Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies toivoo naiselta, mihin mies ihastuu?

Vierailija
12.10.2016 |

Tätä minä pohdin, kun tuntuu, etten ole sellainen nainen, johon ihastutaan. Tutustumisen alussa olen varovainen herkistelyyn ja söpöstelyyn, jos en ole varma tunteistani miestä kohtaan. Antaako se sitten jotenkin kylmän ja tylyn vaikutelman, jos kuitenkin sanon, että haluan tutustua? En haluaisi ns.lupailla liikoja tai antaa ymmärtää, että olisin ihan lääpällään, ennen kuin olen.
Ihastuuko miehet kikatteleviin naisiin, jotka kiehnäävät kyljessä tms, koska koen tuollaisen alkuvaiheessa kiusalliseksi, enkä muutenkaan ole mikään aina hymyilevä ilopilleri.
Mistä miehelle tulee olo, että haluaa naisen vakavaan suhteeseen?
Millaisista huomionosoituksista mies ilahtuu? Naiselle on jotenkin "helpompi" olla huomaavainen, antaa kukkia, kehua, tarjota drinkki, avata ovi... Mitä miehelle voisi tehdä vastaan, että hänellä on huomioitu olo?
Sanomattakin selvää, että olen aivan ulalla suhdeasioista, kun tällaista kyselen. Flirttailu on vain niin vaikeaa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

Hyvä perse ja vähän rasvaa sekä sopivasti lihaksista tulevia muotoja. Muuta ei tarvita. 

Broileri on varmaan sulle oikein sopiva. Jos pakkasesta ostat niin kantsii ehkä sulattaa ennen "romantiikkaa".

Vierailija
42/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, näiden vastausten perusteella voi taas sanoa, että enpä taida haluta miestä.

Ehkä kannattaisi miettiä ihan tosissaan, että vastaako monikin tällaisiin ketjuihin tosissaan?

Toki anonyymisti on helppoa provotakin, mutta toisaalta myös helppoa sanoa totuus. Oikeassa elämässä pääsee helpommalla kun on korrektimpi näissä(kin) asioissa.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Sinulle tuleva Naiseni, osa 1/2

Toivon, ettet ole liian jääräpäinen. Jos kysyt neuvoa johonkin, mikä ei sinulta aivan vielä suju ja tiedät minun osaavan asian paremmin, tee kanssa niin kuten sinua opastan. Voit kysyä toisen ja kolmannenkin kerran, mutta kyllä useimpien, säännöllisesti tehtävien asioiden on viimeistään silloin alettava sujumaan tasolla "edes jotenkin". Jos kuitenkin jätät toimimatta kuten sinua opastin vielä 4. ja 5. kerrallakin, älä ota asiaa enää sen jälkeen puheeksi; et vain halua oppia tai kuunnella - mikä pahempaa, molempia.

Jos haluat tehdä aamu- tai iltapalaa tai ruokaa, tee, mutta älä käytä sitä minua vastaan myöhemmin. Olen aikuinen mies ja osaan tehdä nuo itsekin. Yhdessä tai vuoronperään tehden se on kuitenkin kivempaa. Sama pätee myös muissa kodinhoidollisissa toimissa. En minäkään elämöi sillä, että pidän esim. kulkuneuvosi kunnossa tai puuhastelen jotain muuta kuntoon.

Lopeta ikuinen epävarmuutesi esiintuominen, pyri pitämään se minimissä. Ymmärrän kyllä että toisinaan on huonompia päiviä ja sattuu epäonnistumisia jotka toisinaan laittavan miettimään omaa osaamista, mutta ne hetket ovat erikseen. Myös ulkonäölliset epävarmuuskalastelukehut kannattaa tehdä todella ovelasti tai pyrkiä pitämään siellä minimissä. En jaksa saati halua reagoida niihin niiden toistuessa liian taajaan, en etenkään mikäli olen jo sanonut että pidän ulkonäöstäsi, hiuksistasi, tisseistäsi, vartalostasi ja takalistostasi ja sinä ikään kuin "unohdat" kaiken sanotun.

Älä luule, etten tiedä mitkä asiat tai mikä juuri Sinun ylläsi näyttää hyvältä ja/tai saa haluni "heräämään" tai myös sammahtamaan.

Vierailija
44/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Sinulle tuleva Naiseni, osa 2/2

Älä tekeydy passiiviseksi tai ole passiivinen. Tee päätöksiä kun niiden aika on. Myös seksissä. Älä jahkaile liikaa. Jos aamulla päätämme toimia jotenkin ja minä suunnittelen oman tekemiseni sitä mukaa, ei aina tarvitse muuttaa suunnitelmia kun sinulle on tullut "parempi" ajatus mieleen - sinun "parempi" ajatuksesi vain sotkee jo kaiken sen, mitä olen ehtinyt järjestellä. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Jos haluat pihamaata laitettavan, älä silloin puhu aidasta. Kun haluat tehdä Sen ulkona, ole myös aktiivinen asian suhteen äläkä vain puhua asiasta. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan.

Ole aito, avoin itsesi. Älä esitä, älä mielistele, vaikka silti voi olla kohtelias ja hyvätapainen. Jos tulee sellainen asia josta erikseen mainitsen sinulle, että älä kerro tästä ystävillesi/kavereillesi, niin kunnioita minua sen verran, että myös toimit niin. Asia ei silloin tosiaankaan kuulu heille. Voi olla etten pyydä tuollaista kuin yhden kerran, jos sitäkään. Älä "herättele" minua turhalla draamalla tai esiintymällä toisen miehen kanssa "silleen". En minäkään toimi noin naisten kanssa. Kun haluat käydä viihteellä yksin tai ystäviesi kanssa, käy. Älä silti nostata ruokahalua liikaa ja koita tulla kotiin syömään. Silloin ollaan jo heikoilla jäillä. Minä tiedän missä raja menee, toivottavasti sinäkin. Lisäksi jos satun kysymään erikseen jostakusta jannusta ja siitä, miten hän liittyy elämääsi, vastaa kuten asia on. Voi olla etten kysy koskaan. On erityisen tympeää kun edellisen tyttöjenillan löytö seisoo kuin koiranpentu läheisyydessäsi vaikka itsekin olen siinä tai tulee miestenhuoneessa huutamaan ja uhkailemaan. En ole tuollaisesta vielä hätkähtänyt, mutta se ei anna sinusta eikä suhteestamme kovin hääviä kuvaa.

Jos en halua juhlia synttäreitäni tai jotain muuta vastaavaa, anna asian olla. Älä pakkotuputa. Haluaisin myös Sinun ymmärtävän, että vaikka haluan olla kanssasi, tarvitsen myös omaa aikaa yksikseni. Se pieni hetki, parituntinen voi olla sinulta pois juuri nyt, mutta se antaa sinulle ja meille huomisen.

Ps. Jos kysyn Sinulta yhden kerran kyytiä vaikkapa 5 vuoden jälkeen ollessasi muutoinkin menossa samaan suuntaan, mutta se edellyttäisi Sinulta 45min odottamista, odota perkele.

Vierailija
45/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyily, nauraminen (se aiemmin mainittu "kikattelu"), hartioiden hieronta, ruoanlaitto ja leipominen. Aika harva nainen pystyy enää yllättämään positiivisesti syvällisellä keskustelulla tai hyvällä huumorintajulla tällaisen monessa liemessä keitetyn akateemisen miehen.

Lyhyt yhteenveto: kikattele ja opettele laittamaan ruokaa. ;)

Ne syvälliset keskustelut ja muut tulee sitten myöhemmin. Niin ja plussaa on aina jos osaa ommella tai neuloa.

Niin. Olen kaikkea tuota ja ihan aidosti. Yllätän pienillä asioilla, jätän viestejä, leivon ja kokkaan miehen lempiruokia, nauran, olen kuulemma parasta seksiä mitä hän on ikinä saanut ja kaiken lisäksi rakastan häntä. Ainoa mies jolle olen aikuisiällä niin sanonut.

Ja silti hän pettää minua.

Vierailija
46/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä toimintaa, jopa "vastuun" pakoilua, väittää, että se että miehet etsivät fiksua naista joka on kaunis, omaa kauniin sopusuhtaisen vartalon, osaa laittaa ruokaa, osaa pyykätä yms. olisi jollakin tapaa pinnallista.

Jos naisyksilö viehättyy vaikka miehen sierainten koosta tai kynsien kunnosta, ei tämä ole "pinnallista". Tämä on sitä mikä miehessä naista viehättää. Jos nainen etsii miestä joka voi tarjota hänelle tavalla tai toisella "turvaa", saada naisen tuntemaan olevansa miehen huomion keskipiste yms, tämä on aivan yhtä "pinnallisia" kuin se, että mies etsii itselleen kaunista hyväkroppaista naista, joka osaa hoitaa kotia.

Nämä asiat eivät ole "pinnallisia", nämä ovat asioita jotka kukin meistä näkee puoleensavetävänä vastakkaisessa sukupuolessa.

Vierailija
47/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..toivon, ettei nainen olisi sellainen, että kaikki käy silloin kun hänelle käy, mutta muulloin ei.

Mitä tämä oikein tarkoittaa? Kun naiselle käy mikä? Miksi hänelle pitäisi käydä jokin silloin, kun ei käy? Jos hän on vaikka töissä, hänelle pitäisi käydä treffit sinun kanssasi, koska et halua että hänelle käy ne vain iltaisin kun hän on vapaalla? 

En tajunnut siis ollenkaan mitä tässä yritetään sanoa.

Minäpä selvennän: sinä teet kaikki asiat vain siltä pohjalta, miltä sinusta tuntuu juuri sillä hetkellä, ja tekemisestäsi uupuu vastavuoroisuus.

Oliko mitä muuta kysyttävää?

Vierailija
48/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyily, nauraminen (se aiemmin mainittu "kikattelu"), hartioiden hieronta, ruoanlaitto ja leipominen. Aika harva nainen pystyy enää yllättämään positiivisesti syvällisellä keskustelulla tai hyvällä huumorintajulla tällaisen monessa liemessä keitetyn akateemisen miehen.

Ne syvälliset keskustelut ja muut tulee sitten myöhemmin. Niin ja plussaa on aina jos osaa ommella tai neuloa.

Niin. Olen kaikkea tuota ja ihan aidosti. Yllätän pienillä asioilla, jätän viestejä, leivon ja kokkaan miehen lempiruokia, nauran, olen kuulemma parasta seksiä mitä hän on ikinä saanut ja kaiken lisäksi rakastan häntä. Ainoa mies jolle olen aikuisiällä niin sanonut.

Ja silti hän pettää minua.

Sinä olet samanlainen kun minä. Sillä erotuksella, että minä olin se jolle liian myöhään paljastui totuus ja olinkin ainoastaan se kenen kanssa petetään.

Enää elämääni ei tulee yhtä ainutta miestä.

N39

Vierailija
49/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen olisi aito ja luottamuksen arvoinen.

Vierailija
50/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan näin naisena voisin sanoa, että ilmeisesti ainakin havaintojeni perusteella on tärkeintä tehdä miehelle selväksi että haluat juuri hänet ja että hän on erityinen.tämähän on syy miksi neitsytnaisista pidetään, kun miehelle tulee olo että juuri hän on tärkeä kun nainen ei ole maannut muiden kanssa.

Vierailija
51/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, näiden vastausten perusteella voi taas sanoa, että enpä taida haluta miestä.

Ehkä kannattaisi miettiä ihan tosissaan, että vastaako monikin tällaisiin ketjuihin tosissaan?

Ihan sama, tosissaan vai ei. Oksettavaa tekstiä joka tapauksessa. Hyi helvetti.

Vierailija
52/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan näin naisena voisin sanoa, että ilmeisesti ainakin havaintojeni perusteella on tärkeintä tehdä miehelle selväksi että haluat juuri hänet ja että hän on erityinen.tämähän on syy miksi neitsytnaisista pidetään, kun miehelle tulee olo että juuri hän on tärkeä kun nainen ei ole maannut muiden kanssa.

Et sinä nainen ole. Ja vaikka olisitkin, olisi täysin mahdotonta että sinulla olisi havaintoja enempää kuin yhden miehen mielipiteestä. Joten ei vakuuta.

Vierailija
53/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä nainen ole. Ja vaikka olisitkin, olisi täysin mahdotonta että sinulla olisi havaintoja enempää kuin yhden miehen mielipiteestä. Joten ei vakuuta.

olen miksi en olisi?ja kyllä tämän jokainen nainen tietää, jolla on edes jotain tajua ihmissuhteista.se on salaisuus millä miehen saa itselleen.jotenkin toi neitsytjuttu aina iskee joihinkin naisiin niin kovasti..mikä siinä on?

Vierailija
54/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei kiinnosta jutella kanssani "syvällisiä", et pääse minun kanssani niin pitkälle että ne kokkaustaidot tai mitkään muutkaan taidot pääsisit arvioimaan. Ei kelpaa mies, josta ei ole keskustelemaan, oli selitys siihen mikä tahansa.

Vierailija
55/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja monipuolista seksiä, päälle hyvät kokkaustaidot. Ei ole turhaan herjana heitetty "miesten päivä" eli ensin annetaan täydellinen suihinotto ja päälle kunnon piffi...tai päinvastoin eli täydellinen piffi ja kunnon suihinotto.

Seksivamppauksen jälkeen 10-12 viikko ovat kriittisimmät, sen jälkeen mies päättää oletko kelvollista seuraa muutenkin vai olitko vain seksihoito.

Noihin käy paremmin mies. Miksi ihmeessä olla naisen kanssa kun vain imeminen kiinnostaa? Se on homojen hommaa kun heillä ei ole vaginaa. Heteronainen tarvii miehen joka on kiinnostunut oikeasti seksistä eli kalu vaginaan.

Vierailija
56/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen miksi en olisi?ja kyllä tämän jokainen nainen tietää, jolla on edes jotain tajua ihmissuhteista.se on salaisuus millä miehen saa itselleen.jotenkin toi neitsytjuttu aina iskee joihinkin naisiin niin kovasti..mikä siinä on?

No eiköhän se iskevyys johdu sössötyksesi päivänselvästä typeryydestä. Nainen (joka et siis ole) pystyy arvioimaan miehen suhtautumisen neityyden "lahjoittamiseen" :D yhden kerran elämänsä aikana. Naurettavaa yrittää tyrkyttää jotain päätelmiä ja Suuren Salaisuuden Paljastuksia perustuen yhden ukon mielipiteeseen. Joka kai oli kännissäkin.

Vierailija
57/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omaan B-kupin, pitkät sääret ja pyöreän pyllyn ja blondit hiukset. Minua jahtaa ne Kiira Korvesta kiihottuvat miekkoset, annan ekoilla treffeillä miehen puhua kiinnostuksen kohteistaan rauhassa enkä tyrannilla mene heti kertomaan omista asioistani, jos mies on minusta kiinnostunut niin hän kyllä kysyy asioistani, jos ei hän puhuu vain itsestään. Kohtuullinen kikatus ja ujostelu on myös suotavaa.

Vierailija
58/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on vain biologinen fakta, joka pitäisi hyväksyä, että miehet pitävät nuorista ja kauniista naisista, mutta se, että naiset haluavat hyvin toimeentulevan miehen, kertoo vain naisten paskamaisuudesta? Yhtälaillahan se on myös biologinen fakta, että naiset etsivät (alitajuisesti) miestä, joka pystyy elättämään yhteiset jälkeläiset.

No jos tätä palstaa katsot, niin enemmän haukutaan kyllä nuorten naisten perään olevia miehiä.

Vierailija
59/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas tässä voidaan huomata miesten pinnallisuus, että miehet kiinnostuvat naisesta ensisijaisesti vain ulkonäön perusteella. Juuri kaikki nuo "tärkeintä on isot/hyvät tissit ja hyvä perse" vastaukset puoltavat siihen suuntaan. Naiset eivät ole yhtä pinnallisia, hyvin harvalla naisella painaa ulkonäkö parinvalinnassa niin paljon, että nainen kiinnostuisi miehestä vain sen perusteella.

Tuota, sä olet ekojen vastaajien joukossa ja olet leimannut ja yleistänyt miehet tuolla tavalla jonkun vauva-palstalle kirjoittavan muutaman hepun perusteella. Älä ap-hyvä ainakaan vaivu samalle tasolle kuin tämä katkera tapaus...

Vierailija
60/72 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä on mahdollista, että ihmiset pariutuu, kun puolet naisista ja kaksi kolmasosaa miehistä on ylipainoisia? Ei ole ulkonäkö tärkeintä, vaan kyllä se luonne ratkaisee tämän kansan kuhinat. En usko silti, että enemmistö "tyytyisi" puolisoonsa ulkonäöstä huolimatta, kyllä ne toisistaan tykkää.