Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mikä toimii aina? Mikä sinut sytyttää?

Vierailija
15.09.2025 |

Onko se ehkä suukko niskaan tai takaapäin halaaminen?

Vai hyvä ruoka tai tiskaaminen tai siivoaminen?

Tai se tietty katse? Suuteleminen?

Kerro. Mikä sinut sytytttää, mikä toimii aina?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ruoka.

Vierailija
2/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei toimi aina. Saman asian jatkuva toistaminen tappaa kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyys. 

Vierailija
4/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyys. 

Tämä mullakin edellytyksenä. Mut sit myös jotain haluja herättävää, kuten pusut niskaan ja kaulaan, intohimoiset kosketukset vartalolla, kiihkeät suudelmat, etumuksen hierominen pyllyä vasten ja niskan näykkiminen samalla. Myös miehen kiihottumisen havainnointi, esim. tihentynyt hengitys.

Vierailija
5/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin sytytys on kyllä tuo takaapäin halaaminen ja niskan/selän ja korvien suutelu ja koskettelu. Vielä parempi jos tapahtuu sängyllä vatsallani maatessa vielä vaatteet päällä, menee kyllä aivot pois päältä todella helposti noin :) Tykkään kun tunnen toisen koko vartalon itseäni vasten, eikä minun tarvitse itse tehdä mitään erityistä, vaan voin rentouttaa vartaloni ja "sulaa" rauhassa kiihotuksen tunteeseen.

Vierailija
6/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitenkään yhdistä jotain kotitöitä mihinkään seksiin, omituinen ajatus.

Itse en tarvitse edes mitään "merkitseviä" katseita, vaan fyysistä kosketusta, joka tuntuu mukavalta. Esim. käsien hively ja hierominen voi olla todella stimuloivaa. Hyvä suutelu on myös kiihottavaa, mutta se täytyy todellakin tehdä oikein eikä vaan pieniä kuivia pusuja tai ympäriinsä kuolaamista. Harvojen miesten kanssa on suutelu toiminut oikeasti hyvin.

Vierailija
7/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso musta suonikas kalu.

Jaana.

Vierailija
8/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin sytytys on kyllä tuo takaapäin halaaminen ja niskan/selän ja korvien suutelu ja koskettelu. Vielä parempi jos tapahtuu sängyllä vatsallani maatessa vielä vaatteet päällä, menee kyllä aivot pois päältä todella helposti noin :) Tykkään kun tunnen toisen koko vartalon itseäni vasten, eikä minun tarvitse itse tehdä mitään erityistä, vaan voin rentouttaa vartaloni ja "sulaa" rauhassa kiihotuksen tunteeseen.

Mulla ihan sama paitsi selälläni maaten. Tykkään avautua miehelle vaikka vaatteet on päällä ja saada paitsi koko vartalot niin myös alapäät toisiaan vasten. Kiva tuntea miehen alkavan vähän työnnellä sitä kovuuttansa kun toinen ei malta millään olla enää paikallaan ja vaan pussailla.

Vierailija
9/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama paitsi selälläni maaten. Tykkään avautua miehelle vaikka vaatteet on päällä ja saada paitsi koko vartalot niin myös alapäät toisiaan vasten. Kiva tuntea miehen alkavan vähän työnnellä sitä kovuuttansa kun toinen ei malta millään olla enää paikallaan ja vaan pussailla.

Tää on ihanaa munkin mielestä.

Vierailija
10/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio.

Vierailija
11/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pysyt poissa, ap.

Vierailija
12/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään toimi aina. Mutta jos on semmoinen mies mistä voisin olla muutenkin kiinnostunut, huomioin kädet. Voi olla komein mies maailmassa mutta jos ei osaa koskea oikein, ei tule mitään. 

Vierailija
13/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii on minunki mielestä ja kun mies on jo penis paljaana tossa tianteessa kun se ei malta olla ottamatta sitä ulos. Tuntuu nii hyvältä ja tosi kiihottavaa tuntee housujen päälläki ne liikkeet.

Vierailija
14/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukko niskaan, kaulaan, halaaminen takaapäin

Lusikassa olo ja nukkuminen (nukkumisen yritys) =  rakastelua varmasti

Puhe-pusuttelu 

Kuulla joskus: rakastan sinua

Aahh.. pöksyt kastuu

Vierailija
15/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vaihe sais kestää kyllä tosi kauan ennen housujen riisumista. Tykkään pitkästä esileikistä, vaikkei siitä juuri kokemusta ole. On kyllä yks parhaimmista tunteista nuo molemmat asennot eli lantiot tai lantio ja peppu vastakkain. Kova kulli tuntuu hyvin myös silloin, vaikka on alushousut ja boxerit päällä, kun sitä hieroo häpyä vasten.

Vierailija
16/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa

Vierailija
17/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suukko niskaan, kaulaan, halaaminen takaapäin

Lusikassa olo ja nukkuminen (nukkumisen yritys) =  rakastelua varmasti

Puhe-pusuttelu 

Kuulla joskus: rakastan sinua

Aahh.. pöksyt kastuu

Ruoka

Tiskaaminen

Siivoaminen

Yks halidai.

Niitä ehtii sit myöhemmin hyvällä nauravalla mielellä hyvän musan kera hoidella. Vähä sinnepäin -tyyliin riittävää. Ei vakavaa. Välillä voisin ottaa suihin tai kusta. Jatketaan pyykkihommia. Ja näin edelleen.

Vierailija
18/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.  Suukko, märkä suudelma tai nuoleminen, niskaan, kaulaan, halaaminen  -  takaapäin 😍

2.  Lusikassa olo ja nukkuminen lusikassa  (=  nukkumisen yritys) =  rakastelua varmasti 😍

3..Puhe-pusuttelu / suuteleminen 

4..Kuulla joskus: rakastan sinua 

5. Mies pyytäisi ääneen läheisyyttä, seksiä, sanoisi ääneen, näyttäisi  stondiksen vetoketju auki ja tulisi lähelle, sanoisi ota, haluatko 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

-  Apua, miten ihania juttuja 🤤

-  Ex-mies(oletettu) ei koskaan mitään noista 🙄

You are my angel 

Vierailija
19/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkihappo naamalle

Vierailija
20/22 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: