Tiukoissa trikoissa juoksevat rimppakinttuiset miehet
Kommentit (47)
Jotkut tykkää tummista, toiset vaaleista, mä tykkään lihaksikkaista.
Kaikista vaikeinta on keskustella ihmisen kanssa joka ei pysy asiassa vaan kääntää sen toisaalle.
kyykyilläkiertopotkuihinvoimaa kirjoitti:
tuulen nussima vinkuheinä tai kuivan kesän orava.
Semmossia ne on ja siltä ne näyttää trikoissa. Kannattaisiko pukeutua ihan väljiin verkkareihin ja huppariin kuten normaalit jätkät tekee. Mustanaamio on mies erikseen. Annetaan mustanaamion olla mustanaamio. Jooko?
Eihän mulla mitään sarjakuvia vastaan ole ja pysyyhän se Mustanaamio siellä niiden sarjislehtien sivuilla pitämättäkin.
Mitäs sinä tuolla kommentillasi muuten yrität naamioida?
Homofobiaasi vaiko ihmisten potkimisenhaluasi ?
Kannattaisikohan sinunkin nyt vain antaa muiden ihmisten käydä juoksulenkeillään ihan rauhassa ja pitää huoli vain niistä omista pieruverkkareistasi.
Kukaan ei puutu niihin,eikä ketään kiinnosta.
Ehkä ne on niitä, jotka tajuaa mitä tarkoittaa, että minimoidakseen 8 tunnin istumatyön aiheuttamat haitat ihmisen pitää harrastaa rasittavaa liikuntaa vähintään tunti päivässä!
Rimppakinttuiset miehet eivät välitä. Valtaosa kestävyysurheilijoista on kuitenkin älykkäitä ja rikkaita. Alfojen harrastus.
Tuliko ap:lta itku? Voi ressukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Pahimpaan ruuhka-aikaan autojen pakokaasuissa lenkkeilevät rimppakinttuiset miehet ovat surkuhupaisa näky.
Autojen pakokaasut ovat kaupungin keskustassa törkeä ympäristöpoliittinen näky.
Tulevaisuuden Helsingin keskusta tulee vielä olemaan yksityisiltä henkilöautoilta kiellettyä aluetta.
Läskien itku, siitä minä nautin. Vaikka mammapalstalla on jo vähän ylitarjontaa.
Pitkään ei jatku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpaan ruuhka-aikaan autojen pakokaasuissa lenkkeilevät rimppakinttuiset miehet ovat surkuhupaisa näky.
Autojen pakokaasut ovat kaupungin keskustassa törkeä ympäristöpoliittinen näky.
Tulevaisuuden Helsingin keskusta tulee vielä olemaan yksityisiltä henkilöautoilta kiellettyä aluetta.
Eikö sen olisi hyvä olla sitä jo nyt? Ja samoin joutava lorviminen keskustassa voisi olla kiellettyä. Vähintään luuta käteen.
Pahoittelut, etten ole muistanut kysyä lupaa trikoiden pitämiseen julkisella paikalla. Kun nyt kuitenkin juoksua harrastan, niin niitä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä karmealta näyttää jättiperseiset mammat tiukoissa trikoissa.
Anteeksi. Rakastan lenkkeilyä vaikka vartaloni ei näytä siltä. Trikoot on niin hyvät päällä. Annettaisiinko kuitenkin kaikkien harrastaa liikuntaa rauhassa?!
Mutta tarkoittiko edellinen kirjoittaja naisia tiukoissa trikoissa lähikaupassa?
Mitä?! Ei ole, eilenkin tuli vastaan muutama "rimppakinttu" trikoissa. Vauhti oli kova mutta kerkesin nähdä kaiken tarvittavan :D
Kylläpä täällä haukutaan miehiä monesta asiasta.
Nyt jo lenkkeilijöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Paremmalta se näyttää kuin tuulipuvussa "juokseva" ylipainoinen mies.
T. Nainen joka harrastaa juoksemista
Voi herran jestas, mitäs jos sekä aloittaja että tämän komentin kirjoittaja antaisivat kaiken kokoisten ja näköisten kanssaihmisten lenkkeillä rauhassa sellaisissa vaatteissa mitkä itseä miellyttää. Keskittykää siihen omaan tekemiseen vaan.
-toinen juoksua harrastava nainen
Olen otsikossa mainittu mies. Kananjalat ja suht' kireät trikoot. Ei kuitenkaan aivan kullia nuolevat kuten useimmat ns. tavalliset juokstutrikoot ovat. Toki minulla on myös näitä kireitä, mutta on mukavampi juosta, kun housu on reidestä hieman löysempi. Eihän näillä tietenkään kehtaa tehdä muuta kuin juosta, minkä moni stadilainen on pannut merkille.
Täällä isolla kirkolla nimittäin moni mies pukee trikoon päälle shortsit. Liekö syynä mammojen pelko tai halu samastua koviin crossfit-jannuihin? Ja samaa näkee keskustan alueen kuntosaleilla. Eipä mahda tulla hiki...
Nuoremmat mammat sen sijaan kulkevat juoksutrikoissa häistä hautajaisiin, vaikkei reiden ympärys välttämättä tätä suosi. Paatuneen setämiehen on mukava katsoa hieman hyllyvää pyllyä. Tyylikästä se ei ole.
Kokeile ap joskus katsella miehiä ihan vaan ihmisinä, niin ehkä sinäkin vielä löydät parisuhteen :)
Vierailija kirjoitti:
Olen otsikossa mainittu mies. Kananjalat ja suht' kireät trikoot. Ei kuitenkaan aivan kullia nuolevat kuten useimmat ns. tavalliset juokstutrikoot ovat.
Kullia nuolevathan niiden trikoiden pitää ollakin. Mitäs mieltä niitä muuten on pitää.
kyykyilläkiertopotkuihinvoimaa kirjoitti:
Kannattaisiko pukeutua ihan väljiin verkkareihin ja huppariin kuten normaalit jätkät tekee.
Juoksutrikoisiin pukeutuminen on se uusi normaali. Turha yrittää rajoittaa sitä, miten miehet saavat pukeutua.
Tiukoissa trikoissa löntystävät taikinajalkaiset naiset.
Ihana näky.