Naisen paras ikä on 20-25, miehen paras 30-35
Joka ei tätä tosiasiaa kykene myöntämään, eläköön katkerana valetodellisuudessa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 20-vuotiaana aknenaamainen, epävarma, 10kg painavampi kuin nyt, sinkku ja tienasin n. 500-900e/kk. Nyt olen sileäihoinen, itsevarma, 10kg hoikempi, parisuhteessa ja tienaan 4000-4500e/kk. Nyt olen siis 34v.
Jee, poikkeus vahvistaa säännön! Oletko ikinä kuullut?
Palkkasi on merkityksetön, itsevarmuus voi olla hyvä tai huono ominaisuus, riippuu sen ilmenemisestä. Hoikempi olemus on plussaa.
Mutta ettekös te tietyntyyppiset miehet pelkää, että nainen on lompakkoloinen? Joudut pian vaikka maksamaan sen köyhän opiskelijatytön kahvit treffeillä, se on teikäläisille painajainen! Jokaisen ihmisen paras ikä on se, milloin on onnellisimmillaan, jollakin se voi olla 20 v, jollakin 40 tai vaikka 70 v. Jos puhut pelkästä ulkonäöstä, niin varmasti ihminen on freeseimmillään alta 30 v, sekä miehet että naiset. Kaunis / komea / seksikäs / viehättävä voi olla paljon vanhempanakin. Ei voi kuin sääliä, jos on noin kapeakatseinen ihminen ja elämä pyörii lähinnä ulkonäön ympärillä.
Paras kenen kannalta ja miltä kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla alle 30-vuotias mies.
On tosi hassua, että joillakin miehillä on kuvitelma että he voivat äkkiä muuttua naisten silmissä kiinnostaviksi. Eivät muutu. Jos et kiinnosta naisia 2-kymppisenä, et kiinnosta milloinkaan. Nainen voi olla kiinnostunut muuttamaan miehen maksettuun omakotitaloon ja voi olla kiinnostunut saamaan perheen. Mutta ei tuollaiselle naiselle se mies ole kiinnostava, vain se kiinnostaa mitä voi saada kaupan päälle.
Hyvä että olet rehellinen. Miksi muuten sama miehen sanomana herättää raivoa? :D
Siis kun mies sanoo että naista kiinnostaa vain raha niin tällöin melkein kaikki naiset tuomitsevat miehen vätykseksi jolla ei ole mitään tarjottavaa naisille. Äsken sanoit saman asian itse.
Aina kun joku mies onnittelee tällä palstalla rehellisyydestä, silloin tietää että tuo mies aikoo seuraavassa lauseessaan syytä valheita ja vääristelyä suut, silmät täyteen. Nämä ikisinkkumiehet ovat kuin käärmeitä.
Ihminen rajoittaa kyllä elämäänsä todella paljon, jos vapaaehtoisesti alkaa miettiä viittä parasta vuottaan. Hyvällä tuurilla ihmisellä on niitä sata. Silti joku ottaa asenteen, että vain viisi niistä vuosista voi oikeasti elää. Aika surullista.
Hyvä että olet rehellinen. Miksi muuten sama miehen sanomana herättää raivoa? :D
Siis kun mies sanoo että naista kiinnostaa vain raha niin tällöin melkein kaikki naiset tuomitsevat miehen vätykseksi jolla ei ole mitään tarjottavaa naisille. Äsken sanoit saman asian itse.