Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies toivoo naiselta, mihin mies ihastuu?

Vierailija
12.10.2016 |

Tätä minä pohdin, kun tuntuu, etten ole sellainen nainen, johon ihastutaan. Tutustumisen alussa olen varovainen herkistelyyn ja söpöstelyyn, jos en ole varma tunteistani miestä kohtaan. Antaako se sitten jotenkin kylmän ja tylyn vaikutelman, jos kuitenkin sanon, että haluan tutustua? En haluaisi ns.lupailla liikoja tai antaa ymmärtää, että olisin ihan lääpällään, ennen kuin olen.
Ihastuuko miehet kikatteleviin naisiin, jotka kiehnäävät kyljessä tms, koska koen tuollaisen alkuvaiheessa kiusalliseksi, enkä muutenkaan ole mikään aina hymyilevä ilopilleri.
Mistä miehelle tulee olo, että haluaa naisen vakavaan suhteeseen?
Millaisista huomionosoituksista mies ilahtuu? Naiselle on jotenkin "helpompi" olla huomaavainen, antaa kukkia, kehua, tarjota drinkki, avata ovi... Mitä miehelle voisi tehdä vastaan, että hänellä on huomioitu olo?
Sanomattakin selvää, että olen aivan ulalla suhdeasioista, kun tällaista kyselen. Flirttailu on vain niin vaikeaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, näiden vastausten perusteella voi taas sanoa, että enpä taida haluta miestä.

No samaa varmaan miehet ajattelee naisista ku lukee näitä av-juttuja... En tiedä miksi naisia ei saa ikinä niputtaa, mut miehet voi surutta niputtaa kaikki samaan.

Vierailija
62/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omiin kriteereihin kuuluu: Isot tissit, hyvä perse, hyvännäköinen ja mukava.

Millä tavalla sä olet mukava ja millä tavalla toivot toisen ihmisen olevan mukava sulle? Se mitä mukavalla tarkoitetaan, riippuu niin paljon ihmisestä. Jollekin mukavuus on semmoista rempseyttä että kertoo rivoja vitsejä ja toiselle mukavuus voi olla vaikka hyvää keskustelutaitoa. 

En oo tuo, jolta kysyit. Mut mun on tosi vaikeeta sulattaa tuota et mukavuutta vois kovin eri tavoin tulkita... Kyllä kaikilla on varmasti yleismaailmallinen kyky tajuta kuka käyttäytyy mukavasti toisia kohtaan ja kuka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä on mahdollista, että ihmiset pariutuu, kun puolet naisista ja kaksi kolmasosaa miehistä on ylipainoisia? Ei ole ulkonäkö tärkeintä, vaan kyllä se luonne ratkaisee tämän kansan kuhinat. En usko silti, että enemmistö "tyytyisi" puolisoonsa ulkonäöstä huolimatta, kyllä ne toisistaan tykkää.

Ehkä sitä pariudutaan sen hottiksen kanssa ja erotaan siitä lihavasta laiskamadosta? Ihmiset jotenki repsahtaa suhteessa. Sit taas nähdään vaivaa ku pitäis uutta alkaa etsimään... Miksei vois siinä suhteessa kunnioittaa toista sen verran et antaa toiselle mitä se alunperin tilas? Kaikkihan me muututaan iän myötä, mut sitä en nyt tarkoitakaan.

Vierailija
64/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan näin naisena voisin sanoa, että ilmeisesti ainakin havaintojeni perusteella on tärkeintä tehdä miehelle selväksi että haluat juuri hänet ja että hän on erityinen.tämähän on syy miksi neitsytnaisista pidetään, kun miehelle tulee olo että juuri hän on tärkeä kun nainen ei ole maannut muiden kanssa.

Niin tai sitten tällaisesta naisesta halutaan äkkiä eroon. Alttarillehan tuollaisen kanssa joutuu.

Vierailija
65/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, näiden vastausten perusteella voi taas sanoa, että enpä taida haluta miestä.

Ehkä kannattaisi miettiä ihan tosissaan, että vastaako monikin tällaisiin ketjuihin tosissaan?

Ihan sama, tosissaan vai ei. Oksettavaa tekstiä joka tapauksessa. Hyi helvetti.

Ihan totta. Varsinkin naisten puolelta. Tekopyhää teeskentelyä. Miehen ulkonäöllä ei ole muka merkitystä. Miksi sitten hyvännäköisen, hoikan ja treenatun naisen kumppanina on lähes 100 % varmuudella treenattu, leveäharteinen ja komea mies?

Vierailija
66/72 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyily, nauraminen (se aiemmin mainittu "kikattelu"), hartioiden hieronta, ruoanlaitto ja leipominen. Aika harva nainen pystyy enää yllättämään positiivisesti syvällisellä keskustelulla tai hyvällä huumorintajulla tällaisen monessa liemessä keitetyn akateemisen miehen.

Lyhyt yhteenveto: kikattele ja opettele laittamaan ruokaa. ;)

Ne syvälliset keskustelut ja muut tulee sitten myöhemmin. Niin ja plussaa on aina jos osaa ommella tai neuloa.

Niin. Olen kaikkea tuota ja ihan aidosti. Yllätän pienillä asioilla, jätän viestejä, leivon ja kokkaan miehen lempiruokia, nauran, olen kuulemma parasta seksiä mitä hän on ikinä saanut ja kaiken lisäksi rakastan häntä. Ainoa mies jolle olen aikuisiällä niin sanonut.

Ja silti hän pettää minua.

Sinä olet samanlainen kun minä. Sillä erotuksella, että minä olin se jolle liian myöhään paljastui totuus ja olinkin ainoastaan se kenen kanssa petetään.

Enää elämääni ei tulee yhtä ainutta miestä.

N39

Miesten näkeminen tuntevina yksilöinä on iso edellytys. Jos saa yhdestä kahdesta kokemuksesta päälle kollektiivisen miesangtin niin se on turnoff.

Myöskin viittaukset kaikki miehet pettää ja mies haluaa pillua aina, ovat myrkkyä naisen haluttavuudelle.

Vierailija
67/72 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyily, nauraminen (se aiemmin mainittu "kikattelu"), hartioiden hieronta, ruoanlaitto ja leipominen. Aika harva nainen pystyy enää yllättämään positiivisesti syvällisellä keskustelulla tai hyvällä huumorintajulla tällaisen monessa liemessä keitetyn akateemisen miehen.

Lyhyt yhteenveto: kikattele ja opettele laittamaan ruokaa. ;)

Ne syvälliset keskustelut ja muut tulee sitten myöhemmin. Niin ja plussaa on aina jos osaa ommella tai neuloa.

Arvasinkin että tämä ottaa koville nykynaisilla. Eivät osaa laittaa ruokaa tai neuloa, fyysinen huolenpito on ihan tuntematon käsite...tilannetajukin puuttuu monilta (juuri se kikattelu miehen hurmaamiseksi, ei sitä tarttee loppuelämää harrastaa). Ollaan niin fiksuja ja akateemisia, hiljaisia ja kireitä, yritetään höpötellä syvällisiä punavihreiden lasien läpi.

Kyllä minäkin arvostan naisessa avoimuutta, rehellisyyttä, mutkattomuutta ja samanlaista ajatusmaailmaa. Joskus sanotaan että vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta tällöinkin arjen pyörittämisestä pitää olla jonkinlainen yhteinen näkemys olemassa.

Vierailija
68/72 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 vaatii selvästi liikaa ;D

Vierailija
69/72 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49 vaatii selvästi liikaa ;D

Teennäiset ja tekopyhät oikuttelijat peukuttaa.

Vierailija
70/72 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Sinulle tuleva Naiseni, osa 1/2

Toivon, ettet ole liian jääräpäinen. Jos kysyt neuvoa johonkin, mikä ei sinulta aivan vielä suju ja tiedät minun osaavan asian paremmin, tee kanssa niin kuten sinua opastan. Voit kysyä toisen ja kolmannenkin kerran, mutta kyllä useimpien, säännöllisesti tehtävien asioiden on viimeistään silloin alettava sujumaan tasolla "edes jotenkin". Jos kuitenkin jätät toimimatta kuten sinua opastin vielä 4. ja 5. kerrallakin, älä ota asiaa enää sen jälkeen puheeksi; et vain halua oppia tai kuunnella - mikä pahempaa, molempia.

Jos haluat tehdä aamu- tai iltapalaa tai ruokaa, tee, mutta älä käytä sitä minua vastaan myöhemmin. Olen aikuinen mies ja osaan tehdä nuo itsekin. Yhdessä tai vuoronperään tehden se on kuitenkin kivempaa. Sama pätee myös muissa kodinhoidollisissa toimissa. En minäkään elämöi sillä, että pidän esim. kulkuneuvosi kunnossa tai puuhastelen jotain muuta kuntoon.

Lopeta ikuinen epävarmuutesi esiintuominen, pyri pitämään se minimissä. Ymmärrän kyllä että toisinaan on huonompia päiviä ja sattuu epäonnistumisia jotka toisinaan laittavan miettimään omaa osaamista, mutta ne hetket ovat erikseen. Myös ulkonäölliset epävarmuuskalastelukehut kannattaa tehdä todella ovelasti tai pyrkiä pitämään siellä minimissä. En jaksa saati halua reagoida niihin niiden toistuessa liian taajaan, en etenkään mikäli olen jo sanonut että pidän ulkonäöstäsi, hiuksistasi, tisseistäsi, vartalostasi ja takalistostasi ja sinä ikään kuin "unohdat" kaiken sanotun.

Älä luule, etten tiedä mitkä asiat tai mikä juuri Sinun ylläsi näyttää hyvältä ja/tai saa haluni "heräämään" tai myös sammahtamaan.

Kahden viestin perusteella siinähän ois mun mies. Missä tuollaisia kasvaa?

Vierailija
71/72 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielee mällit ja antaa persettä. Siinä kaksi asiaa mitä minä en tee ja siksi en koskaan tule suhdetta saamaan.

Vierailija
72/72 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinkku kaveri joka ottaa kaiken todella vakavasti. Jos mies sanoo kommentin tai vitsin suhteesta/tunteistaan kaveria kohtaan tämä pilaa kaiken sanomalla että on liian aikaista tietää/ei voi vielä olla varma jne. 

Yksi mies vitsaili ekoilla treffeillä että heillä oli hyvä kemia kun treffit sujui niin hienosti. Kaverin mielestä oli liian aikaista sanoa että kemiat toimii hyvin yhdessä. Eipä niitä toisia treffejä sitten tullut. Olen yrittänyt selittää että tollaiset todella vakavat ja "kylmät" reaktiot vaan pilaa hyviä treffejä mutta ei usko minua.