Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kannattaa suhtautua sellaisiin ihmisiin, jotka puhuvat minusta selän takana pahaa..

Vierailija
13.10.2016 |

...mutta jotka eivät tiedä, että minä tiedän heidän niin tekevän? Ja esittävät ystävää kohdatessa. Kannattaisiko kertoa heille, että minä tiedän mitä he minusta ajattelevat vai jättää omaan arvoonsa? Nämä ovat ihmisiä, joiden kanssa joudun olemaan tekemisissä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO

Vierailija
2/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskaveripiirissä suurin osa naisista kommentoi toistensa tekemisiä toisille silloin kun kohde ei ole paikalla. Ja nämä kommentit on useimmiten negatiivissävytteisiä. En kovin vakavasti ottaisi näitä puheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan asian olla. Omien kokemusten perusteella ne, jotka tuota harrastavat, puhuvat samalla tavalla lähes kaikista, kuka milloinkin on poissa paikalta. Aika uuno saa olla jos kuvittelee, ettei ne puheet koskaan kantautuisi asisnosaisen korviin. Yleeensä sellaset puheet kertoo enemmän puhujasta kuin kohteestaan, enkä vaivaisi itseäni asialla. Periaatteessa joku pieni "piikki" sanomisistaan voisi herätellä, mutta herkästi vaan pahentaa tilannetta.

Tietysti jos alkaa levittelemään jotain valheellista tietoa niin sitten voisi olla jo aika puuttua asiaan.

Vierailija
4/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt omaan arvoonsa vain. Kyseessä todella kaksinaamaisia ihmisiä, joten tuumasin tämän olevan parempi vaihtoehto.

Vierailija
5/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule tyhmä, kokematon, lapsellinen ja epävarma ihminen kiero-juoruilee.Leikki on lapsen työtä.

Vierailija
6/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kusipäitä on aina. Toki ärsyttää kun joutuu moisten silmätikuksi. Itse hoidin vain pakolliset asiat tuollaisten kanssa, lässyttäkööt mitä lässyttävät. Enemmän se heistä kertoo kuin sinusta.

Vaikea ymmärtää aikuisia jotka käyttäytyvät kuin pienet lapset, ja eivät edes itse ymmärrä sitä.

Vierailija
7/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin jos kykenet tämän heille anteeksiantamaan, olet vahvoilla. Katkeruuteen ei kannata sortua. Mistä olet saanut tietää seläntakana puhumisesta? Onko tiedonlähteesi luotettava?

Minusta on myös puhuttu, mutta ymmärrän sen kuuluvan ihmisluontoon. Sitä paitsi näillä juoruajilla on omat ongelmansa, eivät kai muuten pahaa toisista puhuisikaan.

Itse jättäisin tällaiset jutut ihan omaan arvoonsa, jollei sinua ihan tarkoituksella pyritä vahingoittamaan ja esim. savustamaan ulos työpaikasta tms.

Vierailija
8/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus kateus kateus näkyy jo naamasta . Sorry.

Vierailija
9/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaudut pikku hiljaa. Siinä se. Ei ne opi.

Vierailija
10/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta. Puhukoon jos puhututtaa. Ne jotka mut tuntee, ei usko kuitenkaan mitään paskapuheita, ja jos ei tunne, niin ei ole mitään väliäkään mitä ne ajattelee. En nosta asiasta mitään meteliä, käyttäydyn kohteliaasti ja ystävällisesti kuten aina.

Vierailija
11/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan asian olla. Omien kokemusten perusteella ne, jotka tuota harrastavat, puhuvat samalla tavalla lähes kaikista, kuka milloinkin on poissa paikalta. Aika uuno saa olla jos kuvittelee, ettei ne puheet koskaan kantautuisi asisnosaisen korviin. Yleeensä sellaset puheet kertoo enemmän puhujasta kuin kohteestaan, enkä vaivaisi itseäni asialla. Periaatteessa joku pieni "piikki" sanomisistaan voisi herätellä, mutta herkästi vaan pahentaa tilannetta.

Tietysti jos alkaa levittelemään jotain valheellista tietoa niin sitten voisi olla jo aika puuttua asiaan.

Muuten samaa mieltä, mutta viimeisen lauseen lopun kirjoittaisin"...sitten PITÄISI jo puuttua asiaan"

Vierailija
12/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naamasta ei näy kuin kierous.

T. S

Vierailija
13/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ite en ole puuttunut vaikka kateellisista näkee sen yhdistävän negan. Jos olet pitkään tekemisissä, niin ei sekään mitään paranna. Tiedä sitten jos menisit ylemmälle taholle "valittamaan". Sit pitäis todella mennä asenteella, et nyt loppu tämä touhu heti prkl.

Vierailija
14/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunta jäi kiinni minusta pahan puhumisesta julkisella paikalla. Kannattaisi vähän katsoa missä sitä juttelee :D Tuskin vieläkään tietävät että olin selän takana. Haukkuivat käytännössä pystyyn siitä kun tulin suunnitellusti raskaaksi. Itse ovat veloja. Sinne meni "ystävyys". Lopetin yhteydenpidon eikä sieltäkään suunnalta pahemmin tiedusteluita tullut että miksi minusta ei ole kuulunut niin varmaan ihan hyvä näin sitten. Kaikesta huolimatta toivon heille kaikkea hyvää vaikka eivät puolestani kyenneetkään iloitsemaan.

Vierailija
16/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap! Itse olen elämässäni tekemisissä minusta pahaa selän takana puhuvien ihmisten kanssa. He ovat sekä sukulaisia, " ystäviä" sekä tuttavia.

Minulla on sairaus, josta kärsin kovasti, ja olen hyvin tietoinen että ihmiset puhuvat minusta pahaa selän takana sairauteni oireiden takia.

Ei ole kuvittelua vaan puheet, ilmeet, eleet ovat kertoneet asian. He eivät tiedä että tiedän heidän todelliset ajatuksensa minusta. Edessäpäin yleensä esittävät hyvää.

Osan näistä ihmisistä, törkeimmät tapaukset, olen yksinkertaisesti heivannut elämästäni lopullisesti. Muiden kaksinaamaisten kanssa olen yhä tekemisissä, mutta varauksin; ei tule oltua ihan täysillä oma itsensä heidän seurassaan.

Jos jotain olen tästä kaikesta oppinut, sen ainakin etten itse puhu mielelläni toisista pahaa, koska tiedän miten kipeältä se voi tuntua puheen kohteesta.

Vierailija
17/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 Käsky

Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

Vierailija
18/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä haukkujat eivät edes tajua, kuinka vastenmielisiltä itse kuulostavat. Nämä ihmiset ovat yleensä niitä rääväsuita, jotka kuvittelevat olevansa itse hyviä tyyppejä. Puistattavia yksilöitä.

Vierailija
19/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin sellaiset ihmiset tunnistaa jo pärstästä jotka esittävät ystävällistä mutta ajattelevat muuta. He ovat usein liioitellun maireita ja utelevat sinusta ja mahdollisesti myös toisten asioista, juorutakseen.

Sitten ilmeistä näkee myös onko aidosti kiinnostunut. Heillä on pilkallinen ilme eikä myötätuntoinen.

Vierailija
20/32 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat tulevat eräänä päivänä seisomaan Jumalan edessä ja heidän pitää tehdä sanoistaan ja teoistaan tili. Se päivä on tulossa, sitä ei pääse pakoon.

Vaikka sorretut nyt joutuisivatkin kärsimään muiden pahuuden tähden, niin on syytä olla kuitenkin levollinen koska jos toimii itse oikein ja tekee hyvää niin tekee Jumalan tahdon mikä on se ainoa tärkeä asia.

Jumala antaa palkan jokaiselle, tekojen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi