Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppila...joulukin.

Vierailija
12.10.2016 |

Anoppilassa on aina kuoleman tylsää.Ainoat ohjelmat on tv,ruoka,makoilu ja nukkuminen.Erityisesti pyhät menee näissä merkeissä ja pääni hajoaa!

Olen liikkuva ja urheilullinen,en ole tottunut katsomaan salkkareita.Puoliso heittäytyy anoppilassa aina löysäksi.Talo on keskellä korpea eikä ympäristössä ole mitään mielenkiintoista.Lapsia ei ole.

Joulu pakko olla anoppilassa parisuhteen vaatimuksesta tänä vuonna.Inhoan tällaisia jouluja!Kohtalon tovereita?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieman naurattaa äidin  viime joulu. Sovittiin, että tullaan perheineen jouluksi, tämä ok. Sitten manipuloija käly ehdottikin, että heille jouluksi ja sitten peruttiin meidän vierailu. Käly lähtikin aattona omien lasten luokse (luultavasti riidan vuoksi) ja puoliso eli vanhempien oma lapsi ilmoitti, että on sairaana (tekosyy). Huvittavaksi tekee se, että uskoo kaiken. Vietti yksin joulun, sama näytelmä edessä kohta taas. En osallistu.

Vierailija
62/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin viestejä ja hiukan on väärin ymmärretty... emme ole mikään tyttis ja poikkis,vaan ihan aikuisia.Minusta ei myöskään appivanhempien tarvitse mua olla viihdyttämässä,tylsää on ihan vaan se,että tuntuu kuin olisi nalkissa.

Voisin tietenkin pakottaa puolison jäämään kanssani kotiin,teemme näin joka toinen vuosi.Mutta ei sekään ole reilua,että minä määrään.Ei se musta kynnysmattoa tee,vaan pyrin kompromissiin (musta se kuuluu parisuhteeseen).En halua olla joulua yksinkään kotona,koska nämä appivanhemmat ihmettelisi sitä sen verran,että en sitten jaksa sitäkään selvittää..

Ehkä joku ymmärsi mun pointin,että tässä jo aika kypsässä iässä alkaa nuo omat jouluperinteet kiinnostaa enemmän.Silti mun puoliso haluaa tätä ja pakko se on joustaa tässä vuorotellen.

Mutta...kyllä mua ahdistaa.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin viestejä ja hiukan on väärin ymmärretty... emme ole mikään tyttis ja poikkis,vaan ihan aikuisia.Minusta ei myöskään appivanhempien tarvitse mua olla viihdyttämässä,tylsää on ihan vaan se,että tuntuu kuin olisi nalkissa.

Voisin tietenkin pakottaa puolison jäämään kanssani kotiin,teemme näin joka toinen vuosi.Mutta ei sekään ole reilua,että minä määrään.Ei se musta kynnysmattoa tee,vaan pyrin kompromissiin (musta se kuuluu parisuhteeseen).En halua olla joulua yksinkään kotona,koska nämä appivanhemmat ihmettelisi sitä sen verran,että en sitten jaksa sitäkään selvittää..

Ehkä joku ymmärsi mun pointin,että tässä jo aika kypsässä iässä alkaa nuo omat jouluperinteet kiinnostaa enemmän.Silti mun puoliso haluaa tätä ja pakko se on joustaa tässä vuorotellen.

Mutta...kyllä mua ahdistaa.Ap

Okei, olette aikuisia, sanot. Mikäs siinä sitten on vikana että et pääse kämpästä pihalle liikkumaan jos mies ei lähde?

Vierailija
64/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt,nyt...tämä anoppi ei mua kyllä passaa.En mä mikään ihmis-sika ole :).Suksia ei ole,koska asun rapaisessa kaupungissa jossa lunta on aika harvakseltaan.Mun anoppilassa on kyllä jouluna ollut 30 astetta pakkasta...

Mulla ei ole perhettä itsellä eli sinne ei voi mennä.Eikö muita ahdista muka sukujoulut?Ap

Vaikutat aika hankalalta ihmiseltä. Veikkaan että anoppi ne ruuat ja leipomukset laittaa. Sinä vaan vaikeroit eikä mikään kelpaa. Jää kotiin.

No siinähän veikkaat.Itseasiassa minä olen ainoa joka häntä niiden kanssa tekee (ja päätelkääs vähän tästä millaista porukkaa siellä on ja miksi mua rassaa.Naisen paikka keittiössä jne..vanhanaikaista).

Kyllä vois moni täälläkin vähän pyöritellä silmiä jos virkana olisi jouluna suvun miesten (ei mun) passaus,astiat pöydästä jne...sellanen joulu.Vieläkö oon vaan "hankala".Ap

Vierailija
65/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko joku joulu miehen innostumaan ulkomaanmatkasta. Jotain ihan muuta kerrankin. Tsemppiä!

Vierailija
66/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut matkoja.Ollaan joka toinen joulu mun ehdoilla.No onneksi niin.

Ehkä mä koitan lainata sukset jostain (tuolla ei niitä ole),se voiskin olla ihan kiva.Pitää miettiä etukäteen ohjelmaa,että pääsee pois joulusta.Ehkä siksi niin ärsyttää,että tykkään itse laitella joulua kotona,mutta modernina naisena en oikein kestä sitä naisen asemaa tuolla,että masentavaa on.

Mutta joo,tsemppaillaan ilmeisesti.A

Vierailija
67/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole suksia eikä luistimia,joo valitettavasti.Lenkkeillä olen joskus,mutta jouluna voi olla 30 astetta pakkasta.Muuten juoksisinkin.Tämä on niiiin korvessa,että mitään museoita ei ole,paikka on kuollut.Mikä pahinta:naisihmiset ei luettele jotain uusia perinteitä...

Jep,korpeen kärrätään city-tyttö ja periaatteetkin menee ristiin,niin että päässä räjähtää.Siis arrrghhhh!

Mitä jos goivoisit joululahjaksi ne sukset tai luistimet? Tai sitten lainaat anopin tai appiukon suksia ja sivakoit niillä.

Vierailija
68/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 asteen pakkasessa lumikenkäilyä! Oletteko itse kokeilleet?! Itse olen asunut kyseisellä lämpöalueella Suomessa talvella ja ei se pitempään herkkua ole olla ulkona! Max puoli tuntia kerrallaan, jotta kasvot eivät palellu. En suostuisi korvessa olemaan kiven kappaleenakaan toisten nurkissa pöivätolkulla passaamassa jotain maalaisukkoja ja muuta sukua!! Onneksi on oma koti ja oma lupa, jossa joulua perheeni kanssa viettää, kuten me haluamme.

Vierailija
69/71 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ylipäätään ottaa rennosti ja olla joskus tekemättä (suorittamatta) mitään? Sekin on ihan terveellinen taito opetella. Ei toki koko päivää/joulupyhiä mutta osan aikaa.

Vierailija
70/71 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
71/71 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama edessä tänä jouluna, kuten joka toinen joulu, eli anoppilaan pyhiksi. Ärsyttää jo valmiiksi, koska siellä on todella tylsää ja lisäksi nukun siellä huonosti. Sinänsä voisin ottaa reissun lepäilyn kannalta mutta anoppilassa on hyvin perinteiset sukupuoliroolit, eli normaalisti hyvin osallistuva mieheni ja tämän isä ja veli istuvat telkkarin edessä ja minä ja anoppi raadamme keittiössä. En ole kummoinen kodinhengetär ja mies hoitaa meillä kotona osansa kotihommista, joten joulun työleiri ja miehen taantuminen todellakin ottavat päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän