Naisen paras ikä on 20-25, miehen paras 30-35
Joka ei tätä tosiasiaa kykene myöntämään, eläköön katkerana valetodellisuudessa.
Kommentit (65)
Minä olin 20-vuotiaana aknenaamainen, epävarma, 10kg painavampi kuin nyt, sinkku ja tienasin n. 500-900e/kk. Nyt olen sileäihoinen, itsevarma, 10kg hoikempi, parisuhteessa ja tienaan 4000-4500e/kk. Nyt olen siis 34v.
Joillekin se pariutuminen ei ole kaikki kaikessa. Tuntuu että tätä hokee ne jotka ei koskaan saaneet ja tule saamaankaan naista. Esim itse olen saanut juuri sen unelmieni kumppanin niin minulla riittää aikaa ajatella vähän muutakin ja nähdä elämä moniulotteisempana kuin viiden vuoden mystisenä jaksona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Näin se vain on. Ehkä miehillä jopa 30-40. Naisilla ehkä 20-28.
Vielä paremmat luvut. No, antaa naisten elää valheessa, kai se on sitten jotenkin tyydyttävämpää kunnes kupla sitten jossain vaiheessa poksahtaa ja rajusti.
Ap
Miten te miehet jaksatte valehdella itsellenne päivästä toiseen tästä aiheesta? Vaikka te itse väitätte paranevanne vanhetessanne, se ei tee siitä totta.
Miehet paranee kunhan ei mennä yli 40 vuoden. Naisten alamäki alkaa 30 jälkeen. Mikä tässä on niin mahdotonta myöntää? Naisten kultakausi on sitäpaitsi pidempi, 16-30. Miehille se on opiskelujen päättymisestä 40 ikävuoteen, jos pitää itsensä muuten kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 20-vuotiaana aknenaamainen, epävarma, 10kg painavampi kuin nyt, sinkku ja tienasin n. 500-900e/kk. Nyt olen sileäihoinen, itsevarma, 10kg hoikempi, parisuhteessa ja tienaan 4000-4500e/kk. Nyt olen siis 34v.
Jee, poikkeus vahvistaa säännön! Oletko ikinä kuullut?
Palkkasi on merkityksetön, itsevarmuus voi olla hyvä tai huono ominaisuus, riippuu sen ilmenemisestä. Hoikempi olemus on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, en minä ainakaan halunnut parisuhteeseen 20-25-vuotiaana. Halusin mennä ja tulla miten tahdon, matkustaa ja kyllä, harrastaa irtoseksiä. Ei paljoa mitkään vakiintumiset kiinnostaneet.
Aivan :D Vieläkö voisit tehdä samaa. Niin :)
Ap
Varmaan voisin, jos haluaisin, mutta tuota tuli harrastettua riittävästi silloin alle kolmekymppisenä, enää ei oikein kiinnosta.
Mutta, jos siis yrität vihajilla, että tässä iässä (41) nainen ei sais munaa halutessaan, niin väärässä olet. Miehet (vieläpä yleensä nuoremmat) flirttaavat mulle lähes päivittäin kaupungilla, duunissa jne. pyytävät puhelinnumeroa yms. Mutta kun olen jo 14 vuotta ollut saman tyypin kanssa, niin mitäpä sitä vaihtamaankaan.
Minä se vaan kaunistun, olen 27v ja katsoessani kuvia 20v ajoilta järkytyn syvästi...:D
Ap on oikeasti nainen joka tykkää provosoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Näin se vain on. Ehkä miehillä jopa 30-40. Naisilla ehkä 20-28.
Vielä paremmat luvut. No, antaa naisten elää valheessa, kai se on sitten jotenkin tyydyttävämpää kunnes kupla sitten jossain vaiheessa poksahtaa ja rajusti.
Ap
Miten te miehet jaksatte valehdella itsellenne päivästä toiseen tästä aiheesta? Vaikka te itse väitätte paranevanne vanhetessanne, se ei tee siitä totta.
Miehet paranee kunhan ei mennä yli 40 vuoden. Naisten alamäki alkaa 30 jälkeen. Mikä tässä on niin mahdotonta myöntää? Naisten kultakausi on sitäpaitsi pidempi, 16-30. Miehille se on opiskelujen päättymisestä 40 ikävuoteen, jos pitää itsensä muuten kunnossa.
Vain teidän miesten mielestä. Parhaat miehet kuitenkin pariutuu 15-25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkasi on merkityksetön, itsevarmuus voi olla hyvä tai huono ominaisuus, riippuu sen ilmenemisestä. Hoikempi olemus on plussaa.
Palkkani on merkityksetön? Siis palkkani on kyllä todella merkityksellinen itselleni kiitos vain. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, en minä ainakaan halunnut parisuhteeseen 20-25-vuotiaana. Halusin mennä ja tulla miten tahdon, matkustaa ja kyllä, harrastaa irtoseksiä. Ei paljoa mitkään vakiintumiset kiinnostaneet.
Ap
Varmaan voisin, jos haluaisin, mutta tuota tuli harrastettua riittävästi silloin alle kolmekymppisenä, enää ei oikein kiinnosta.
Mutta, jos siis yrität vihajilla, että tässä iässä (41) nainen ei sais munaa halutessaan, niin väärässä olet. Miehet (vieläpä yleensä nuoremmat) flirttaavat mulle lähes päivittäin kaupungilla, duunissa jne. pyytävät puhelinnumeroa yms. Mutta kun olen jo 14 vuotta ollut saman tyypin kanssa, niin mitäpä sitä vaihtamaankaan.
Totta kai saat miestä halutessasi jos olet itsestä huolehtiva nelikymppinen mutta täysin varmaa on ettei sinua haluavat miehet ole samaa tasoa kuin ollessasi puolet nuorempi.
Mitä siis teen kun saavuta parasta ennen -päivän ja elämäni on käytännössä ohi? Tuleeko joku joukkoteurastus? Hoitaako valtio jostain lapsilleni uuden äidin koska en enää voi heitä hoitaa, onhan aikani ohi.
Mua jotenkin huvittaa Ap:n kaltaiset ihmiset, hyvin varma ihminen pariutuu parikymppisenä, suurinosa miehistä ja naisista pariutuu 30 ikävuoden jälkeen.
Surullisen tylsä elämä Ap:lla. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkani on merkityksetön? Siis palkkani on kyllä todella merkityksellinen itselleni kiitos vain. :)
Neljän tonnin kuukausipalkalla olettaisin vahvempaa loogista päättelykykyä. Mainitsit palkkasi puhuttaessa viehätysvoimastasi. Henk.koht. tasolla hyvä palkka tekee elämästä parempaa, miesten suhteen asia on merkityksetön paitsi silloin jos se on korkeampi kuin miehelle, jolloin siitä tulee haitta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis teen kun saavuta parasta ennen -päivän ja elämäni on käytännössä ohi? Tuleeko joku joukkoteurastus? Hoitaako valtio jostain lapsilleni uuden äidin koska en enää voi heitä hoitaa, onhan aikani ohi.
Kolmenkympin jälkeen roolisi on hyvä äiti ja aviopuoliso! Ei mitään väärää siinä. Se ei liity siihen mitenkään että kolmenkympin jälkeen et kiinnosta miehiä samaan tapaan kuin 10 vuotta aiemmin.
Relaa nyt vähän Ap ei ketään vois vähempää kiinnostaa ;)
Ja nainen olet selvästi sen huomaa heti.
En käsitä sun tekstistä mitään. Kai se on ihmisestä itsestään kiinni milloin tuntee elävänsä parasta aikaansa. Miten joku nobody voi sanoa, että nyt on sun elämän paras aika. Jatkossa ei voi olla kivaa. Ai on, no se ei voi vaan olla totta. Ei, vaikka sulla olis täydellinen elämä, niin se on huonoa, koska sun ikä on esim 32 v ja 4 kk. Silloin sun on pakko olla onneton. Ihme skeidaa.
Olisko aika ottaa lääkkeet?
Ok. Viimeistä viedään siis. :D
T. N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta kai saat miestä halutessasi jos olet itsestä huolehtiva nelikymppinen mutta täysin varmaa on ettei sinua haluavat miehet ole samaa tasoa kuin ollessasi puolet nuorempi.
Ap:llä ei ole tainnut olla minkäänlaista tasoa koskaan, ei nuorempana eikä nyt vanhanakaan. Koska tasokas mies on myös älykäs ja älykkyys ei kyllä mitenkään tästäkään ketjusta paista läpi vaikka kuinka tiirailisi.
Olen 30-vuotias nainen ja harrastan matkustelua sekä irtosuhteita. Lapsia ei ole eikä tule. Miehiä tosin näyttää kiinnostavan.
Ap, en menis sänkyyn sun kanssa. Markkina-arvosi on jo mennyttä :D
Et ole tainnut saada naista koskaan, sen huomaa katkeruudestasi. :(
Aivan äärettömän tylsä provo. Keksi parempi niin katotaan sitte.