Missä teinisi on nyt?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kolistelee keittiössä jotakin.
Tekee itselleen paria(kymmentä) voileipää välipalaksi.
Isosleirillä.
Repesin kun hän pakkasi ja sit yhtäkkiä "ai niin, raamattu!"
Ei olla mikään uskonnollinen perhe, mutta tytär halusi lähteä tuohon isoshommaan ja tosi kiva juttu.
Mutta harvemmin noi tavisnuoret pakkailee raamattua viikonloppuleirille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö?
Tuonne kadulle laitoin tienaamaan. Ei kiinnosta miten mutta ilman muutamaa satasta ei ole kotiin tulemista.
Huumoria, helvetin huonoa huumoria. Joillekkin kun tuo on todellista. Joskus mietin mistä ei saisi vitsailla?
Sellaista ei ole. Kaikesta sairaan kipeästäkin saa vääntää huumoria tai muuten on sensuuri. Se mikä on sitten huonoa huumoria on makuasia.
Assalla myymässä piirakkaa. T. äiti pohjoiskarjalasta
Kotona on, hänellä on koulusta vapaa viikonloppu ja tuli iltapäivällä junalla kotiin. Pianotunti oli kotona alkuillasta ja nyt lepuutetaan. Huomenna menee luultavasti bestiksen luona käymään ja tulee ennen kahdeksaa kotiin. Sunnuntaina käydään shoppailemassa ja sitten ajan hänet takaisin koululle.
Meillä on siis 15-vee lukiolainen josta olen kyllä aina tykännyt, mutta nyt kun hän ei asu kotona niin arvostan entistä enemmän meidän yhteistä aikaa. Ihana lapsi <3
Toinen on seurakunnan nuortenillassa, toinen isänsä kanssa navetassa hiehoa poijittamassa.
Toinen huoneessaan ja toinen Stockan Hulluilla Päivillä
Tuolla merellä kalassa. Vene sattui olemaan vapaa (mies ei ollut varannut sitä käyttöönsä) joten otti sen ja paineli vauhdilla kalastamaan.
Istuu autossa. Tulossa treeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Tossa vieresellä sohvalla. Mutta yhtä hyvin vois olla bileissä tms. Nyt kuitenkin kattoo vain elämää mun kanssa. 17 vuotias poika.
Äkkiä tilanteet muuttuu. Lähtikin kavereiden kanssa :)
Nuorisotilalla. Kymmeneen asti on tänään nuorille auki. Toinen teinimme on kotona, käyttää ruutuaikaansa tietsikalla. Ikää teineillä 13v ja 15v.
13 v on kaverinsa kanssa omassa huoneessa ja 16 v on tyttöystävänsä luona ja jää sinne yökylään.
14v tyttö tuli juuri kotiin, kuulemma liian kylmä olla kaupungilla. Meni saunaan kun oli vielä lämmin ja sovittiin että katotaan joku elokuva myöhemmin.
Huoneessa, en tiedä mitä tekee. Kävin aikaisemmin katsomassa, ja pyysi mua vaan lähtemään. Oli "aika" huono fiilis, itkenytkin oli. En yhtään tiedä mikä oli, enkä viittinyt pakottaakaan kertomaan kun ei halunnut itse sanoa mitään siitä.
Kaksi muuta keittiössä juttelemassa ja juomassa teetä.
Toinen kylän urheilukentällä ja toinen lähimmässä kaupungissa tai tulossa kotiin
Uskoisin että ovat ennen kymmentä kotona molemmat