämäni nyt niin jännittävää ole että siitä paistaisi paskanjauhanta läpi eikä elämäni niin tylsää ole että minun tarvitsisi luoda jotain tarinallista sisältöä siihen. Tosielämässäkin on minulle ihan tarpeeksi päänvaivaa.
Gootti lesbo..huh huh.. Mitä sinulle on tehty pienenä lapsi parka..;)
Heh, sori.
En tiennytkään, että vampyyrit käyvät kaupassa. Mitä ap sieltä ostelee, sian verta vai?
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Muistuttaa teiniangstia tuo sun juttusi, oletko kovin nuori? Toivottavasti kukaan vanha kurttuinen eukko ei noin rähise..
En mikään teini enää ole, väkisinkö gootit pitää aina yhdistää siihen teiniangstiin?
Gootti?? Mistä hitosta mää voisin tietää että olet gootti? Eli joku mustaan sadetakkiin kesälläkin pukeutunut henkilö..? Pitääkö goottien siis rähistä??
Kenties voisit klikata käyttäjätunnustani, siellähän se lukee.
Nosferatu on kylläkin miespuolinen vampyyri.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että vampyyrit käyvät kaupassa. Mitä ap sieltä ostelee, sian verta vai?
En tiennytkään että vampyyrit tyytyisivät eläimen vereen. Kauniin naisen kaulastahan sen täytyy tulla eikä mistään siasta.
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Aijaa, emmää niin kiinnostunut ole. Sitten mun täytyisi tutkia mikä on gootti yms. yms.
Tulee vaan mieleen että kun periaatteessa tykkään kaikenlaisista ihmisistä ja en ketään tuolla oikeassa maailmassa mulkoile enkä syrji niin pitääkö mun nyt ruveta varomaan teitä "gootteja"? Kun en haluaisi että kukaan säikäyttää mun tenavia jos ne tulee kiinnostuneina katsomaan vaikka sun rotsia? Kun en haluaisi ruveta lasta varoittelemaan tietyn näköisistä tai oloisista ihmisistä...
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä mun poika tulisi iloisesti juttelemaan sulle...
Kauhee rähinä ja asiasta ei jäädä keskustelemaan..
Sinussa se vika on ap. Vaikka mulla on lapsia, mua ei ole koskaan lapset häirinneet. Jos joku lääppisi vaatteitani katsoisin sen verran pahasti, että lääppiminen loppuisi, enkä ulisisi lapsen vanhempia apuun.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa se vika on ap. Vaikka mulla on lapsia, mua ei ole koskaan lapset häirinneet. Jos joku lääppisi vaatteitani katsoisin sen verran pahasti, että lääppiminen loppuisi, enkä ulisisi lapsen vanhempia apuun.
En minä lasten äitiä apuun pyytänyt vaan tämä tietenkin saapuu paikalle ja olettaa minun olevan jotenkin töykeä.
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Aijaa, emmää niin kiinnostunut ole. Sitten mun täytyisi tutkia mikä on gootti yms. yms.
Tulee vaan mieleen että kun periaatteessa tykkään kaikenlaisista ihmisistä ja en ketään tuolla oikeassa maailmassa mulkoile enkä syrji niin pitääkö mun nyt ruveta varomaan teitä "gootteja"? Kun en haluaisi että kukaan säikäyttää mun tenavia jos ne tulee kiinnostuneina katsomaan vaikka sun rotsia? Kun en haluaisi ruveta lasta varoittelemaan tietyn näköisistä tai oloisista ihmisistä...
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä mun poika tulisi iloisesti juttelemaan sulle...
Onko se sitten pakollista mulkoilla lapsia pahasti?
Väiti kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä mun poika tulisi iloisesti juttelemaan sulle...Onko se sitten pakollista mulkoilla lapsia pahasti?
Ei tietenkään, en vain itse oikein välitä lapsista.
Tai olla niille lapsille häijy? Harmittaa tietää että tuolla on ihmisiä jotka vain odottavat että lapset " käyttäytyvät typerästi" jotta niille pääsee ärisemään tai mulkoilemaan.
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä mun poika tulisi iloisesti juttelemaan sulle...Onko se sitten pakollista mulkoilla lapsia pahasti?
Ei tietenkään, en vain itse oikein välitä lapsista.
Sä et vaan oo tavannu oikean tyyppisiä lapsia..;) Ikävä kyllä meillä on tollasia "vapaasti kasvattettuja" tenavia joita ei ole opetettu olemaan hiljaa tai häpeämään itseään. Ne menee juttelemaan joka tyypille ja yleensä vastaanotto on ollut hyvä. Ei ne kulje räkä nokassa mulkoilemassa aikuisten tapaan ketään alta lipan vaan katsovat silmiin ja tervehtivät. Musta tuntuu että joku mustiin pukeutunut persoonallisen näköinen tyyppi olis oikeen mangneetti..
Vaikka en ihan jokaisesta asiasta ole kanssasi samaa mieltä niin on kyllä totta kuinka nykyajan penikat on huonokäytöksisiä. Ymmärrän ettei varmastikaan ole mukavaa kun tuollain tungetaan ns. omalle reviirille tai ei anneta olla rauhassa julkisella paikalla.
Eli se on ok et aikuiset ihmiset kyräilee, mut se harmittaa. Mut jos joku lapsi on kiinnostunut ja tulee juttelemaan eikä paskaakaan välitä siitä, voiko sulle jutella kun on gootti tai lesbo tai teini tai musta niin se on paha?