Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies toivoo naiselta, mihin mies ihastuu?

Vierailija
12.10.2016 |

Tätä minä pohdin, kun tuntuu, etten ole sellainen nainen, johon ihastutaan. Tutustumisen alussa olen varovainen herkistelyyn ja söpöstelyyn, jos en ole varma tunteistani miestä kohtaan. Antaako se sitten jotenkin kylmän ja tylyn vaikutelman, jos kuitenkin sanon, että haluan tutustua? En haluaisi ns.lupailla liikoja tai antaa ymmärtää, että olisin ihan lääpällään, ennen kuin olen.
Ihastuuko miehet kikatteleviin naisiin, jotka kiehnäävät kyljessä tms, koska koen tuollaisen alkuvaiheessa kiusalliseksi, enkä muutenkaan ole mikään aina hymyilevä ilopilleri.
Mistä miehelle tulee olo, että haluaa naisen vakavaan suhteeseen?
Millaisista huomionosoituksista mies ilahtuu? Naiselle on jotenkin "helpompi" olla huomaavainen, antaa kukkia, kehua, tarjota drinkki, avata ovi... Mitä miehelle voisi tehdä vastaan, että hänellä on huomioitu olo?
Sanomattakin selvää, että olen aivan ulalla suhdeasioista, kun tällaista kyselen. Flirttailu on vain niin vaikeaa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, näiden vastausten perusteella voi taas sanoa, että enpä taida haluta miestä.

Vierailija
22/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas tässä voidaan huomata miesten pinnallisuus, että miehet kiinnostuvat naisesta ensisijaisesti vain ulkonäön perusteella. Juuri kaikki nuo "tärkeintä on isot/hyvät tissit ja hyvä perse" vastaukset puoltavat siihen suuntaan. Naiset eivät ole yhtä pinnallisia, hyvin harvalla naisella painaa ulkonäkö parinvalinnassa niin paljon, että nainen kiinnostuisi miehestä vain sen perusteella.

Saatiin taas päivän miesviha-annos. Ota nyt se oma sukupuoli pois jalustalta. Jostain syystä niillä kauneimmilla naisilla on melkein aina pitkä, komea, jykeväleukainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas tässä voidaan huomata miesten pinnallisuus, että miehet kiinnostuvat naisesta ensisijaisesti vain ulkonäön perusteella. Juuri kaikki nuo "tärkeintä on isot/hyvät tissit ja hyvä perse" vastaukset puoltavat siihen suuntaan. Naiset eivät ole yhtä pinnallisia, hyvin harvalla naisella painaa ulkonäkö parinvalinnassa niin paljon, että nainen kiinnostuisi miehestä vain sen perusteella.

Miehet ovat rehellisiä itselleen. Ei heitä kiinnosta takakireä akateeminen nainen. Mielummin mukava ja muutenkin hauska, joka osaa iloita lapsenomaisesti. 

Vierailija
24/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, näiden vastausten perusteella voi taas sanoa, että enpä taida haluta miestä.

Ehkä kannattaisi miettiä ihan tosissaan, että vastaako monikin tällaisiin ketjuihin tosissaan?

Vierailija
25/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rehellisyyttä arvostetaan;

Kannattaa jo alussa kertoa, ettei itse asiassa tykkää ylipäätään seksistä, jutut ei oikeasti naurata, on lähes kasvissyöjä, kodinhoitajaksi en ala, oma ura on tärkein ja haluaa omaa aikaa ja tilaa.

Vierailija
26/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja päättäväisyys ja samalla lempeys toisia ihmisiä kohtaan. Konservatiivinen ulkonäkö, eli mikään tatuoitu pelätti tekokynsillä.

Vierailija
27/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily, nauraminen (se aiemmin mainittu "kikattelu"), hartioiden hieronta, ruoanlaitto ja leipominen. Aika harva nainen pystyy enää yllättämään positiivisesti syvällisellä keskustelulla tai hyvällä huumorintajulla tällaisen monessa liemessä keitetyn akateemisen miehen.

Lyhyt yhteenveto: kikattele ja opettele laittamaan ruokaa. ;)

Ne syvälliset keskustelut ja muut tulee sitten myöhemmin. Niin ja plussaa on aina jos osaa ommella tai neuloa.

Vierailija
28/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä pidän ihan yksinkertaisista jutuista. Jos nainen tavatessa katsoo silmiin, sanoo kivan kommentin minusta, kävelyllä oma-aloitteisesti ottaa kädestä. Sellainen rauhallinen lähelläolo sytyttää, että tässä ollaan ja hyvältä tuntuu. En kaipaa muuta. Kyllä se ajan kanssa siitä usein kiihkeytyy.

Nuo tissipersemiehet ovatkin vähän jälkeenjääneitä. Kyllä monet miehet arvostavat rauhallista tutustumista.

Siinä tuli tyhjentävä vastaus. El jäänyt lisättävää.

m42

Vierailija
29/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin naiseeni kuvan perusteella (hymy, silmät, hiukset), hän on hyvin kaunis ja seksikäs. Tavattiin hän ihastui minuun myös ulkonäköni ja olemukseni vuoksi. Hän oli aika ujo, myös itseä jännitti vaikka olin vetänyt kourallisen rauhoittavia. Ekat treffit kahvittelua, juttelua ja rauhallista yhdessä oloa. Tokat treffit kiireellä taksiin HETI kun nähtiin, heitin silloiselle kämppikselle (veljelleni) rahaa "mene pitsalle tms!" Sitten heti neidolta ja itseltä vaatteet pois ja rajua seksiä tuntitolkulla. Eka 6kk harrastettiin seksiä niinä päivinä kun oltiin yhdessä 2-6 h (oikeasti) nyt vuosien jälkeenkin edelleen paljon. 

Luin mitä kirjoitin ja aika karua tekstiä...  :D Mihin hänessä sitten oikeasti ihastuin/rakastuin. Tuntui että hän ymmärsi minua, rauhoitteli koska jännitti PALJON. Hänellä hyvin kauniit silmät ja lempeä luonne. Itsekin olen hyvin kiltti mies vaikka ulkonäöltä saatan muistuttaa vankilaraiskaajaa... Kumpikin kokataan, hierotaan, siivotaan, harrastatetaan yhdessä muutakin kuin seksiä. Jos jotain konkreettista vinkkiä pitäisi sanoa niin varmaan se että on oikeasti vain oma itsensä, ainakin jos haluaa suhteen joka kestää. Ellet ole täysi ihmisdemoni ja osaat arvostaa myös itse ihmisiä sellaisena kuin he ovat niin kyllä jonkun hyvän miehen löydät. Noista ulkonäkö kommenteista myös itse tajusin että kyllä sitä on pinnallisempi kuin ajattelen olevani mutta olisi vaikea olla naisen kanssa joka ei miellyttäisi silmääni ja vice versa. Jos mietin itseäni ja vaikka 9 muuta kaveria niin jokaisella meistä on täysin eri sortin naiset joten kyllä se kauneus on katsojan silmässä. Onnea metsälle.

PS. Juu lapsellista ehkä mutta kyllä se seksi ON tärkeää... Ja ekoille treffeille kannattaa laittautua. 

Vierailija
30/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti vastattuna: toivon ettei nainen olisi passiivinen lahna joka ei saa tehdyksi aloitteita - enkä tarkoita seksiä, vaikka sekin kuuluu lopulta siihen. Samoin toivon, ettei nainen olisi sellainen, että kaikki käy silloin kun hänelle käy, mutta muulloin ei.

Vierailija
31/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekoille treffeille kannattaa laittautua. 

Tämäkö on tärkeää? Pyntätä? Eikö luonnollisuus olekaan kuumaa? Siistit vaatteet ja kevyt ehostus ei riitä?

Vierailija
32/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..toivon, ettei nainen olisi sellainen, että kaikki käy silloin kun hänelle käy, mutta muulloin ei.

Mitä tämä oikein tarkoittaa? Kun naiselle käy mikä? Miksi hänelle pitäisi käydä jokin silloin, kun ei käy? Jos hän on vaikka töissä, hänelle pitäisi käydä treffit sinun kanssasi, koska et halua että hänelle käy ne vain iltaisin kun hän on vapaalla? 

En tajunnut siis ollenkaan mitä tässä yritetään sanoa.

Vierailija
33/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nyökyttelen tyytyväisenä näille kommenteille, olenhan täysin samaa mieltä siitä, että miehet haluavat juuri noita kirjoitettuja asioita ja juuri noin kaunistelemattomasti kuin ne on tähän kirjoitettu. Siksipä minä en haluakaan miestä. 

Vierailija
34/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa valmistaa perunamuusia ja tölkkilihapullia 😃

Tai hakee jokapäivä Pizzaa ja kebabia jotta saadaan kropat rantakuntoon 😀

Vierailija
35/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ekoille treffeille kannattaa laittautua. 

Tämäkö on tärkeää? Pyntätä? Eikö luonnollisuus olekaan kuumaa? Siistit vaatteet ja kevyt ehostus ei riitä?

Kyllä se on tärkeää, ei tietysti tarvitse laittautua kuin linnanjuhliin mutta vaivaa on silti nähtävä, edes vähän. Miehet huomaavat tämän aivan taatusti. "Luonnollisuus" on ok joillekin hyvin harvoille mutta jos kotityöt- ja harrastukset vedetään täysin samoilla vaatteilla ja ilman mitään meikkiä niin ei se ainakaan anna kuvaa että olisit nähnyt mitään vaivaa (koska et ole). Siistit vaatteet ja kevyt ehostus riittävät useammille jos he oikeasti tietävät mitä esim. sen meikin kanssa tekevät.

Vierailija
36/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreää pyllyä ja kapeaa vyötäröä. Eikä tämä ole pelkkä vitsi.

Kyllä miehet ihastuvat "kikatteleviin" naisiin, sehän on vanhin tunnettu neuvo, naura hänen typerille vitseilleen.

Jos jotain haluat tehdä ja antaa kukkien ja drinkkien sijasta, niin leivo ja kokkaa. Tie miehen sydämeen kulkee vatsan kautta, on toinen ikivanha sanonta.

16 yläpeukkua, ja 5 alas. Kiinnostavaa. Luulen, että jos olisin allekirjoittanut viestin "M35", olisi pisteet toisinpäin. Silloin olisin pinnallinen skamies muitten joukossa, ja alapeukuja satelisi.

Vierailija
37/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleensavetäviä puolia lähes jokaisessa naisessa:

- iloisuus ja positiivisuus

- tilannetaju

- älykkyys, kiinnostus maailman asioita kohtaan

- avoimuus, rehellisyys, aitous

Vierailija
38/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omiin kriteereihin kuuluu: Isot tissit, hyvä perse, hyvännäköinen ja mukava.

Millä tavalla sä olet mukava ja millä tavalla toivot toisen ihmisen olevan mukava sulle? Se mitä mukavalla tarkoitetaan, riippuu niin paljon ihmisestä. Jollekin mukavuus on semmoista rempseyttä että kertoo rivoja vitsejä ja toiselle mukavuus voi olla vaikka hyvää keskustelutaitoa. 

Vierailija
39/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa käyttää pesukonetta ja tykkää ZA"NUSSI A

Vierailija
40/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on vain biologinen fakta, joka pitäisi hyväksyä, että miehet pitävät nuorista ja kauniista naisista, mutta se, että naiset haluavat hyvin toimeentulevan miehen, kertoo vain naisten paskamaisuudesta? Yhtälaillahan se on myös biologinen fakta, että naiset etsivät (alitajuisesti) miestä, joka pystyy elättämään yhteiset jälkeläiset.