"Roikuin" vuosikausia Mitäs nyt -foorumilla...
...ja vain silloin tällöin kurkin tänne, kun oli joku kohu. Nyt ole tyystin jättänyt sen ja seurailen vain tätä aaveetä. Mukavaa perjantai-iltaa :)
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, sama juttu. Vanha Mitäs nytin vakkari täälläkin. Mukavaa perjantaita!
Kiitos samoin! Minä olin oikein kirjautuneenakin kuvan kanssa Mitäs nyt:lle ja paskaakin sain niskaani mielipiteilleni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin! Minä olin oikein kirjautuneenakin kuvan kanssa Mitäs nyt:lle ja paskaakin sain niskaani mielipiteilleni :)
Siellä kyllä saikin paskaa niskaansa aika helposti, kun oli "mustana" tunnistettavissa. Mä kirjoitin aina Keittiönoita -nimimerkilläni ja poistatin koko profiilini, kun päätin häippästä palstalta.
Palstalla rehottava rasismi ja vihapuhe ajoi minut tänne, täältä törkeydet onneksi poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla rehottava rasismi ja vihapuhe ajoi minut tänne, täältä törkeydet onneksi poistetaan.
Ja täällä on sentään muutakin kuin rasismia ja vihapuhetta. Mitäs nyt vaikuttaa olevan aika kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vitun hiekkaneekerilesbo! Mamunhyysääjä paskaämmä!
Tää Vaavi on nyt aika ahterista. Kirjoita Forssa, niin johan poistuu ketju.
Pitäkää tunkk..., eiku vaippanne
Oi Keittiönoita 😍😍😍 oon saanut sulta monta hyvää ohjetta niin elämään kuin ruokaankin.
Joo, minä lähdin sieltä myös aikoja sitten. En edes muista, koska siellä olen viimeksi käynyt.
t: ex-säpäle
Tää vauva on ihan täyttä paskaa. Tämä on jo poistettu.
Ihan tyhmä ketju, mutta kuitenkin
Vierailija
klo 8:18 | 19.11.2016
Jos sulla on pyssyn vieressä runkkaava mies, niin tällai hän ajattelee
http://www.hs.fi/m/kotimaa/a1479442070076
Täälläkin muuan kaksplussan entinen vakkari :) vuosia sitten siirryin jo tänne.
Täällä myös. Kaksi vuotta sitten siirryin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös. Kaksi vuotta sitten siirryin.
Aijaa. Tää tyhmä sensuurifoorumi kiinnostaa?
Tulin vaan vittuilemaan tälle paskafoorumille. On tunnukset tännekin, mutta hukassa ovat. Saavat ollakin
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä lähdin sieltä myös aikoja sitten. En edes muista, koska siellä olen viimeksi käynyt.
t: ex-säpäle
http://kaksplus.fi/threads/wooot-nyt-meni-taas-fingerpori-yli-hilseen.2…
Varmaankin tarkoittaa sitä, että tuo tyyppi ei ole normaali ja lääkärin käskystä yrittää olla normaali käymällä treffeillä ja katselemalla televisiota.
säpäle harmaana, 12.12.2014
Hehe. Vauva oli kaatuneena, oikein paskalle!