Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kannattaa suhtautua sellaisiin ihmisiin, jotka puhuvat minusta selän takana pahaa..

Vierailija
13.10.2016 |

...mutta jotka eivät tiedä, että minä tiedän heidän niin tekevän? Ja esittävät ystävää kohdatessa. Kannattaisiko kertoa heille, että minä tiedän mitä he minusta ajattelevat vai jättää omaan arvoonsa? Nämä ovat ihmisiä, joiden kanssa joudun olemaan tekemisissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljastaisi, että tiedän. Keep your friends close, keep your enemies closer...

Vierailija
22/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenpito minimiin enkä tee aloitteita tapaamisiin tms. Jos nähdään, olen cool ja ystävällinen. Selkeästi vetäytymiseni aiheuttaa rauhattomuutta, mutta nytpä heillä on aikaa miettiä syitä &seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti osaa olla muka ovela.

Kadehtii sinua, puhuu sinulle muista pahaa ja sinulle mustamaalaa ne tyypit joiden kanssa tulet toimeen, yrittäen katkoa näin sinulta ihmissuhteet.Saadakseen sinut alistetuksi ja hänen palvelijakseen.

Silti kehuu sinua, pitää muka 'ystävänä'.

Samalla hän ei ymmärrä ,että minkä kuvan antaa itsestään. Ei sitten millään ymmärrä ,että toinen tasan tarkkaan tietää millainen juonien punoja hän on.

Kuvittelee olevansa maailman napa vaikka todellisuudessa hän on matala kuin lammikko.

Vierailija
24/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista puhutaan ja juorutaan. Mutta jos nämä ihmiset kuitenkin esittävät ystävää ja tämä juoruaminen on arvostelua, tuomitsemista tai mustamaalaamista niin varmasti aika selvää etteivät tällaiset ihmiset ole aitoja ystäviä.

Mielestäni toisten arvosteleminen on aika vedenjakaja ihmistyypeissä, itse ainakin huomaan siitä nopeasti, että tähän juoruilijaan ei voi luottaa. Mielestäni ystävän tehtävä ei ole muutenkaan selän takana arvostella tai tuomita. Oikea ystävä osaa esittää vastakkaisen mielipiteen päin naamaa, jos sille on tarvetta.

Harvemmin oikeasti tapaa tällaista arvostelevaa juoruilijaa, joka on itse täysin tyytyväinen omaan elämäänsä.

Vierailija
25/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24! Mikä sattuma..kuulin juttua ..t.s.a.

Kiva ,et minuakin varoitettiin...vaikka olin jo vaistonnut ja siis osasin ajatella ,et kuulijalla vastuu.

Vierailija
26/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katkaisin välit erääseen ystävääni, jonka elämäntehtävä oli juoruta muista. Sitten hän saattoi vääristellä sanomisiani ja juoruta muille kuinka olen sanonut jotakin ilkeää. Esim. saatoin sanoa hänelle, miten en olisi ajatellut aiemmin että hän kiinnostuisi poikaystävästään, koska mies oli niin erilainen kuin aiemmat miehet. Mutta heti mieheen tutustuttuaan tajusin kuitenkin, että he olivat kuin luodut toisilleen.

Niin hän saattoi tämän tyyppisestä esimerkistä suuttua ja alkaa juoruta minusta miten olen ilkeä, koska sanoin että he eivät sovi poikaystävänsä kanssa yhteen.

Tiedän että ex-ystävälläni on paljon tuttuja ja varmasti mustamaalaa minua. Mutta toisaalta, jos he uskovat hänen juttujaan niin siinähän sitten uskovat. :/

Vierailija
27/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tällaisen pahimman luokan juoruilijan sekä kaksinaamaisen henkilön olen tuntenut. Yhdistävää heissä oli, että heillä oli koko ajan tarve korostaa kuinka ovat herkkiä ja kilttejä ihmisiä.

En tiedä sitten oliko tämä joku heidän taktiikkansa saada ihmiset "kiltteydellään" koukkuun vai eivätkö he vain oikeasti tiedostaneet omaa toimintaansa. Nykyään osaan jotakuinkin tunnistaa tällaiset, jos minulle koko ajan juorutaan muista niin tiedän että minusta tehdään samaa.

Vierailija
28/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa vain, et satun jutut ovat satuja ;-).

Vierailija
29/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
30/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

83? ;))

Vierailija
31/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana? Pieraise.

Vierailija
32/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Ensinnäkin pyrkisin jotenkin varmistautumaan, että he todella OVAT juorunneet minusta ilkeyksiä, eli kysyisin joltakulta toiseltakin, onko kuullut moista.

Nimittäin voi aivan hyvin olla, että se välikäsi, jolta kuulen asiasta on a) tulkinnut väärin tai b) haluaa itse olla riidankylväjä. Tätäkin on nähty, että se "viestinviejä" on halunnut pilata kaverien välit, ja keksii ilkeyksiä toisen suuhun.

Sitten miettisin, pitääkö oikoa niitä huhuja. Yleensä ei, koska ilkeät juoruilijat yleensä tiedetään ilkeiksi juoruilijoiksi ja heidän juttujaan kuunnellaan suodatin päällä muutenkin.

Sitten jos joku todella systemaattisesti parjaa minua - ei siis ole "vain" eri linjoilla vaikkapa elämänvalintojeni suhteen, se on aivan sallittua - ottaisin etäisyyttä. Jos on pakko olla esim. työn takia tekemisissä, en riitelisi, mutta en myöskään kertoisi MITÄÄN omia asioitani, ja pitäisin kanssakäymisen minimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi