Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole maininnut minusta vanhemmilleen

Jenna123
14.10.2016 |

En oikein tiedä mitä ajatella, ihan mielenkiinnolla kyselen, että mitä te muut mietitte.

Olemme olleet yhdessä yli vuoden päivät. Olen avoimesti kertonut omille vanhemmille, että minulla on joku tai jos he soittavat kun olen miehen luona, voin sanoa että missä olen ja mitä kuuluu. Mies ei ole vanhemmillani käynyt, mutta koen että on hyvä hänestä mainita ennen "näytille" viemistä.

Mies ei minusta ole omilleen edes maininnut. Kerran kaksi hänen äitinsä on soittanut ja kysyi ihan yleisesti missä mies menee, niin hän vastasi, että kaverilla :D

Miehen sisarukset ja ystävät tietävät kyllä olemassa olon, mutta niin he ovat tietäneet myös miehen edellisestä lyhyemmästä suhteesta.

Olisin itse ihan halukas tapaamaan jo kumppaniin perhettä ja hän minun, mutta tuntuu vähän oudolta että hänen vanhempansa eivät tiedä ja mun tietävät.

Olenko vähän hämilläni turhaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta (kolme kertaa kahdeksan vuoden aikana) kun poika on tuonut tyttöystävän näytille, niin olen katsonut tytön vatsanseutua ja todennut, että nyt etsitään alkoholitonta alkumaljaa. Mikä sitten lienee, kun ne suhteet on aika pian sen jälkeen päättyneet.

Jaa-a, pitäisikö katsoa peiliin ja miettiä niitä omia kasvatustaitoja? Aikamoinen kultakimpale tuo poikasi, jos hän on tehnyt kolme eri naista raskaaksi ja jättänyt nämä sitten yh:ina kasvattamaan omia lapsiaan. 

Vierailija
42/47 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta (kolme kertaa kahdeksan vuoden aikana) kun poika on tuonut tyttöystävän näytille, niin olen katsonut tytön vatsanseutua ja todennut, että nyt etsitään alkoholitonta alkumaljaa. Mikä sitten lienee, kun ne suhteet on aika pian sen jälkeen päättyneet.

Jaa-a, pitäisikö katsoa peiliin ja miettiä niitä omia kasvatustaitoja? Aikamoinen kultakimpale tuo poikasi, jos hän on tehnyt kolme eri naista raskaaksi ja jättänyt nämä sitten yh:ina kasvattamaan omia lapsiaan. 

Voi jestas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yhtäkkiä mieleen että hänen äitinsä olisi kummallinen/ mielenterveysongelmia tai liian riippuvainen pojastaan eikä mies uskalla siksi kertoa? Eukko haluaa olla poikansa ykkösnainen :))

Mutta.. Jos mies on n. 30-vuotias niin aika lapsellista käytöstä ettei uskalla kertoa että seurustelee.. Itse olin 18 kun jännitti kertoa vanhemmille.

Vierailija
44/47 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata mitä tapahtuu kun aikaa kuluu. Jotkut ei pysty sitoutumaan koska ovat liian sidoksissa lapsuuden perheeseen ja äiti ei ehkä halua pojalle ketään. Silloin kannattaa ottaa jalat alleen ja pian.

Vierailija
45/47 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on sekin mahdollisuus, että hän ei halua esitellä vanhempiaan sinulle. Siis häpeää heitä syystä tai toisesta.

Tätä ehdottaisin itsekin. Nimimerkillä oli tosi vaikea viedä poikaystävä kotiin. Meillä isä oli nihkeä hyväksymään asiaa ja lisäksi meillä oli järkyttävän sekaista, aina sekä vanhemmat uskovaiset. Tosin tiukka paikka se oli. No mies tottui meidän omituisuuksiin, koska heillä oli kotonaan omansa. 

Vierailija
46/47 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esittelin mieheni vanhemmille, kun muutettiin yhteen. Aiemminkin olin kyllä maininnut hänestä. Sen jälkeen onkin vietetty vuoroin esim. joulut kummankin porukoilla, kun omia lapsia ei vielä ole. Kyllä me samaa perhettä jo ollaan näin vuosien jälkeen, vaikka ei ollakaan menty naimisiin. Outona pitäisin, jos äitiäni ei kiinnostaisi kenen kanssa elämääni vietän.

Vierailija
47/47 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä