Naisen paras ikä on 20-25, miehen paras 30-35
Joka ei tätä tosiasiaa kykene myöntämään, eläköön katkerana valetodellisuudessa.
Kommentit (65)
Ap ei ole koskaan saanut naista. Itseasiassa vaikuttaa siltä että nuoremmilta vois irrota mutta vanhemmilta ei...voivoivoi, hihih.. :)
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä olis parasta olla 20-25 -vuotias nainen? Eihän silloin oo saavuttanut vielä mitään. Paras elämä vasta edessä.
Paras ikä miehen mielestä. Käytännössä siis se ikä milloin saa eniten ja aidointa huomiota ja arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, en minä ainakaan halunnut parisuhteeseen 20-25-vuotiaana. Halusin mennä ja tulla miten tahdon, matkustaa ja kyllä, harrastaa irtoseksiä. Ei paljoa mitkään vakiintumiset kiinnostaneet.
Aivan :D Vieläkö voisit tehdä samaa. Niin :)
Ap
Voisin jos en olisi naimisissa eikä olisi lapsia. Kyllä sitä vientiä riittää edelleen vaikka ikää on yli 30v.
Minun paras ikäni oli 29-36 eikä se siitä muuksi muutu vaikka sinä olisit asiasta mitä mieltä tahansa. Kai ihminen itse parhaan ikänsä tietää.
Ap:n on pakko olla itse parikymppinen tai sitten katkera atm. Ei mitään elämänkokemusta.
Mistään hinnasta en haluaisi olla enää 20v. Paljon parempaa elämä näin 35v.
Ja tämänikäisenä sitä munaa jos haluaa niin saa milloin vain.
Vaikuttaa siltä että Ap:n 35-vuotias ex-naisystävä on lähtenyt nuoren,n. 25-vuotiaan miehen matkaan. Siitä seuraa juurikin tuollainen katkeruus. Jaxuhali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis teen kun saavuta parasta ennen -päivän ja elämäni on käytännössä ohi? Tuleeko joku joukkoteurastus? Hoitaako valtio jostain lapsilleni uuden äidin koska en enää voi heitä hoitaa, onhan aikani ohi.
Kolmenkympin jälkeen roolisi on hyvä äiti ja aviopuoliso! Ei mitään väärää siinä. Se ei liity siihen mitenkään että kolmenkympin jälkeen et kiinnosta miehiä samaan tapaan kuin 10 vuotta aiemmin.
En ymmärrä logiikkaasi. Miksi luulet, että naisia kiinnostaisi miesten huomio noin kovasti? Elämässä on paljon paljon paljon tärkeämpiä asioita kuin miesten antama huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, en minä ainakaan halunnut parisuhteeseen 20-25-vuotiaana. Halusin mennä ja tulla miten tahdon, matkustaa ja kyllä, harrastaa irtoseksiä. Ei paljoa mitkään vakiintumiset kiinnostaneet.
Ap
Minä olen 53 ja nyt nimenomaan voisin tehdä juuri tuota samaa; mennä ja tulla miten tahdon, on varaa matkustaa ja irtoseksiä saisin joka ikinen kerta kun viitsisin lähteä sitä hakemaan. Mutta sen sijaan vakiinnuin pari vuotta sitten parisuhteeseen. Hassu juttu, että pitkä, tumma, korkeasti koulutettu yrittäjämies huoli tällaisen parhaan ikänsä menettäneen naisen ;-)
Ap, olet ihan uskomattoman lapsellinen.
Miehelle paras ilä on 40-50. Ja koska tämä on mun mielipide, niin samalla myös absoluuttine totuus joka kaikkien täytyy hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis teen kun saavuta parasta ennen -päivän ja elämäni on käytännössä ohi? Tuleeko joku joukkoteurastus? Hoitaako valtio jostain lapsilleni uuden äidin koska en enää voi heitä hoitaa, onhan aikani ohi.
Kolmenkympin jälkeen roolisi on hyvä äiti ja aviopuoliso! Ei mitään väärää siinä. Se ei liity siihen mitenkään että kolmenkympin jälkeen et kiinnosta miehiä samaan tapaan kuin 10 vuotta aiemmin.
En ymmärrä logiikkaasi. Miksi luulet, että naisia kiinnostaisi miesten huomio noin kovasti? Elämässä on paljon paljon paljon tärkeämpiä asioita kuin miesten antama huomio.
Niin onkin, sen jälkeen kun et enää saa miesten huomiota ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen 53 ja nyt nimenomaan voisin tehdä juuri tuota samaa; mennä ja tulla miten tahdon, on varaa matkustaa ja irtoseksiä saisin joka ikinen kerta kun viitsisin lähteä sitä hakemaan. Mutta sen sijaan vakiinnuin pari vuotta sitten parisuhteeseen. Hassu juttu, että pitkä, tumma, korkeasti koulutettu yrittäjämies huoli tällaisen parhaan ikänsä menettäneen naisen ;-)
Ap, olet ihan uskomattoman lapsellinen.
Hyvä että löysit tasokkaan miehen. Vakiinnuitko sen takia että saamasi irtoseksi olisi ollut niin paljon huonompaa kuin 30 vuotta sitten jolloin sait sitä kaikista tasokkaimmilta miehiltä? Oletan sinut nuoruudessasi korkean tason naiseksi koska edelleen päälle 50 vuotiaana kykenit saamaan kaikkien naisten tavoitteleman miestyypin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämössä on myös paljon, paljon, paljon tärkeämpiä asioita kuin Sinkkuelämä-sarja, meikit, bloggaajat yms, mutta kaikki nuo kiinnostavat silti naisia kovasti.
Ap. Te miehet ette päätä miehen parasta ikää, vaan naiset. Tuu pois sieltä kuplastas.
N25
Voi hassua! Me ollaan sitten miehen kanssa molemmat jo ohi parhaan ikämme. Yhdessä oltu 19-vuotiaista joka meille oli ilmeisesti "paras ikä pariutua". Mistä tuo lokeroinnin tarve kumpuaa? Eikö ole hankalaa ajatella noin rajoittuneesti?
Heh, onneksi viihdyn parhaiten yksin niin ei tarvitse vaivata päätä sillä että parin vuoden päästä olen ohittanut "parhaan iän" :D
N23
Aloittaja taitaa olla alle 30-vuotias mies.
On tosi hassua, että joillakin miehillä on kuvitelma että he voivat äkkiä muuttua naisten silmissä kiinnostaviksi. Eivät muutu. Jos et kiinnosta naisia 2-kymppisenä, et kiinnosta milloinkaan. Nainen voi olla kiinnostunut muuttamaan miehen maksettuun omakotitaloon ja voi olla kiinnostunut saamaan perheen. Mutta ei tuollaiselle naiselle se mies ole kiinnostava, vain se kiinnostaa mitä voi saada kaupan päälle.
Joo tota mä oon 19v naikkonen ja ukko täyttää 21,ja aivan täydellinen aika pariutua nyt.
Miehet on parhaimmillaan 20-29-vuotiaina. Sitten alkaa pöhöttyminen, erektio-ongelmat, rupsahtaminen, veemäisyys ja kaikki epätoivottavat ominaisuudet lisääntymään merkittävästi. Kokemusta on.
Minusta kaikki on parhaimmillaan sen ikäisenä kun itse olen. T. 42v nainen
Paras ikä mihin? Minusta joka ikäkaudessa ja elämänvaiheessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Itse olen onnellisempi ja tasapainoisempi näin 40-vuotiaana kuin mitä olin 20 vuotta sitten.