Millaisia ovat karjalaiset? (luonne, ulkonäkö ym.)
Kertokaa, jos tiedätte. Eroavatko etelä- ja pohjoiskarjalaiset merkittävästi toisistaan?
Kommentit (109)
Kaksinaamaisia. Ollaan olevinaan niin ihania ja välittäviä, mutta oikeasti ajatellaan ainoastaan omaa etua.
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaamaisia. Ollaan olevinaan niin ihania ja välittäviä, mutta oikeasti ajatellaan ainoastaan omaa etua.
Höh, pitäisihän heidän Sinun etua ajatella, tietenkin. Ihme sikoja.
Itse olen asioihin positiivisen rennosti suhtautuva ja otan muut huomioon. En ole erityisen räiskyvä ja ylisosiaalinen, jota yleisesti pidetään "e/p-karjalalaisina" ominaisuuksina.
Vanhempani kylläkin ovat aivan jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Uskonto, kieli ja kulttuuri erilainen kuin kantasuomalaisilla. Tulivat Suomeen turvapaikanhakijoina.
Huono provo. Ei oman maan sisällä muuttava voi "tulla Suomeen".
Vierailija kirjoitti:
Tummempia kuin länsisuomalaiset.
Totta, äitini suku tulee Karjalasta ja sen puolen sukulaisilla on tummat, todella paksut hiukset. Silmät tosin ovat vaaleat (siniset tai siniharmaat). Mielenkiintoisen näköinen yhdistelmä kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä vaaleita.
Ruskea silmäisiä toisin kuin länsisuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, äitini suku tulee Karjalasta ja sen puolen sukulaisilla on tummat, todella paksut hiukset. Silmät tosin ovat vaaleat (siniset tai siniharmaat). Mielenkiintoisen näköinen yhdistelmä kieltämättä.
Minun äidin isäni oli myös sieltä kotoisin ja oli tosi vaalea silmistä ja hiuksista. Vanhoilla päivillä hiukset muuttuivat paperinvalkoisiksi. :O Lisäksi oli kooltaan ihan pikku-ukko.
Mun suku on lähtöisin Viipurin maalaiskunnasta. Olen puhelias ja utelias uusien ihmisten suhteen, "tomera emäntä" joka tykkää laittaa ruokaa ja kestitä ihmisiä. Yleensä ajattelen asioista ja ihmisistä positiivisesti. Tykkään laulaa ja tanssia. Olen leveälanteinen ja roteva. Ruskeanpunertavat hiukset ja vihreät silmät.
Miehen suku on itä-Karjalasta (melkein Venäjältä). Mies on tosi tumma, melkein mustat hiukset ja oliivinvärinen iho, vihertävän harmaat silmät. Monesti häntä luullaan italialaiseksi tai ranskalaiseksi. Pitkä mies, leveäharteinen ja roteva. Mieskin on puhelias, avoin ja utelias uusille asioille. Tykkää tehdä asioita käsillään ja yleensä puuhaakin jotain remonttia tai nikkarointia. Rakastaa hyvää ruokaa ja hyvää seuraa kuten minäkin.
Meidän molempien sukujuuret siis ovat Karjalasta, emme ole siellä koskaan kumpikaan asuneet.
Itse olen sekoitus Karjalaista sukua ja Suomenruotsalaista. Annan lyhyen esitelmän itsestäni:
Olen mies, pian 21 vuotta täyttävä.
188 cm, paino 85 kg. Ruumiinrakenne raamikas, varsinkin rinta-olkapää ja yläselkä ovat hyvin kehittyneitä ja leveitä. Kaljuuntumisen ensimmäiset merkit alkoivat jo pari vuotta sitten, minulla siis tummanruskeat hiukset, siniharmaat silmät ja Kokoparta, joka kasvaa tiheään ja kovaa vauhtia.
Luonteeltani olen hieman äkkipikainen. Ärsyynnyn ja provosoidun helposti (äidin puolelta), teen nopeita ja hätiköityjä päätöksiä. Olen puhelias mutta aluksi todella sisäänpäinvetäytynyt.
Olen tutustunut paremmin kolmeen mieheen, joiden suku on luovutetusta Karjalasta. Yhteisiä piirteitä: paksu, tumma tukka - muuten melko karvattomia, keskimittainen, hoikka mutta jäntevä kroppa, kapeat kasvot, paksu penis.
Joo, vartalo jäntevä, ruskeat silmät, melko tomeria ja puheliaita luonteeltaan. Sukuni on Karjalasta.
Mä oon puoliks karjalainen ja puoliks länsisuomalainen ja mulla on kyl luojan kiitos vaaleet hiukset ja siniset silmät ja oon saanu koko elämäni Länsi-Suomessa asua <3
Karjalaiset ovat vuolassanaisia ja muutenkin kuulemma vaikuttavat länsisuomalaisesta psykoottisilta.
Osa suvusta Viipurin lähettyviltä, punertavanruskeat hiukset, iho ohut ja vaalea, pisamia, vihreät silmät.
Isän isä oli luovutetusta Karjalasta ja isän äiti rajalta. En sanoisi että ulkonäöstä voisi erottaa, paitsi mustat hiukset mutta goottejahan näkyy nykyään joka nurkalla. Lapsena ihmeteltiin aina olenko ulkomailta.
Komeita ja mukavia!