Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa viikossa harrastat raskasta liikuntaa?

Vierailija
13.10.2016 |

Oletko tyytyväinen vartaloosi?

Entä seksielämääsi ja mieheltä/miehiltä saamaasi huomioon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 kertaa viikossa. Olen hyvin tyytyväinen vartalooni. Olen sinkku, eikä mua oikeastaan kiinnosta miesten huomio. Jos joku huomaa niin huomaa, ihan sama.

Vierailija
2/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla 4-5 kertaa viikossa ja lisäksi pidempiä pyörälenkkejä pari tuntia siihen päälle. Plus arkiliikunta. Kroppa on hyvä, miehet katsoo mutta eivät ikinä lähesty. Seksiä saan onneksi omalta mieheltä tarpeeksi :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan.

Vierailija
4/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, enempään ei ole aikaa ja olen arjessa aktiivinen joten kevyttä liikuntaa tulee päivittäin aika paljon.

Seksielämään en just nyt ole tyytyväinen koska me miehen kanssa priorisoidaan uni tai oma aika tällä hetkellä korkeammalle kuin seksi.

Kroppaani olen suht tyytyväinen ja miehiltä saan huomiota paljon enemmän kuin haluaisikaan.

Vierailija
5/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa rugbya ja pari kertaa viikossa futista. Lisäksi näihin kuuluvat salitreenit. Olen tyytyväinen vartalooni ja naisten mielestä olen "kuuma". Mulle riittää, että vaimoni tykkää. M29 ja latino

Vierailija
6/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän käydä ryhmäliikuntatunneilla kolme kertaa viikossa. Elintasoplösönä otin itseäni niskasta kiinni. Seksielämä on aina ollut hyvää. N38

Vierailija
7/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen pari-kolme kertaa viikossa. Treenaan 8. maratonia varten. Olen ehkä liiankin laiha. Ja sinkku.

Vierailija
8/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Kroppa saisi olla toki timmimpi, seksielämä on loistavaa eikä mua kiinnosta muiden miesten huomio pätkääkään.

Vierailija
9/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Olen pullukka. Seksielämä ok. Random miesten huomio ei kiinnosta.

Vierailija
10/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, en todellakaan harrasta mitään liikuntaa. Olen normaalipainon alarajoilla. Välttelen miehiä.

Vierailija
11/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhdistätte työn, treenit ja perheen?

Vierailija
12/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa, en ole, en halua saada mitään huomiota.

Vierailija
13/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pari kertaa. Nyt toivun murtuneesta jalasta, joten 1-2 kertaa kevyempää (pilates ja vesijumppa) viimeiset pari kolme viikkoa.

Olen ihan tyytyväinen, mutta parisuhdekiloja on karttunut vähän yli 10. Eli niistä eroon, niin kaikki on hyvin!

Mies jatkuvasti kehuu kroppaani, tykkää isosta pepusta ja tisseistä sekä toki muistakin osista.

Vierailija
14/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan. Kroppa saisi olla toki timmimpi, seksielämä on loistavaa eikä mua kiinnosta muiden miesten huomio pätkääkään.

Mitens ne terveyssyyt? Ei taida kiinnostaa?

Vierailija
15/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhdistätte työn, treenit ja perheen?

Ryhmäliikunta aamuisin.

Vierailija
16/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmena päivänä treenaan ja kaikkina päivinä teen kevyttä liikuntaa, siis kävelen tai pyöräilen matkat ja semmosta :)

Olen tyytyväinen vartalooni! 3krt viikossa treenaaminen on mulle ihan maksimi, tarvitsen 2 palautumispäivää useimmiten sen jälkeen kun olen treenannut painoilla. Ehkä vois koittaa vaikka käydä jossain kehonhuoltotunnilla kolmen treenin lisäksi, mutta enempää lihaskuntoa en varmaan pystyisi tekemään :)

Vierailija
17/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 Kertaa. Liikunta on tylsää ja inhottavaa, tai lähinnä liikunnan aloitus ,univelkaisena ja tympääntyneenä. Kurkkuun ja keuhkoihin sattuu ja hengästyy.Teen niin helvetisti kotitöitä ettei niiden lisäksi huvita enään tehdä muuta. kun hommat tehty menen mieluummin sohvalle ,viltin alle kuin lähden tuonne harmaaseen viileyteen palelemaan. Kuntosalilla tykkäisin käydä, mutta ei ole varaa. Kotona en jumppaa, en saa aikaiseksi, aina keksin jotain muuta.... keskivartalo turpoaa...miesten huomiosta voi vain haaveilla. Onneksi oma mies vielä tuntuu hyväksyvän minut, mutta kyllä sänkypuuhien aikana itseäni todella häiritsee oma ulkomuoto ja vaikea nauttia. ja ne terveyshaitat huolestuttaa, ylipainoa n. 10kg.

Toivon että voisin innostua liikunnasta.

Vierailija
18/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Olen ihan tyytyväinen, muutaman kilon haluaisin lisää. Nykyisin olen jo päässyt alipainosta normaalipainoon. Seksielämä on loistava ja kyllä, saan miehiltä huomiota jos haluan. Mieheltä saan positiivista huomiota aina.

Vierailija
19/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Kunhan lapsi kasvaa eikä oo enää niin kiinni mussa imetyksen vuoksi niin sit useemmin toivottavasti. Nyt käyn kerran viikossa salilla tai kahvakuulassa. Lapsi on tällä hetkellä 5kk.

Vierailija
20/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen n. 3 päivänä ja käyn kerran salilla. En ole täysin tyytyväinen. Nytkin jalassa rasitusvamma. 

Seksielämää ei ole. Olen sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän