Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit Hullareilta?

Vierailija
13.10.2016 |

Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.

Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.

Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.

Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanruskeat villapöksyt.

Vierailija
182/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, kissalle herkkupaloja ja haamumunkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen untuvatyynyn, essence shamppislasit ja kartio juomalasit 40cl, liljakimpun ja Burberryn paidan

Vierailija
184/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajinepadan

Vierailija
185/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luxus palasaippuoita" xD

Huutonaurua. Köyhät on hauskoja.

Vierailija
186/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satumetsä- sarjasta kulhoja, pieniä ja isoja lautasia sekä mukeja kaksi kappaletta kutakin. Olen jo pitkään haaveillut sarjan astioista mutten ole raaskinut ostaa normaalihinnalla, ja nythän se näyttää taas poistuneen valikoimistakin. Nämä tekivät todella iloiseksi.

Ostin myös kolme huulipunaa, huultenrajauskynän sekä kynsilakan pikakuivattajan. Lisäksi ostin kidneypapupastaa, tortilloita, papuja, mausteita (sipulijauhetta ja Välimeren yrttejä), irtokarkkeja, Lindtin suklaakuulia, kirsikkatomaatteja sekä tuoretta basilikaa. 

Vierailija
187/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin untuvatakin (vanha on kulahtanut), nilkkurit (jalkani rakastavat Wondersin kenkiä), Iittalan karto-laseja (joita  joka tapauksessa tarvitsen ja jotka olivat myynnissä huomattavalla alennuksella) sekä Iittalan Kastehelmi-sarjan purkkeja, joista aion tarjota joulusillit (kätevät, kauniit kannelliset purkit).

Etukäteen olin ajatellut, että jättäisin hullarit kokonaan väliin, mutta kyllähän sinne Stokkalle tuli kuitenkin mentyä. Minusta nämä hullarit ovat iloinen markkinatapahtuma. Menen mielelläni nyt ja tulevaisuudessa (ellei stocka mene konkurssiin…) 

Vierailija
188/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin nettisivuilla katsomassa, enkä vieläkään ymmärrä Hullujen päivien ideaa. Musta tuntuu että noissa hinnassa on vain plussaa, ei missään nimessä ainakaan alennusta. Miksi joku haluaa mennä täyteen tavarataloon osatakseen jotain normaalihinnoilla tai jopa normaalia kalliimmilla hinnoilla?

Itse ainakin ostin villapaidan 59€ ja ovh oli 139€ (vanha hinta näkyi hullareiden hintalapun alta) eli mielestäni siellä kyllä ainakin osa tuotteista on ihan kunnon alennuksessa. Mutta ei varmastikaan kaikki!

Vierailija
189/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten, että Stockalla ei tällä kertaa ollut niin paljon Hullariapulaisia kuin viime vuosina. Ei varaa kenties palkata enää samalla tavalla?

t. entinen Hullut Päivät-apulainen

Joskus ennen oli jopa pakkaajia ruokaosastolla, pakkaamassa ihmisten ostoksia muovipusseihin. Ei ole enää. Henkilökunnan vähentämisessä syynä on oletettavasti rahan säästäminen.

Vierailija
190/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En tällä hetkellä tarvitse juuri mitään. Jos joku tavara/vaate hajoaa niin sitten ostan uuden. Mulla ei oo tarvetta törsäillä ja täyttää asuntoamme roinalla. En myöskään osta joululahjoja kuin lapsille muutaman kivan ja hyödyllisen jutun, jotka ovat jo tiedossa. Älytöntä tällainen kulutushysteria.

Vierailija
191/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lumenen kasvovoiteen, Estee Lauderin Perfectly clean -puhdistusvoiteen sekä Methodin käsitiskiainetta. 

Mulla oli tosi haikea fiilis Oulun hullareilla, vaikka siellä ei varsinaisesti kunnon tarjouksia tänä vuonna ollutkaan. Toivottavasti Oulu ei jämähdä pikkukaupungiksi stokan lähdön myötä, työttömyyskin on niin iso ongelma... Eiköhän siihen tilalle joku kauppakeskus tule.

Vierailija
192/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen mistä ne tänä vuonna oli kaivanut ne onnettomat harjoittelijat kassoille. Ainakin Jumbon stokkalla oli tällaisia nuoria naisia joista näkyi kilometrin päähän että ei ole minkäänlaista kokemusta sen paremmin asiakaspalvelusta kuin kassatyöskentelystäkään.

Ei oo enää Stokkan omaa rekryä, vaan Opteamilta tulee ne hullarin lisämyyjät. Sinne pääs  käytännössä kaikki ketkä haki, vaikka ei ois ees kokemusta.

Vierailija
193/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tyynyn, tempurin, on ollut haaveena jo pitkään

Mikä malli ja paljonko maksoi? Ajattelin hankkia uuden tilalle, kun koira söi edellisen. Messuilta saa Original-mallin n. satasella. Mietin vaan hankinko Hulluilta Päiviltä vai messuita. Nyt Ikean tyynyillä nukutaan, mutta huomaahan sen, ettei uni tule yhtä nopeasti kuin Tempurilla :(

Ombracio. Maksoi 119€. Tavallinen taisi olla n.100€, mutta en nähnyt niitä missään. En kyllä etsinytkään koska halusin tämän.

Vierailija
194/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen mistä ne tänä vuonna oli kaivanut ne onnettomat harjoittelijat kassoille. Ainakin Jumbon stokkalla oli tällaisia nuoria naisia joista näkyi kilometrin päähän että ei ole minkäänlaista kokemusta sen paremmin asiakaspalvelusta kuin kassatyöskentelystäkään.

Ei oo enää Stokkan omaa rekryä, vaan Opteamilta tulee ne hullarin lisämyyjät. Sinne pääs  käytännössä kaikki ketkä haki, vaikka ei ois ees kokemusta.

No ei kyllä päässy.

Vierailija
195/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tyynyn, tempurin, on ollut haaveena jo pitkään

Mikä malli ja paljonko maksoi? Ajattelin hankkia uuden tilalle, kun koira söi edellisen. Messuilta saa Original-mallin n. satasella. Mietin vaan hankinko Hulluilta Päiviltä vai messuita. Nyt Ikean tyynyillä nukutaan, mutta huomaahan sen, ettei uni tule yhtä nopeasti kuin Tempurilla :(

Ombracio. Maksoi 119€. Tavallinen taisi olla n.100€, mutta en nähnyt niitä missään. En kyllä etsinytkään koska halusin tämän.

Kiitti tiedosta. Bongailen niitä keväällä uudestaan, jos Hulluja Päiviä järjestetään silloinkin.

Vierailija
196/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten, että Stockalla ei tällä kertaa ollut niin paljon Hullariapulaisia kuin viime vuosina. Ei varaa kenties palkata enää samalla tavalla?

t. entinen Hullut Päivät-apulainen

Joskus ennen oli jopa pakkaajia ruokaosastolla, pakkaamassa ihmisten ostoksia muovipusseihin. Ei ole enää. Henkilökunnan vähentämisessä syynä on oletettavasti rahan säästäminen.

Minua opasti Stokkan uusi toimitusjohtaja.

Vierailija
197/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti ikäisille lapsille talvi goretex kengät. Nämä eivät ole kai kovin kannattavia ostoksia, tiedän että jostain cittarista saa halvemmalla. Mutta en i minä jaksa mennä kun ei ole autoa ja asutaan ihan keskustassa.

Viljapohja sukkia lapsille talveksi, ne oli mielestäni normaalia edullisempia. Kokoajan katoavia hanskoja myös parit lapsille.

Itselleni mallikappaleita Tara Jarmonin takin ja mekon koska ne oli kivoja ja kyllä niissä oli aleakin.normaalihintainen verrattuna. Niin ja ne viininpunaiset kumisaapas nilkkurit jotka oli kuvastossa. Ei mitään käsitystä oliko hyvä hinta vai ei, ne oli vaan kivat.

Varsi-imuriin . Tästä ei ole aavistustakaan mikä on hinta normaalisti , tarvitsin vaan sen vanhan mentyä rikki ja kun niitä oli siinä pino niin innostuin ostamaan.

Lisäsksi ison pakkauksen terveyssiteitä, keittiörättejä ja metodin kylppäri puhdistus liinoja . Kuvittelin että on jotenkin halvempia mutta en kyllä oikeasti tiedä. Ja herkun tarjouksia hyödyntänyt aina , ne on oikeasti hyviä.

Olen siis täysin valistumaton kuluttaja joka tykkää käydä hulluilla päivillä , se on vaan vähän niinkuin perinne. Kauhistukaa kulutuksen vastustajat :)

Kahdella kaveri äidillä on jopa sellainen perinne että vievät lapset aina sinne syömään haamumunkit . Tähän en itse ole vielä ryhtynyt :)

Vierailija
198/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen hajuveden ja Finnkinon leffaliput. :) 

Vierailija
199/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullareilla on kyllä varsinkin kosmetiikan suhteen välillä niin hyviä tarjouksia ettei laivaltakaan saa niin halvalla.

Itse ostin Lancômen Hydra Zen silmänympärysvoiteen, Cliniquen puhdistusgeelin jättikoossa, Clarinsin jättikokoisen vartalovoiteen, L'Occitanen Shea käsivoiteen, Batisten kuivashampoon, luonnonharjaksisen hiusharjan, ja Lumenen uuden Lähde kasvosuihkeen joka ei tosin kuulunut hullaritarjouksiin. 

Vierailija
200/214 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin haamumunkkeja! ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan